Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

<<

Anoniem331

Bericht 06 Okt 2014 14:17

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Misschien niet te vergelijken met een zwangere, maar mijn vader had vorig jaar een ontsteking aan zin evenwichtsorgaan. Die heeft 3 weken echt alleen maar kunnen liggen, deed niks anders dan overgeven en was echt heel duizelig. Hij heeft in totaal 8 weken in de ziektewet gezeten voor hij weer kon beginnen met werken. Zoiets zie je niet in je oren, maar inderdaad met andere testen. Als het aanhoud zou ik zeker je huisarts weer bellen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Okt 2014 14:21

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Ik ben een keer een week lang ook steeds zo duizelig geweest, niet misselijk maar alleen duizelig. Bleek te komen doordat ik een paar dagen ervoor opeens ruim 40 graden koorts had gekregen. Gek dat het zo met elkaar te maken heeft.

Hopelijk duurt het bij jou ook niet al te lang meer, je bent al zo misselijk en dan ook dit er nog bij.. :hug: :hug:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem205

Bericht 06 Okt 2014 14:38

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Sanne, ik hoop het ook voor jou! Mijn "geluk"was dat ik wel gewoon kon eten en drinken en niet misselijk was....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Okt 2014 20:59

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Hoe gaat het nu?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem166

Bericht 08 Okt 2014 21:08

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Het gaat wel goed. Ik ben alleen erg moe en sta nog af en toe wat wankel op mijn benen. Ik ben gelukkig niet meer duizelig geweest en met de medicijnen is de misselijkheid en het spugen wel onder controle te houden. Heb nu meer een algeheel uitgeput gevoel. Vanmorgen ben ik heel even maar de bakker gefietst (2 minuten fietsen) en toen ik thuis kwam, was ik echt helemaal op. Heb de hele middag geslapen (en H. gelukkig ook).

H. is wel een beetje bang steeds. Vanmiddag kwam mijn moeder en werd ze helemaal verdrietig. 'Ik wil bij jou blijven, mama'. Je merkt echt aan haar dat het haar wel hoog zit, ze praat er ook regelmatig over.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Okt 2014 21:10

Re: 21 weken zwanger en ineens extreem duizelig

Wat vervelend zeg! Gelukkig dat je wel wat hebt kunnen slapen maar heel sneu dat H zo sip er onder is. Hopelijk voel je je snel beter en is ze wat meer gerustgesteld.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron