Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Okt 2014 23:03

Re: Action topic

Leuk Kreeft!

Nee, in de kapjes zitten verder geen lampjes, alleen in de voet!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 10 Okt 2014 09:25

Re: Action topic

Mooi lejow!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2014 10:21

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Heb nu 2 stoffen lampenkappen in de home deco verf staan.

Hoe is het geworden. Ik heb nog een lelijk lampenkap is misschien ook wel wat om te verven
Afbeelding
<<

Anoniem261

Bericht 10 Okt 2014 12:21

Re: Action topic

Heeft iemand het lamineerapparaat dat nu in de weekactie is? Is het wat?
Ik ga morgen even naar de Action als ik tijd heb en dan wil ik 'm meenemen als het wat is.

Edit: En weet iemand of ze bij de Action van die piepschuim ballen verkopen? Een cm of 8 a 10 doorsnee?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 16:28

Re: Action topic

Verkopen ze er fietspompen? Loop nooit door dat pad nl.
<<

Anoniem88

Bericht 13 Okt 2014 16:40

Re: Action topic

Ik ben net nog door dat pad gelopen maar ik heb er niet op gelet. Volgens mij hebben ze ze wel.

Ik heb een nieuw vriendje bij de Action gevonden, een personenweegschaal :cheering: En ik heb van die fitness-gewichtjes gekocht. En m'n vriend gelukkig gemaakt met nougat.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 13 Okt 2014 16:45

Re: Action topic

lente schreef:Heeft iemand het lamineerapparaat dat nu in de weekactie is? Is het wat?
Ik ga morgen even naar de Action als ik tijd heb en dan wil ik 'm meenemen als het wat is.

Edit: En weet iemand of ze bij de Action van die piepschuim ballen verkopen? Een cm of 8 a 10 doorsnee?


Volgens mij niet, daarvoor moet je denk ik echt naar een hobbyzaak als Pipoos o.i.d. :)
En ben ook wel benieuwd naar het lamineerding :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem122

Bericht 13 Okt 2014 17:43

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Verkopen ze er fietspompen? Loop nooit door dat pad nl.


Ja, alleen die goedkope waar je zelf het plankje onder moet schroeven is waardeloos. Gaan snel kapot. Kan je beter die duurdere kopen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Okt 2014 11:27

Re: Action topic

Dundas schreef:..... En m'n vriend gelukkig gemaakt met nougat.


Oh?! :omg: :popcorn:
<<

Anoniem88

Bericht 14 Okt 2014 21:15

Re: Action topic

Kees schreef:
Dundas schreef:..... En m'n vriend gelukkig gemaakt met nougat.


Oh?! :omg: :popcorn:

Daar zat ik al op te wachten :wink: Ik geloof niet dat ik hem met díé Nougat heel gelukkig maak, dan heeft hij toch liever een ander type :^^:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Okt 2014 23:04

Re: Action topic

Ze hadden ze hoor, ik heb een pomp voor maar € 2.69! :yes:
<<

Anoniem122

Bericht 14 Okt 2014 23:20

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ze hadden ze hoor, ik heb een pomp voor maar € 2.69! :yes:


Dus je hebt mijn reactie niet gelezen? Dat is die goedkope die heel snel kapot gaat. Ik heb in een jaar tijd al 3 van die pompen gehad, en er gemiddeld 2x gebruik van kunnen maken per pomp.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Okt 2014 23:45

Re: Action topic

Ze zijn heel slecht inderdaad!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Okt 2014 09:06

Re: Action topic

Kreeft schreef:Heb vandaag xxl garen gekocht bij de action. We hebben zaterdag feest van mijn vader. Heb hiermee een foto vlaggenlijn gemaakt.
Afbeelding


Is dat garen niet te dik? Ik zoek namelijk ook nog zoiets om een hartjes-slinger van te maken. Dus van papier hartjes maken en die dan om het garen plakken...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 15 Okt 2014 10:50

Re: Action topic

ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Ze hadden ze hoor, ik heb een pomp voor maar € 2.69! :yes:


Dus je hebt mijn reactie niet gelezen? Dat is die goedkope die heel snel kapot gaat. Ik heb in een jaar tijd al 3 van die pompen gehad, en er gemiddeld 2x gebruik van kunnen maken per pomp.


Ik weet niet wat ze momenteel hebben, maar ik heb er destijds een fietspomp gekocht en toen hadden ze twee types. Die goedkope met dat houten plankje en ene iets duurdere met zo'n metertje eraan. Ik heb die duurdere gekocht. Ook die was toen binnen de kortste keren kapot, terug gegaan en een nieuwe gekregen. Die gaat nu al wel een hele tijd mee! Maar ja, hoe vaak gebruik je zo'n ding ook:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem122

Bericht 15 Okt 2014 10:57

Re: Action topic

Ja ik heb die met het metertje nu ook, die werkt tot nu toe prima!
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Okt 2014 11:00

Re: Action topic

ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Ze hadden ze hoor, ik heb een pomp voor maar € 2.69! :yes:


Dus je hebt mijn reactie niet gelezen? Dat is die goedkope die heel snel kapot gaat. Ik heb in een jaar tijd al 3 van die pompen gehad, en er gemiddeld 2x gebruik van kunnen maken per pomp.


Heb ik idd niet gezien. Zat te twijfelen om die andere zwart/grijze te nemen. Ik zie het wel zo vaak gebruiken we het niet en wat wil je ook voor die prijs he :razz:

Die met dat metertje is die zwart/grijze toch? Las dat je daarmee ook andere dingen mee kan oppompen. Wat is het nut van die meter?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 15 Okt 2014 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Okt 2014 11:02

Re: Action topic

Plien schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Ze hadden ze hoor, ik heb een pomp voor maar € 2.69! :yes:


Dus je hebt mijn reactie niet gelezen? Dat is die goedkope die heel snel kapot gaat. Ik heb in een jaar tijd al 3 van die pompen gehad, en er gemiddeld 2x gebruik van kunnen maken per pomp.


Ik weet niet wat ze momenteel hebben, maar ik heb er destijds een fietspomp gekocht en toen hadden ze twee types. Die goedkope met dat houten plankje en ene iets duurdere met zo'n metertje eraan. Ik heb die duurdere gekocht. Ook die was toen binnen de kortste keren kapot, terug gegaan en een nieuwe gekregen. Die gaat nu al wel een hele tijd mee! Maar ja, hoe vaak gebruik je zo'n ding ook:)


Hoeveel tijd zat er tussen de aankoop en dat je ermee terug ging?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Okt 2014 20:37

Re: Action topic

KOL schreef:
Kreeft schreef:Heb vandaag xxl garen gekocht bij de action. We hebben zaterdag feest van mijn vader. Heb hiermee een foto vlaggenlijn gemaakt.
Afbeelding


Is dat garen niet te dik? Ik zoek namelijk ook nog zoiets om een hartjes-slinger van te maken. Dus van papier hartjes maken en die dan om het garen plakken...



Hmm, ze stonden in de schappen voor 1,89. Bonnetje niet nagekeken en al weg gegooid. Wel hele mooie kleuren, iets van 4 verschillende kleuren roze en heel veel andere kleuren!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Okt 2014 16:19

Re: Action topic

Lady starstruck schreef:Ik heb laatst een blender gekocht bij de Action voor tien euro. Want ik dacht goedkoop uit te zijn. Maar na 5 keer gebruiken is hij al kapot. Dus mochten jullie een blender willen kopen bij de Action. Niet doen dus.



Is dat die kleine met iets groens qua uiterlijk? Leek me zo handig en leuk, maar idd voor dat geld zal het niet veel soeps zijn. Ben je ermee terug gegaan?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 20 Okt 2014 08:42

Re: Action topic

Linnie schreef:
KOL schreef:
Kreeft schreef:Heb vandaag xxl garen gekocht bij de action. We hebben zaterdag feest van mijn vader. Heb hiermee een foto vlaggenlijn gemaakt.
Afbeelding


Is dat garen niet te dik? Ik zoek namelijk ook nog zoiets om een hartjes-slinger van te maken. Dus van papier hartjes maken en die dan om het garen plakken...



Hmm, ze stonden in de schappen voor 1,89. Bonnetje niet nagekeken en al weg gegooid. Wel hele mooie kleuren, iets van 4 verschillende kleuren roze en heel veel andere kleuren!


Ik heb het niet meegenomen. Te dik voor de slinger die ik wil maken en ze hadden geen roze...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 11:29

Re: Action topic

I LOVE THE ACTION ! :cheering:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2014 15:29

Re: Action topic

ben je er weer geweest cbl?
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 16:01

Re: Action topic

Ik ben er nog, heb mijn tent er opgezet.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Okt 2014 16:04

Re: Action topic

Wel een tent van de action mag ik hopen?
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers