Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vegetarische quiche

<<

Anoniem186

Bericht 13 Okt 2014 11:21

Vegetarische quiche

Heeft er iemand nog een leuk recept voor een vegetarische quiche?

Ik ga vrijdag met 4 vriendinnen uit logeren. Voor 's avonds maken we allemaal wat te eten. 1 van hun eet geen vlees. Dus ik dacht er aan om een lekkere quiche te maken.
Tips zijn welkom!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Okt 2014 11:31

Re: Vegetarische quiche

Ik doe eigenlijk dan altijd heel simpel met prei, courgette, ui, aubergine en rode paprika een mix maken. Eentueel kan ze je nog grillen van te voren, of aanbakken met allerlei kruiden.

En dan gewoon een mix van room, kaas en eieren..
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 13 Okt 2014 11:39

Re: Vegetarische quiche

Ik maak regelmatig een quiche met pompoen, gedroogde vijgen, walnoten en blauwe kaas. Heel erg lekker!
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 13 Okt 2014 11:59

Re: Vegetarische quiche

Deze kreeg ik een keer als tip van Azi, ik vind hem echt heel lekker:
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R2 ... en-olijven
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem186

Bericht 13 Okt 2014 12:14

Re: Vegetarische quiche

Dat klinkt allemaal goed!

Ik kwam net deze tegen, lijkt me ook wel wat:
http://www.foodbook.nl/recepten/159/har ... t-walnoten
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 13 Okt 2014 12:24

Re: Vegetarische quiche

Dat is wel echt een leuke herfst taart Jans! Leuk recept inderdaad.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Okt 2014 14:02

Re: Vegetarische quiche

Ik krijg vrijdag eters en ik wilde ook een vegetarische quiche maken. Ik had nog geen recept gevonden dat ik helemaal geweldig vond, dus ik lees even mee.
Voor nu had ik bedacht er in ieder geval prei en paprika in te doen, en pittige geraspte kaas. Maar wie weet wordt het nog wat anders.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers