Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 18:27

Re: Dagcafé

Nou, kennelijk niet geleerd van de vorige keer: ik had een happy meal besteld en een MacFlurry Bounty. Eigenlijk had ik aan het bedrag al kunnen zien dat het niet klopte (bijna 9 euro), want wat kreeg ik: een happy meal, een MacFlurry Magnum Diamond ofzo (met witte chocola :silent: ), een grote cola en als klapper... een Fristi?? Wijze les: Exo, controleer je zakje altijd!
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 18:29

Re: Dagcafé

Tggg. Vreemd!
Komt omdat Caroow of E. niet aan het werk waren!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 18:33

Re: Dagcafé

Dat moet zo zijn ja. En het was heel druk! Niet normaal, zo'n rij. En de parkeerplaats stond ook helemaal vol. Ze konden het kennelijk niet helemaal aan.. Maar ach, er zijn ergere dingen.
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 18:35

Re: Dagcafé

Inderdaad! Eigenlijk is het sowieso al wel lekker!

Whahahaha! De inschrijving voor bzv sluit vandaag! :lol:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Sep 2013 18:36

Re: Dagcafé

Fristi, jummie!
Ik heb die mcFlurry Magnum nogwattes gister gehad en die was eigenlijk best lekker :) Ik bestel ze wel altijd zonder saus trouwens, daar word ik misselijk van..

Tijdje geleden een McFlurry Magnum white almond besteld bij de MC in Meppel volgens mij en daar waren ze zo lief om extra nootjes en chocolaatjes er in te doen omdat ik geen saus wilde :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Sep 2013 18:36

Re: Dagcafé

Majira schreef:Whahahaha! De inschrijving voor bzv sluit vandaag! :lol:

:cheers:
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 18:37

Re: Dagcafé

Fristi is toch lekker?
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 18:37

Re: Dagcafé

Kowalski schreef:
Majira schreef:Whahahaha! De inschrijving voor bzv sluit vandaag! :lol:

:cheers:

:^^:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Sep 2013 18:40

Re: Dagcafé

Bazinga schreef:Fristi is toch lekker?

Jaa echt wel!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 18:53

Re: Dagcafé

Kowalski schreef:
Bazinga schreef:Fristi is toch lekker?

Jaa echt wel!


Ik houd er niet zo van.

Maar ik snap al wat er mis is gegaan: de Fristi hoort bij de happy meal. De cola hebben ze los erbij bedacht. Ik zei namelijk al voordat zij het konden vragen dat ik een cola wilde. Maar dat bedoelde ik als drankje bij de happy meal :nopompom:
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 07:29

Re: Dagcafé

Goodmorning!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 07:57

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 07:57

Re: Dagcafé

Ik hoop dat het vandaag een wat betere dag wordt met mooier weer. Gisteren zou het ook mooi zijn, maar ondanks de zachte temperatuur was het hier maar grauw en grijs. Niks moois aan.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 07:59

Re: Dagcafé

Ik hoor net van Koko dat het vandaag 21 graden gaat worden.. Lekker!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 08:03

Re: Dagcafé

Heel fijn! Ik wil vanmiddag op de fiets naar het ziekenhuis (in het kader van kostenbesparing, zonde om dan met de metro te gaan :wink:).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 08:06

Re: Dagcafé

Elliot, succes met je administratie trouwens vanavond. Ik denk dat ik mee doe. Hier ligt het ook al een aantal maanden op stapels. Moet het toch maar weer eens allemaal gaan sorteren, uitzoeken en archiveren. Maar ik heb eigenlijk zóveel dat ik wil doen vanavond. Lastig.
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 23 Sep 2013 08:07

Re: Dagcafé

Hey meiden, goedemorgen :)
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 08:10

Re: Dagcafé

Morning VC!

Parisienne, bedankt! Ik vind het zo'n rotklus, maar ik ben even met mijn neus op de feiten gedrukt na dat ongeluk met die vriend van mij. Ik moest toen in hun administratie zoeken naar verzekeringen etc. en bij hun was het zo'n chaos. Toen dacht ik echt: Ik zou me dood schamen als mensen in mijn administratie moesten zoeken en ze zouden zo'n puinzooi aantreffen. Dus ik ga het nu maar even aanpakken en dan gewoon één vaste dag in de week prikken om het allemaal te regelen. Ik ga volgende week ook op vakantie en toen dacht ik al helemaal dat als wij dan een ongeluk zouden krijgen en mijn moeder iets zou moeten opzoeken, dat we dan echt voor lul zouden staan, haha!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 08:13

Re: Dagcafé

Goedemorgen VeryCherry!

Hahah, Elliot. Ik denk af en toe precies hetzelfde! Ik zou me ook schamen als mijn ouders door omstandigheden tussen onze administratie iets moeten zoeken. Beide ouders en stiefouders hebben alles zó netjes geregeld en georganiseerd. Terwijl het bij ons echt geen zooitje is ofzo, alles ligt netjes op één stapel :laughcry:
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 08:14

Re: Dagcafé

Haha bij ons dus ook! In de kast lag één hele grote stapel waar zelfs het koopcontract van ons huis nog tussen lag. Oeps!
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 23 Sep 2013 08:14

Re: Dagcafé

Whahaha, de administratie is bij ons ook niet echt logisch of zo. Ik snap mijn eigen systeem prima hoor, maar een ander zal zich rot zoeken naar bepaalde dingen.
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 08:16

Re: Dagcafé

Heb jij ook het geweldige stapeltjes-systeem VC?
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 08:17

Re: Dagcafé

Haha! Ben blij dat ik niet de enige ben met een bagger-administratie!
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 23 Sep 2013 08:19

Re: Dagcafé

Whahaha ja, en 1 bak in de kast waar alle post in zit en die zoek ik eens in de zoveel tijd uit. Maar het scheelt dat vrijwel alles per automatische incasso gaat. Dus ik kan niks vergeten te betalen.
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Sep 2013 08:25

Re: Dagcafé

Hahah, nee hoor Elliot! En er zijn er vast veel meer hier.

Ik heb idd ook alle post op een stapel in een lade liggen. Ik moet nog steeds regelen dat mijn zorgverzekering automatisch gaat. Die betaal ik dus elke maand. Ook eens in de drie maanden krijgen we een acceptgiro voor het water. En maandelijkse betaling aan de Belastingdienst maak ik elke maand nog over. Misschien toch maar eens op automatisch zetten.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo