Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2014 08:38

Re: Action topic

Net bij de action die home deco verf donker grijs gekocht. Kreeg ik in wisselgeld allemaal euro munten terug. Nu zware portemonnee. 40 euro munten erin

Heb geen idee hoeveel je kan verven met die verf. Heb er 4 meegenomen. Moet een kapstok verven en een grote bak
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 07 Okt 2014 08:46

Re: Action topic

Hier doen ze al moeilijk als ze 1,50 wisselgeld terug moeten geven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2014 08:55

Re: Action topic

De kassière die zei ook heb je het niet kleiner ik jawel maar dan te weinig. Oh dan moet je pinnen. Ik nee dat gaat.niet geen pinpas bij me. En toen een dikke zucht en kreeg ik 40 euro in mijn hand gegooid. Heb het eerst rustig na geteld
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 07 Okt 2014 09:15

Re: Action topic

Dat klinkt meer zoals ik de Action ken, zo irritant vind ik dat.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2014 09:40

Re: Action topic

Sarah, je moet helemaal niks toch?!

Ik had dit weekend een ander geval bij de Action. Stond bij de kassa en vroeg om AA batterijen. Dus dat jochie vroeg ''groot of klein''. Ik ''wat bedoel je, ik wil AA''. Dus toen ik goed keer zag ik een grote verpakking en een wat kleinere dus kortere en zei ''oh ik zie het al wat je bedoeld een grote of kleine verpakking''.

Dus hij weer ''wil je kleine of grote?''. Ik ''er is toch maar 1 maat''. Hij ''nee kleine en grote''. Dus ik kijk nog eens, want ik dacht dat ik gek was en zie dus links AAA staan en ernaast AA. Ik ''oh ik zie het al die ene zijn AAA en die anderen zijn AA dus er is een verschil''.

Dat arrogante snotjong probeer heel wijs te doen en was niet echt klantvriendelijk. Ik ''ik probeer je wat uit te leggen, maar je wilt niet luisteren''. Komt zijn vrouwelijke collega van zeker in de 50 misschien wel over de 60 erbij staan en zegt ''hij heeft wel gelijk, want het zijn grote en kleine''. Ik had echt zoiets van laat maar!

Toen ik in de winkel ernaast was dacht ik ''maar ik heb gelijk, want ik vroeg om AA niet om AAA''. Dus wilde terug gaan om dat aan die vrouw te zeggen dat zij beide geen gelijk hadden, maar had er toch geen zin in.
Later dacht ik ook nog eens dat die gozer duidelijker had moeten zijn, want met de grootte had hij de maat alhoewel de ene AAA was en de andere AA kunnen bedoelen, maar ook de grootte van de verpakking.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 07 Okt 2014 21:09

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Net bij de action die home deco verf donker grijs gekocht. Kreeg ik in wisselgeld allemaal euro munten terug. Nu zware portemonnee. 40 euro munten erin

Heb geen idee hoeveel je kan verven met die verf. Heb er 4 meegenomen. Moet een kapstok verven en een grote bak



Ik heb met 1 (eigenlijk 3/4) flesje verf een houten stoeltje geverfd met iets van 4 lagen. Had zelf ook 2 flesjes gekocht maar heb er nu dus nog 1 over.

Zo'n soort stoeltje: (niet de mijne)

Afbeelding
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2014 21:16

Re: Action topic

Oh dan heb ik misschien wel teveel. We gaan het weekend de kapstok verven als daar weinig ingaat kan ik altijd nog terug brengen
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2014 21:47

Re: Action topic

Niemand die weet of ze ladetussenschoten verkopen?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2014 21:49

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Welkom terug cbl ik dacht vanne week net aan je. Leuke vakantie gehad


Lief van je en ja het was weer geweldig zoals altijd :yes:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2014 21:50

Re: Action topic

Gisteravond kon ik niet slapen en ging tellen wat ik er allemaal eigenlijk koop qua verschillende producten en dat zijn er best veel, ik kwam opp 15.

Dus bij deze de vraag aangezien die lijst bij de meeste korter zal zijn.

Wat koop je er niet? :razz:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2014 22:02

Re: Action topic

Alles is er te koop. Haha. Binnenkort word bij mij achterhuis een action geopend :yes:
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2014 09:25

Re: Action topic

Bijna alles, maar dat vroeg ik niet hahaha. Ze stonde me raar aan te kijken toen ik vroeg of ze lakenspanners verkochten. Dat zei je een tijdje geleden idd dat er een bij jouw huis komt.....zooooooooooooo fout!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Okt 2014 10:28

Re: Action topic

Ja dat is zeker fout zo dichtbij. Nu moet ik altijd 15/18 km rijden ervoor. Denk dat het heel verleidelijk is zo dicht bij straks.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2014 11:45

Re: Action topic

Dat zal het zeker zijn dat zou bij iig wel zo zijn.Ik moet zo´n 15 min. ervoor reizen en dan nog ben ik er ´´te´´ vaak te vinden.
Het kastje staat voorlopig even vol genoeg me shampoo en douchegel dus heb mij voorgenomen dat niet te kopen totdat ze op zijn.
Heb met douchegel nog wel eens de neiging dat ik als ik een nieuwe zie om die te kopen zoals met die Palmolive en dan die oosterse geuren die zo lekker ruiken.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2014 11:50

Re: Action topic

http://www.colgate.nl/app/PalmoliveEU/N ... ituel.cwsp

Deze 2 dus.



http://www.colgate.nl/app/PalmoliveEU/N ... erapy.cwsp

De rechter, die gele zeg maar heb ik laatst geroken en wilde ik bijna kopen die ruikt echt ook zo lekker.
<<

Anoniem74

Bericht 08 Okt 2014 12:34

Re: Action topic

Heb nu 2 stoffen lampenkappen in de home deco verf staan.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Okt 2014 17:43

Re: Action topic

Ik heb sinds een jaar een Action in m'n woonplaats en ik vind het helemaal geweldig :love: Gelukkig zit die stomme Rijn met een irritante brug ertussen want anders zat ik er echt te vaak. En ik ben vooral héél blij dat hij niet in het winkelcentrum om de hoek zit. Bij mijn schoonmoeder zit hij recht voor de deur. Ik zou gek worden...
<<

Anoniem75

Bericht 08 Okt 2014 18:39

Re: Action topic

Ik vind de Action momenteel niet lief :cry: Ik zag afgelopen donderdag een mooie grote witte houten lampenvoet die ik toen niet mee kon nemen. Gisteren terug gegaan waren ze alle 3 weg :( Ik ben vandaag nog langs 2 Actions gereden maar daar waren ze ook uitverkocht. Ik baaal als een stekker want ik had de lampenkap wel alvast meegenomen en ik heb zo'n lamp ook in het klein.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 08 Okt 2014 19:10

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Ja dat is zeker fout zo dichtbij. Nu moet ik altijd 15/18 km rijden ervoor. Denk dat het heel verleidelijk is zo dicht bij straks.


Heel fout voor mijn portemonnee maar wel super leuk :banaan:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Okt 2014 12:03

Re: Action topic

Carribeanlover, ik ben ook fan van precies de twee douchegels die jij laat zien! Heerlijk, volgens mij is er nog zo een bruinige, die is ook heerlijk.
Douchen is dan echt genieten!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Okt 2014 19:44

Re: Action topic

Vandaag creatief dagje met zonneschijn en de kids gehad

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Okt 2014 20:38

Re: Action topic

Je hebt zeker op de knutsel pagina gekeken daar zag ik veel van die lampen. Leuk gemaakt. Kan die lamp zelf ook aan?

Die krans is ook leuk ook bij de action vandaan die krans zelf ? En schattig die vogel huisjes
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 09 Okt 2014 20:40

Re: Action topic

^ Die krans en lamp zijn leuk Lejow! Goed creatief bezig.. Leuk! :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 09 Okt 2014 21:04

Re: Action topic

Heb vandaag xxl garen gekocht bij de action. We hebben zaterdag feest van mijn vader. Heb hiermee een foto vlaggenlijn gemaakt.
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 09 Okt 2014 21:08

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Heb nu 2 stoffen lampenkappen in de home deco verf staan.



Stoffen lampenkap? Ben benieuwd! Plaats je nog foto's?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers