Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Okt 2014 12:03

Re: Biechttopic

Dat deed mijn familie ook bij mij, me niet alleen laten lopen tijdens de begrafenis maar ik snap wel je gevoel Biechtje. Dat het anders is als je alleen staat, zonder een 'vaste partner' naast je. Maar concentreer je op het gevoel voor je oma.. mijn ervaring was juist bij opa's en oma's en hun begrafenissen dat het verdriet ook wel een plek had, maar er vooral gesproken werd over het lange leven dat ze hadden, alle dingen die ze hadden bereikt etc. Het is een ander 'soort' verdriet dan het verlies om ee jong iemand, zoals bijv het kennisje van je. Dat voelt oneerlijker...

Je mag overigens zoveel verdriet hebben als je zelf 'nodig hebt' om je oma. Dat je er weinig kwam wil niet zeggen dat je geen verdriet mag hebben.. dat is je eigen gevoel en daar heb je gewoon recht op. En moet je ook naar luisteren.. laat het er nu maar beetje uitkomen, vrijdag wordt al intens zat. Zeker als dit een van de eerste begrafenissen is die je meemaakt, dan zijn die dagen gewoon echt slopend.

Sterkte!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 07 Okt 2014 19:00

Re: Biechttopic

Bedankt voor jullie lieve woorden!
Nougat het is idd een opeenstapeling van dingen. Ik bedoel idd dat ik de enige in mijn familie ben zonder partner.
Mijn familie is ontzettend lief en mijn zus en zwager zullen ook zorgen dat ik me niet alleen voel maar toch vind ik het vooral op dit moment stom en klote.
Vanmiddag ben ik bij mijn opa langs geweest. M'n oma ligt daar opgebaard en vlak voor ik wegging vroeg m'n moeder of ik haar nog wilde zien.
Ik wist niet goed wat ik wilde, m'n opa zei toen dat hij anders wel even met me meeliep. Ze ligt er mooi bij, toen ik er zaterdag was om afscheid te nemen zag ze er niet meer uit als mijn oma, nu wel weer.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Okt 2014 14:39

Re: Biechttopic

Ik bevind mij in een achtbaan. Vorige week bij de huisarts geweest wegens een knobbel in mijn borst. Dinsdag een mammografie en echo laten maken. Daar zagen ze iets op wat ze niet thuis kunnen brengen. Vanmorgen hebben ze met een naald een biopt genomen er van. Er werd bij de balie gezegd dat vrouwen in sommige gevallen vandaag al uitslag krijgen, maar dat het meestal een dag duurt. Kunnen ze echt zo snel weten wat het is? Ik ben echt als de dood dat ze mij vandaag bellen en dat het mis is. Heb na de biopt, die niet eens echt pijn deed, heel erg moeten huilen.
Nu ben ik aan het werk, maar alles gaat langs mij heen.
<<

Anoniem91

Bericht 09 Okt 2014 14:42

Re: Biechttopic

Oh, bah biechtje. Ik hoop voor je dat je snel de uitslag hebt en het niks is.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Okt 2014 14:46

Re: Biechttopic

Laatste biechtje wat heftig :( Dat je überhaupt ook aan het werk bent joh. Ik duim echt voor je dat het niks is. Sterkte met wachten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Okt 2014 14:50

Re: Biechttopic

Thuis ga ik toch alleen maar zitten malen. Nu heb ik nog wat afleiding.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Okt 2014 14:55

Re: Biechttopic

Bah wat eng. Sterkte met wachten biechtje!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2014 16:11

Re: Biechttopic

Wat een akelige spanning joh.. Ik hoop voor je dat het alleen maar een kliertje of blaasje is.
<<

Anoniem181

Bericht 09 Okt 2014 16:44

Re: Biechttopic

Hè getsie Biechtje, dan duurt wachten lang! Hopelijk is het iets onschuldig.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Okt 2014 17:24

Re: Biechttopic

Oh wat spannend Biechtje. Ik hoop dat het iets onschuldigs is, EN dat je dat snel hoort!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jip

Bericht 10 Okt 2014 13:45

Re: Biechttopic

Er zit een tumor. Deze is goedaardig. Er hoeft nu niet direct iets aan gedaan te worden. Over een half jaar wordt er weer een echo gemaakt om oa te kijken of de vorm veranderd. Tenzij ik in de tussentijd merk dat er iets veranderd of ik er pijn aan krijg.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Okt 2014 14:01

Re: Biechttopic

He Jip, wat schrikken zeg!
<<

Patsy

Bericht 10 Okt 2014 14:02

Re: Biechttopic

Bah wat een schrik! Gelukkig is het goedaardig.
<<

Jip

Bericht 10 Okt 2014 14:07

Re: Biechttopic

Behoorlijk. Wat heb ik een angst en onzekerheid gevoeld in de afgelopen dagen. Gelukkig is het 'niks'!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 10 Okt 2014 14:42

Re: Biechttopic

Pff wat eng Jip!
Gelukkig is het goedaardig.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 10 Okt 2014 15:25

Re: Biechttopic

Hè gatver Jip! Gelukkig is het goedaardig!
<<

Anoniem125

Bericht 10 Okt 2014 15:26

Re: Biechttopic

Wat een spanning, Jip. Ik ben blij voor je dat het om een goedaardige tumor gaat, al is ook dat schrikken natuurlijk!
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 10 Okt 2014 15:29

Re: Biechttopic

Wat een spanning Jip. Gelukkig is het goedaardig.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Jip

Bericht 10 Okt 2014 15:40

Re: Biechttopic

Het is wel een soort tijdbom, want het zou ooit misschien wel kwaadaardig kunnen worden. Maar goed. Ik hoop dat ik het uit mijn hoofd kan zetten.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Okt 2014 15:48

Re: Biechttopic

Wat een schrik jip.
Kunnen ze niet alsnog weghalen?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 10 Okt 2014 16:35

Re: Biechttopic

He Jip, dat is schrikken zeg :(
Ging het net iets beter met je, krijg je zulk nieuws. Hopelijk kan je het beetje uit je hoofd zetten. Sterkte toch!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Okt 2014 17:58

Re: Biechttopic

Wow wat een schrik Jip! Goed dat je iig wel naar de HA gegaan bent!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Okt 2014 18:37

Re: Biechttopic

Hoi Jip, ik heb hetzelfde. Moet iedere keer voor controle of het toch niet veranderd. Echter laat ik het knobbeltje wel weghalen hoor. Waarom het risico nemen..ookal is de kans zo klein
2016
<<

Anoniem131

Bericht 10 Okt 2014 19:17

Re: Biechttopic

Ik zou hem onmiddellijk weg laten halen. Uit ervaring weet ik dat dat beter is.
<<

Anoniem166

Bericht 10 Okt 2014 19:40

Re: Biechttopic

Wat een opluchting dat het nu goed is, Jip. Ik zou denk ik wel ervoor kiezen om hem weg te laten halen.
Hopelijk kun je het voor nu even uit je hoofd zetten.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers