Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 22 Sep 2013 17:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Heel leuk Gympie!
<<

Anoniem14

Bericht 22 Sep 2013 17:50

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Thanks Kikou! Hoe kom je trouwens aan je forumnaam? Ik vind 'm leuk!
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 22 Sep 2013 18:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Dankje! Het betekent 'hoi' in het Frans. Wel een hele informele vorm. Aangezien ik Franse les geef, vond ik het wel bij mij passen :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 22 Sep 2013 18:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Gympie> heel erg leuk!
<<

Anoniem26

Bericht 22 Sep 2013 19:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind je sjaal mooi reva! Waar heb je die vandaan?
<<

Anoniem14

Bericht 22 Sep 2013 21:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Kikou schreef:Dankje! Het betekent 'hoi' in het Frans. Wel een hele informele vorm. Aangezien ik Franse les geef, vond ik het wel bij mij passen :)


Ah, leuk om te weten.

Dank je Ibbel!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Sep 2013 22:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oh heel gaaf Toxi! Jammer dat ze niet van leer zijn, ik haat niet leren schoenen.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Sep 2013 07:08

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

De kleur van dat shirtje/jurkje vind ik echt heel erg mooi taeda!

Mijn outfit vandaag:

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 07:49

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk jurkje Marin! Heb je het niet koud met die korte mouwen?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 07:51

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk Marin!

Elliot, het wordt 21 graden! :sunny:
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 07:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oh echt? Haha ik heb het weerbericht niet gevolgd :P
Nja, ik heb het toch altijd koud hier op kantoor, de airco staat altijd zo hard te loeien!
<<

Anoniem23

Bericht 23 Sep 2013 08:20

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wordt het vandaag 21 graden?! Ik vond het al zo warm op de fiets haha!
<<

Anoniem23

Bericht 23 Sep 2013 10:09

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 10:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha ja, ik ben net lekker op mijn slippertjes en shirtje naar de fysio gefietst, de zon is echt sterk, heerlijk!
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 10:46

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

En dan heb ik net gister al m'n zomerkleding opgeborgen en de dikke vesten en truien tevoorschijn gehaald.. :nopompom:

Leuke outfit Harri!
<<

Anoniem193

Bericht 23 Sep 2013 10:47

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Elliot schreef:En dan heb ik net gister al m'n zomerkleding opgeborgen en de dikke vesten en truien tevoorschijn gehaald.. :nopompom:

Leuke outfit Harri!


Morgen schijnt het ook nog een mooie nazomer dag te worden :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 23 Sep 2013 10:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hele gave broek Harri.

Lekker weer voor een (dun) shirtje.
Afbeelding
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem29

Bericht 23 Sep 2013 10:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk Harri! Ik vind die rode broek jou zo tof staan :D

Dit had ik gisteren aan. Ik moest alleen mijn foto zwaar oplichten omdat ik zelf zo zwart was en anders zag je niets haha. Heb de Nikes van mijn vriend aan :P

Afbeelding
<<

Anoniem29

Bericht 23 Sep 2013 10:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk Meneer de Uil! Ik vind jou bril zo leuk bij jou passen :D
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 23 Sep 2013 11:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuke outfits Harri, Meneer de Uil en Toxi!

Toxi, heb jij dezelfde schoenmaat als je vriend dan? Mijn voeten zijn 5 of 6 maten kleiner dan die van mijn vriend haha.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 23 Sep 2013 11:03

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Intoxicated schreef:Leuk Meneer de Uil! Ik vind jou bril zo leuk bij jou passen :D


Dankje! Jij hebt ook een hele leuke outfit aan. Cool dat je de schoenen van je vriend aan kunt (en dezelfde stijl dus hebt). Hoef ik niet te proberen :P .
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem29

Bericht 23 Sep 2013 11:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Kikou schreef:Leuke outfits Harri, Meneer de Uil en Toxi!

Toxi, heb jij dezelfde schoenmaat als je vriend dan? Mijn voeten zijn 5 of 6 maten kleiner dan die van mijn vriend haha.


Haha niet helemaal. Ik heb maat 38(,5) en hij maat 40. Deze schoenen vallen iets kleiner (een 39,5 ofzo) dus ze zitten hem eigenlijk net wat te strak en mij net iets te los. Maar als ik de veters aantrek is het voor een avondje wel te doen.

Ik heb ook wel eens een ander paar van hem aangehad met 2 zooltjes, maar dan ziet het er van boven toch raar uit. Te lang haha :yes: .

Ja, haha. Meestal hebben mannen wel maat 41/42/43/44 ofzo. Maar de mijne heeft kleine voeten (hij is ook maar 178m ofzo).
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 23 Sep 2013 11:13

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Intoxicated schreef:
Kikou schreef:Leuke outfits Harri, Meneer de Uil en Toxi!

Toxi, heb jij dezelfde schoenmaat als je vriend dan? Mijn voeten zijn 5 of 6 maten kleiner dan die van mijn vriend haha.


Haha niet helemaal. Ik heb maat 38(,5) en hij maat 40. Deze schoenen vallen iets kleiner (een 39,5 ofzo) dus ze zitten hem eigenlijk net wat te strak en mij net iets te los. Maar als ik de veters aantrek is het voor een avondje wel te doen.

Ik heb ook wel eens een ander paar van hem aangehad met 2 zooltjes, maar dan ziet het er van boven toch raar uit. Te lang haha :yes: .

Ja, haha. Meestal hebben mannen wel maat 41/42/43/44 ofzo. Maar de mijne heeft kleine voeten (hij is ook maar 178m ofzo).


Handig zo'n gedeelde garderobe! Als ik mijn vriend zn schoenen zou aantrekken, loop ik er bij als een clown :clown:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Sep 2013 11:24

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Dit hoort eigenlijk in het biechttopic thuis, maar ik heb dus wel echt dezelfde maat schoenen als mijn vriend. (Mijn voeten zijn wel smaller!) Vorige keer vroeg hij waar anderen bij waren of hij mijn sportschoenen eens mocht proberen.. Ik heb hem goed duidelijk gemaakt dat dit hier natuurlijk niet in het openebaar over gesproken mag worden.

:nopompom:
<<

Anoniem57

Bericht 23 Sep 2013 12:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Intoxicated schreef:
Kikou schreef:Leuke outfits Harri, Meneer de Uil en Toxi!

Toxi, heb jij dezelfde schoenmaat als je vriend dan? Mijn voeten zijn 5 of 6 maten kleiner dan die van mijn vriend haha.


Haha niet helemaal. Ik heb maat 38(,5) en hij maat 40. Deze schoenen vallen iets kleiner (een 39,5 ofzo) dus ze zitten hem eigenlijk net wat te strak en mij net iets te los. Maar als ik de veters aantrek is het voor een avondje wel te doen.

Ik heb ook wel eens een ander paar van hem aangehad met 2 zooltjes, maar dan ziet het er van boven toch raar uit. Te lang haha :yes: .

Ja, haha. Meestal hebben mannen wel maat 41/42/43/44 ofzo. Maar de mijne heeft kleine voeten (hij is ook maar 178m ofzo).


Mijn vriend en ik hebben ook dezelfde maat! Als ik schoenen voor hem ga kopen, vraag ik meestal of ik ze even mag passen, dan weet ik zo de maat haha
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers