Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Camping powned

<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 16:25

Camping powned

Rutger Castricum neemt zes gezinnen mee naar Frankrijk die als gevolg van de crisis al jaren niet meer op vakantie zijn geweest. Op Camping Powned helpen wij hen hun leven weer op de rit te krijgen.

Wat een pareltje van een programma. Het geeft wel ontzettend stereotype aan hoe gezinnen in de bijstand moeten rondkomen maar het is ook wel vermakelijk. Echt je krijgt all in alles aangeboden en dan nig klagen dat je kinderen geen ijsjes krijgen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1363938
<<

Anoniem170

Bericht 11 Sep 2013 16:59

Re: Camping powned

Ik heb het gezien ja, ik zat echt vol verbazing te kijken. Die ene man in de bus, met dat lange haar. Hij had nog een hoteovernachting gekregen, en maar klagen..

En later dat vrouwtje, toen Rutger vroeg waarom ze niet gewoon ging werken...
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 11 Sep 2013 20:57

Re: Camping powned

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Sep 2013 21:36

Re: Camping powned

Roos' schreef:Ik heb het gezien ja, ik zat echt vol verbazing te kijken. Die ene man in de bus, met dat lange haar. Hij had nog een hoteovernachting gekregen, en maar klagen..

En later dat vrouwtje, toen Rutger vroeg waarom ze niet gewoon ging werken...


T is erg stereotype. Maar toch klopt het ook wel weer, ik heb dit soort mensen als cliënten en t is alleen maar klagen, nooit genoeg en nooit goed genoeg. Terwijl ze in de meeste gevallen zichzelf toch echt zelf in de nesten hebben gewerkt.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Sep 2013 21:43

Re: Camping powned

Ik vond het leuk maar ook tenenkrommend. Ik kan zo slecht tegen dat passieve en dat geklaag.
<<

Nyx

Bericht 12 Sep 2013 00:39

Re: Camping powned

Ik vind het jammer dat hij voor het stereotype heeft gekozen. Want de mensen werden al op een bepaalde manier aangekeken, maar ik merk aan mezelf dat ik ze nog meer ga veroordelen. Wat een rampspoed zeg.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Sep 2013 08:15

Re: Camping powned

En roken... en drinken... en tig kinderen en 'gewoon' nieuwe kinderen maken.... ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 12 Sep 2013 09:30

Re: Camping powned

Ik ben niet bevooroordeeld over mensen in de bijstand. Er zijn er zat die graag aan het werk werk willen, wie dankbaar zijn.

De mensen in het programma vind ik afschuwelijk. Profiteren, zeiken en niets doen.
Nu zal er bij de meeste wel de nodige problematiek onder zitten maar toch
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Okt 2014 19:03

Re: Camping powned

Het is weer begonnen, wie heeft het gezien?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2014 21:58

Re: Camping powned

Ja ik! Ik heb me weer heerlijk zitten opwinden.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 10 Okt 2014 08:33

Re: Camping powned

Zijn het nieuwe mensen die meedoen of herhalingen?
<<

Anoniem85

Bericht 10 Okt 2014 09:46

Re: Camping powned

Zojuist even teruggekeken naar aanleiding van dit topic.
Pffff wat een ellende. Dit zal het stereotype beeld over mensen met een uitkering niet veranderen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Okt 2014 09:58

Re: Camping powned

Die ene man (van dat stel) wilde naar mijn idee wel graag aan het werk en was ook bereid om alles aan te pakken. Hij had wel een beetje last van zelfoverschatting, maar ik vond van hem niet dat hij misbruik maakte van de bijstand. Ik vond het ook heel misplaatst dat Rutger die opmerking tegen hem maakte. Ik had het idee dat Rutger hem gewoon niet zo mocht en daarom graag naar hem uit wilde halen, maar ik vond dat niet heel professioneel. Ik vind die Rutger sowieso een vervelende man trouwens.

Dat stel met die drie kinderen vond ik wel oervervelend.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers