Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Okt 2014 12:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja, waarom heb ik hem niet aangesproken? Dat is een goede vraag haha. Het kwam denk ik gewoon doordat het constant druk was in het restaurant, en daarnaast was ik ook met meerdere mensen op vakantie, waardoor het toch wat lastiger ging.

En stel dat ik een berichtje stuur, in de meest ideale situatie zou hij mij ook willen leren kennen. En tja, hoe het dan met een date zit, dat is lastig natuurlijk. :P Dat is ook niet iets waar ik me nu al zorgen over maak. Wat zou ik het beste als berichtje kunnen sturen? Het is natuurlijk ook een beetje raar om gewoon te mailen dat ik hem wel zie zitten. Ik vermoed dat hij niet de enige is die de facebook berichtjes leest.

Ja, een crush hebben is inderdaad heerlijk. :love:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Okt 2014 18:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb het ooit andersom gehad. Een buitenlandse gast zag mij schijnbaar wel zitten en toen hij terug was in zijn land (volgens mij was een een Duitser), heeft hij mijn baas gemaild van het restaurant waar ik werkte. Dat hij mij echt heel erg leuk vond en of mijn baas dat aan me zou willen doorgeven en zijn mailadres zou willen geven. Dat heeft mijn baas gedaan (nou ja, hij had de email uitvergroot aan de kassa gehangen, dus echt missen kon ik het niet) en ik was best gevleid. Heb de jongen in kwestie nog opgezocht op facebook, leuke vent :) Maar heb mijn baas laten mailen dat ik al bezet was (was ik ook). Ik vond het heel leuk en vleiend, dus gewoon doen, niet geschoten altijd mis, want was ik vrijgezel geweest dan had ik hem waarschijnlijk wel gemaild.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Okt 2014 18:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben een aantal weken geleden begonnen bij een nieuwe baan. Bij het sollicitatiegesprek viel de manager mij al op en het gesprek liep ook heel vlot. Nu ben ik begonnen en ben echt verliefd. Ik ben al zeker een aantal jaar niet meer echt verliefd geweest. Ik merk dat hij flirt, op mijn schouder etc. Maar wat moet ik doen?
Deze baan wil ik echt niet kwijt!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Okt 2014 15:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@Biechtje met crush op buitenlandse ober: Heb je al wat gestuurd? Ben nieuwsgierig :ja:

@Biechtje met crush op de manager: tja een crush kan je niet sturen en liefde ook niet. Maar of het slim is.. Maar wat ik me wel afvraag, wat bedoel je met "op mijn schouder"? Ik weet ook niet in wat voor soort bedrijf je werkt. Weet je de regels omtrent dergelijke contacten met collega''s?

Verder wil ik even zeggen dat bijna 15% van de stellen elkaar leert kennen op het werk (zie http://www.nu.nl/tech/3805391/ruim-13-p ... ernet.html) Dusssss
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2014 16:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Even een update. Ik was het BZV biechtje. Ik ben helaas niet door. Ergens natuurlijk wel jammer, maar aan de andere kant heb ik nu niet die hele media hype. Dat was wel iets waar ik weinig zin in had, ben niet echt iemand die graag in de aandacht staat etc. Waarom geschreven, tja een rare actie en misschien dat het mij uit mijn confort zone zou halen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Okt 2014 17:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ahh wat jammer Silly! Maar wel heel stoer dat je geschreven hebt. Nu gaan we hem dan maar gewoon gezellig met zn allen lekker veilig vanaf de bank volgen :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Okt 2014 20:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jammer Silly, maar inderdaad erg stoer dat je geschreven hebt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Okt 2014 12:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat jammer Silly! Ik vind het ook echt stoer dat je dat gedaan hebt.
2012 & 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Okt 2014 22:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jammer Silly! Mijn vriendin is ook niet door. Vind het superstoer van jullie allbei, dat jullie geschreven hebben!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Okt 2014 09:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het biechtje met vakantie crush. Ik heb hem inmiddels op facebook, en vanochtend voor het eerst gekletst. Het is een hele leuke man. Daarnaast heb ik al gezien dat zijn muzieksmaak ook precies zo als die van mij is, wat ook altijd een bijkomend voordeel is haha.
Ik heb nog niks gezegd over dat ik hem wel zag zitten :razz: . Maar we hebben gewoon lekker gekletst en toen moest hij weg en zei hij zelf dat we binnenkort wel weer gaan kletsen. Dus ja, was een geslaagde ochtend. :love:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Okt 2014 09:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat leuk biechtje! Waar woont hij? Een beetje in de buurt of in het buitenland of zo?
Hoe is het met het biechtje wat verliefd is op d'r manager? Weet je zeker dat het verliefdheid is of zou het misschien ook spanning kunnen zijn, omdat het eigenlijk niet mag/kan?
Jammer dat je niet bent uitgenodigd Silly. Wel stoer dat je hebt geschreven!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Okt 2014 08:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hij woont in het buitenland. Wel gewoon in Europa. Ik wil er verder niet al te veel over zeggen ivm herkenbaarheid.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Okt 2014 16:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oke.. Ik wil ook even wat opbiechten.

Voor sommige meiden zou het heel fijn zijn, maar ik vind het af en toe een beetje 'vervelend' worden.
Mijn vriend houdt het, zacht uitgedrukt, nogal lang vol om tijdens de seks niet klaar te komen. Dit kan soms echt drie kwartier tot een uur duren. Nu ben ik dit totaal niet gewend uit vorige relaties en soms heb ik na een tijdje dan echt zoiets van "ik ben er wel klaar mee". Het gaat er dan ook niet altijd, van hem uit, even rustig aan toe. (excuses voor de details.)

Zoals ik al zei ben ik dit totaal niet gewend, max. een half uur en vraag me dan ook ergens af waar het mee te maken kan hebben en of er een manier is waarop het voor mij wel tot het einde echt fijn is.

Weet niet echt wat ik hier mee wil bereiken, maar moest het gewoon even kwijt ofzo..
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2014 16:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heb je je vriend al gevraagd of hij niet eerder kan komen?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Okt 2014 16:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:Heb je je vriend al gevraagd of hij niet eerder kan komen?


Niet echt. Seks is een van de weinige dingen waar we niet heel makkelijk over praten :eyes:
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2014 16:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat wat Carrie zegt inderdaad. Heb je het al aangekaart? Ik zou gewoon aangeven dat het van jou niet zo lang hoeft te duren. Hij kan vast wel eerder komen, als ie wil.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 15 Okt 2014 16:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:
Carrie schreef:Heb je je vriend al gevraagd of hij niet eerder kan komen?


Niet echt. Seks is een van de weinige dingen waar we niet heel makkelijk over praten :eyes:

Biechtje, het account Anoniem Antwoord is voor als iemand anoniem op een ander Biechtje wil reageren. Ik heb je bericht daarom weer van auteur gewijzigd. Anders wordt het onoverzichtelijk en is het voor anderen minder duidelijk dat je dezelfde persoon bent.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Okt 2014 16:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als jij je niet prettig voelt bij iets wat tijdens de seks gebeurt, wat het dan ook is, dan moet je dat echt aangeven hoor. Ik snap best dat je er niet makkelijk over praat, maar dit lijkt me echt hel als je daar een uur lang ligt zonder dat je er zelf plezier aan beleeft. Ik vind het ook ontzettend lang, heb wel eens een one night stand gehad waarbij het ook lang duurde, die jongen dacht dat hoe langer hoe beter voor een vrouw, nou nee dus! Hij was helemaal verrast toen ik zei dat het echt wel wat sneller mocht gaan wat mij betreft. Als niemand zo'n jongen dat zegt, dan blijft hij het op zijn eigen manier doen, maar seks heb je samen en gaat om de behoeftes van allebei.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Okt 2014 16:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Excuses burgemeester BO! :)


@Nougat: Het is niet de hele tijd vervelend hoor, het is echt wel heel fijn. Alleen op een gegeven moment duurt het soms wel wat lang.. Ik heb net even wat lopen zoeken via Google, het zou eventueel met medicijngebruik te maken kunnen hebben... Toch maar proberen bespreekbaar te maken. :eyes:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2014 16:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En misschien denkt hij dat het juist zo moet vanwege eerdere relaties. Bijvoorbeeld dat hij vroeger 'te vroeg' kwam en dat hij vet is gaan oefenen en nu een uur door kan. Dat is leuk voor vrouwen die dat ook een uur lang willen, maar zo steekt niet iedereen in elkaar. Zeker aangeven dus. En wat de intensiteit betreft: draai de rollen eens om en zeg dat jij vnv degene bent die het ritme bepaalt. Gewoon voor de afwisseling. Kun je daarna met hem kletsen over het verschil.
#teammaple🍁
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Okt 2014 16:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@UN Daar zit wel wat in natuurlijk.. Bedankt voor de tip! Misschien is dat inderdaad een idee :)
<<

Anoniem119

Bericht 15 Okt 2014 17:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou eerst eens achterhalen of ie het inderdaad 'per ongeluk' doet vanwege een achterliggende reden of meer dat het gewoon niet sneller bij hem gaat. Ik zou er niet een te zwaar gesprek van maken maar meer van goh je hoeft je voor mij niet in te houden hé, laat je lekker gaan. Wie weet helpt dat al. En wat soms ook wel helpt is gewoon lichamelijk aangeven dat jij er klaar voor bent, dwz je lichaam meer aanspannen, wat meer kreunen enzo. Dat is natuurlijk niet echt faken maar meer gewoon even het gevoel aansterken. Werkt waarschijnlijk voor allebei wel haha. Wie weet kan je t zo onbewust (en stiekem beetje bewust) eens beetje versnellen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 15 Okt 2014 17:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb een scharrel die het ook echt heel lang kan volhouden, maar op een gegeven moment ben ik er ook wel klaar mee hoor. Dan wordt t ook allemaal wat droger, etc...ik heb ook eens het balletje opgegooid in de zin van 'je houdt het aardig lang vol he?' Bleek te komen door zijn antidepressiva....tegenwoordig merk ik dat als ik wat meer aanspan en soms hem een beetje met wat woorden aanmoedig (haha dat klinkt zo stom) dat het dan wat vlotter gaat.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem114

Bericht 15 Okt 2014 17:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mijn vriend kan het ook (te) lang volhouden soms, maar hij stelt bewust het klaarkomen uit, omdat ie mij eh langer wil plezieren. Helaas is het bij hem vaak of gewoon klaarkomen of gelijk 3 kwartier doorgaan... Gelukkig kan ik het gewoon tegen hem zeggen.

Ik zou het, hoe awkward het kan zijn, dus toch zeggen!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Okt 2014 17:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@Poppy haha ik snap wat je bedoelt met 'aanmoedigen' ;) Inderdaad heb ik nu het vermoeden dat zijn medicatie wel een rol kan spelen. Wat aanspannen helpt hier helaas niet, al geprobeerd..

@Marin Idd op een heel zwaar gesprek zit ik ook niet te wachten. Dan durft ie straks misschien helemaal niet meer. En dat gevoel aansterken probeer ik af en toe al wat, lijkt niet heel veel effect te hebben nog ;)

@Bazinga dat zijn wel twee uitersten zeg. Maar idd kan me ook voorstellen als de man bijna gelijk komt dat de lol er dan ook af is :laughcry: Toch maar zien te bespreken dan :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers