Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlenging telefoonabonnement

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Okt 2014 11:41

Re: Verlenging telefoonabonnement

ไม่เป็นไร schreef:Ah ok.
Ik had laatst ook dat ik overging naar nieuwe provider, maar omdat ik nummerbehoud aangevraagd had moest ik eerst nog 3 weken ofzo mijn oude simkaart gebruiken voordat mijn vorige abonnement afliep. Ik kon mijn nieuwe simkaart wel gebruiken, maar dan zouden er extra kosten gerekend worden omdat de bundels / het abonnement nog niet ingegaan was.
Dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nog wel je oude kon gebruiken.


Ik heb ook al 1,5 week moeten wachten tot mijn nieuwe mobiel er was. En toen ze aan de deur kwam (dinsdag) mocht ik hem niet aannemen omdat hij op mijn man zijn naam staat. Mijn man de e-mail gecheckt, stond niks in over machtigen waar de bezorger het over had, en aan de telefoon bij Vodafone zeiden ze omdat we getrouwd zijn ik de telefoon gewoon aan mocht nemen. Niet dus... Nieuwe afspraak gemaakt en de eerst volgende keer was donderdagavond. Heb normaal geen geduld, maar moet toch geduldig afwachten haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 11:42

Re: Verlenging telefoonabonnement

Lekker handig geregeld :(
Hopelijk kan je snel je nieuwe telefoon gaan gebruiken!
<<

RedVelvet

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 24 Aug 2014 20:10

Bericht 10 Okt 2014 23:08

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ik heb zojuist een Samsung S4 mini besteld bij mijn vorige provider Telfort (mede door de klantenkorting ivm verlenging)
Heb ook getwijfeld over hollandsnieuwe, maar na het lezen van wat reviews was ik er snel over uit dat ik die niet als provider wilde. Er zat geloof ik maar 1 positieve review bij... :eyes:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers