Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer naar de kapper?

<<

Anoniem113

Bericht 10 Okt 2014 08:29

wanneer naar de kapper?

Sieb is met best een bos haar geboren. Nu is zijn haar flink gegroeid en heeft hij hele lange plukken naast haar wat nog wat korter is. Het ziet er soms niet uit. Ook groeit het over zijn oren heen met van die sprietjes.

Wat zouden jullie doen? Naar de kapper gaan en proberen het een beetje fatsoenlijk te krijgen of gewoon lekker laten gaan gezien zijn leeftijd (4 maanden)
<<

Anoniem123

Bericht 10 Okt 2014 08:32

Re: wanneer naar de kapper?

Kun je zelf niets iets bijknippen bij zijn oren?
<<

Patsy

Bericht 10 Okt 2014 08:45

Re: wanneer naar de kapper?

M had hetzelfde, de lange plukken heb ik zeg bijgeknipt zodat ze net zo lang zijn als de kortere. Er was niks meer te beginnen met zijn haar door de lange plukken.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 10 Okt 2014 09:12

Re: wanneer naar de kapper?

Wij zijn met Bjorn toen wel naar de kapper gegaan. We hadden het prima zelf kunnen doen, maar we wilden graag dat het wel goed zou gebeuren.
2012 2014
<<

Anoniem97

Bericht 10 Okt 2014 09:22

Re: wanneer naar de kapper?

Ik zou t zelf proberen en anders even langs de kapper.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 10 Okt 2014 11:03

Re: wanneer naar de kapper?

Wij hebben een maandje geleden zelf wat bij geknipt, hij had ook van die hele lang sprieten over zijn oren hangen. Die hebben we weggeknipt en nu is hij weer toonbaar.
<<

Anoniem113

Bericht 10 Okt 2014 11:07

Re: wanneer naar de kapper?

Zelf vind ik een beetje eng. Kom niet meer met een schaar in zijn buurt, nadat ik in zijn duim had geknipt met nagelknippen :palm:

Vanmiddag de kapper maar eens bezoeken.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Okt 2014 11:24

Re: wanneer naar de kapper?

oeps, nee dan zou ik dat ook niet zo snel meer durven. Dan had ik ook een afspraak bij de kapper gemaakt.
Nu al de eerste keer voor hem haha, echt zo grappig als je nog zo klein bent.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Okt 2014 12:27

Re: wanneer naar de kapper?

Y. was nog net geen 3 maanden bij zijn eerste knipbeurt, dus ik zou gewoon even langs de koper lopen als ik jou was. :thumbup:
Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 10 Okt 2014 13:02

Re: wanneer naar de kapper?

Ik heb bij mijn zoontje gewacht tot hij echt fatsoenlijk kon zitten, dat maakt et voor zowel de kapper als voor het kindje iets makkelijker. Bij mijn zoontje stond zijn haar soms ook alle kanten op, met een beetje baby gel heb ik dat altijd wat in toom proberen houden. Je kunt, zoals hier al gezegd wordt, zelf proberen de lange sprieten wat te knippen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem255

Bericht 10 Okt 2014 16:31

Re: wanneer naar de kapper?

Mijn zoon was net 4 maanden toen we naar de kapper gingen met hem. Ik had daar zelf niks van kunnen maken.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Okt 2014 23:02

Re: wanneer naar de kapper?

.namasté. schreef:Ik heb bij mijn zoontje gewacht tot hij echt fatsoenlijk kon zitten, dat maakt et voor zowel de kapper als voor het kindje iets makkelijker. Bij mijn zoontje stond zijn haar soms ook alle kanten op, met een beetje baby gel heb ik dat altijd wat in toom proberen houden. Je kunt, zoals hier al gezegd wordt, zelf proberen de lange sprieten wat te knippen.



Mijn jongste is al 2 keer bijgewerkt en zitten is niet nodig.
M:21072011
J :08012014
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 11 Okt 2014 12:38

Re: wanneer naar de kapper?

Kan je het zelf niet doen met een tondeuse? Wij hadden een tondeuse met een opzetstuk zodat je de lengte kon instellen zodat het bv 2.5 cm lang werd.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Okt 2014 15:02

Re: wanneer naar de kapper?

N was geloof ik 3 maanden toen we naar de kapper gingen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron