Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie vandaag doen?

<<

Anoniem75

Bericht 10 Okt 2014 10:06

Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik moet straks werken van 13.00 - 21.00 en daar heb ik echt zooooo geen zin in! :cry:
Verder moet ik nog 2 pakketjes wegbrengen naar het postkantoor en nog even snel langs de Action.

Jullie?
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 10 Okt 2014 10:09

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ga zo de stad in met mijn dochtertje, lekker wandelen en een beetje winkels kijken. Moet weer nieuwe luiers hebben en wil nog kijken voor een overtreksetje voor mijn dochtertje. Daarna ploffen we bij de Hema neer en drink ik een bakkie koffie terwijl die kleine meid zich kan uitleven in de speelkeuken daar!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 10 Okt 2014 10:10

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Werken tot.. M'n werk klaar is :/ En vanavond komen vrienden pizzaretten!
<<

Anoniem97

Bericht 10 Okt 2014 10:12

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Mijn zoontje is ziek, dus we liggen beide op de bank en doen verder niet zoveel vandaag.
Dochter is gelukkig bij opa en oma.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Okt 2014 10:14

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ben thuis, ga straks opruimen (misschien wat oud papier wegbrengen), verder werken aan fotoboek, was opruimen, boodschappenlijstje maken en boodschappen doen en vanavond introles duiken. Hoop maar dat het gaat want ik vermoed dat ik tegen bronchitis aanzit.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2014 10:17

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Werken, vanavond boodschappen doen en daarna de chocolade fudge taart maken van Jans voor de meeting morgen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2014 10:18

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik moet werken van 8 tot 16.30 dag extra invallen. Ben nu al aan het werk maar slaap nog half haha. Totaal geen zin en mijn hoofd werkt ook niet mee.
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 10 Okt 2014 10:19

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ben vandaag vrij en dat was wel een keer nodig! Ik moet 4 wasjes draaien denk ik, mijn kamer opruimen/schoonmaken en verder ga ik nog ff Expeditie Robinson en Over mijn lijk terug kijken. Straks komt er een vriendin, we gaan eerst eten bij de Italiaan en daarna naar Chef'Special. :banaan:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 10 Okt 2014 10:22

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Werken, tot 17:15u.

Vanavond repetitie van orkest.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 10 Okt 2014 10:27

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Mijn vakantie start vandaag, dus ik ben onderweg op vakantie :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 10 Okt 2014 10:32

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Lekker Char :D Waar gaat de reis heen?

Ik heb vanochtend gezwommen, dus ik ga zo eerst even douchen. Ik stink naar chloor bah! Straks moet ik boodschappenlijstje maken en boodschappen doen, even de stad in en naar de bieb. Verder was vouwen en wasje draaien. Ik moet verder werken aan de cadeautjes die ik aan het maken ben voor mijn nichtjes en neefjes en vanavond ga ik lekker voor mezelf een restje eten opwarmen en The Voice kijken :D Oh, en een berg mailtjes versturen/beantwoorden en studeerwerk printen, ik ben een beetje laks geweest deze week.
<<

Anoniem100

Bericht 10 Okt 2014 11:15

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik heb m'n boodschapjes binnen, paar belangrijke telefoontjes afgehandeld en huis aan kant. Straks naar een vriendin om te lunchen en bij te kletsen. Vanavond lekker op de bank tv kijken en optijd naar bed, morgen weer vroeg werken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Okt 2014 11:17

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Werken, en dan naar Belgie voor een voetbaltoernooi van werk. Ik ben de manager hoor, ga echt niet mee voetballen! Maar vanavond is er eten en bier. Dus komt goed!
<<

Anoniem238

Bericht 10 Okt 2014 11:36

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Tot 17.00 uur werken en vanavond met mijn man naar de theatervoorstelling van Claudia de Breij, heb er zin! :banaan: :banaan:
<<

Patsy

Bericht 10 Okt 2014 12:20

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Char, heerlijk, geniet ervan!
Boekenwurm, leuk! Veel plezier alvast.

Ik ben vandaag een beetje voor mijn man aan het zorgen, hij heeft vanmorgen de resten van 2 kronen laten verwijderen bij de kaakchirurg. Hij heeft nogal een verleden met kaakchirurgen, dus hij zag er vreselijk tegenop, daarom heeft hij vantevoren een pil gehad om rustig te worden. Hij ligt nu dus snurkend op de bank. Als de roes is uitgeslapen ga ik boodschappen doen. Ik durf hem nu niet alleen te laten met onze zoon.
<<

Anoniem 69

Bericht 10 Okt 2014 12:25

Re: Wat gaan jullie vandaag doen?

Vanmorgen heb ik wat in het huishouden gedaan en vanmiddag gaan we bij een oom en tante van m'n vriend kijken. Vanavond waarschijnlijk verder met een serie kijken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers