Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ergeren...

<<

Anoniem88

Bericht 04 Okt 2014 08:31

Re: Ergeren...

Het was zand en vanmorgen om 6:15 begonnen ze alweer. Maargoed, nu heb ik ze al een tijd niet meer gehoord.
<<

Patsy

Bericht 04 Okt 2014 09:04

Re: Ergeren...

Dundas schreef:Het was zand en vanmorgen om 6:15 begonnen ze alweer. Maargoed, nu heb ik ze al een tijd niet meer gehoord.

Ik bedoelde ook niet dat het geen zand geweest kan zijn, ik bedoelde meer dat ze het druk hebben met van alles, waaronder zand. Fijn dat het nu weer rustig is :-)
<<

Jip

Bericht 04 Okt 2014 15:50

Re: Ergeren...

Beide buren hebben nu een trampoline voor de kinderen om te springen. Ik erger me aan het gegil en geschreeuw en het kraken van de trampoline. Ohja, ook aan het gejank de hele tijd.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 09 Okt 2014 17:47

Re: Ergeren...

Ik erger me dat de persoon die dit topic opende haar Pm niet leest omtrent haar verkooptopic met verzorgingsspullen. En ik erger me dat ze daar ook niet meer reageerd.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem88

Bericht 09 Okt 2014 17:54

Re: Ergeren...

Ze kán ook niet reageren op je PM want daar heeft ze minimaal 15 posts voor nodig ofzo :wink: Dat ze niet in het topic zelf reageert is wel jammer.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 10 Okt 2014 11:30

Re: Ergeren...

Is ook nog ongelezen. Dat kan ze wel toch.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2014 11:31

Re: Ergeren...

5 posts.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Okt 2014 11:43

Re: Ergeren...

Ik vind het juist weer irritant als je je een keer aan iets ergert en iemand komt dan met zo'n opmerking dat het leven leuker is als je je niet zo snel ergert. Soms vind ik het ook op de een of andere manier lekker om me eventjes aan iets te ergeren. Helemaal om dat dan samen met anderen te doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2014 12:20

Re: Ergeren...

Bedoel je mijn opmerking?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Okt 2014 12:33

Re: Ergeren...

Niet in het bijzonder, altijd als er een discussie is over ergeren dan is er wel iemand die dat zegt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2014 12:43

Re: Ergeren...

Oké. Want ik had het niet over mensen die af en toe eens een keer zeuren, maar over mensen die over ieder dingetje zitten te miepen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Okt 2014 12:45

Re: Ergeren...

Daar geef ik je gelijk in, dat is wel vervelend.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Okt 2014 13:21

Re: Ergeren...

Soms vind ik het echt heerlijk om even een "ik mag me 5 minuten overal aan ergeren" moment te hebben. Daarna moet het van mijzelf dan weer klaar zijn.

Momenteel is mijn grootste ergernis vrouwen die kinderen bewust in gevaar brengen in het verkeer. Bijvoorbeeld door op een plek waar auto's rakelings langs fietsers razen (er is geen fietspad) tegen het verkeer in rijden en gewoon doorrijden zonder te kijken naar andere verkeersgebruikers die stoplichten gebruiken. Daarnaast vraag ik me af waarom vrouwen de kinderwagen de straat op rijden en dan kijken of er verkeer aan komt. Ik had voorrang en moest vol in de remmen,waardoor er gelukkig niets gebeurde. Als ik een bus was geweest, had iemand 112 kunnen bellen. Dat laatste gebeurt overigens regelmatig.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers