Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


3d echo na de 30 weken?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 06 Okt 2014 11:54

3d echo na de 30 weken?

Iemand daar ervaring mee?
Vorige keer hebben we het op advies met een week of 25 gedaan op advies ivm het anders niet goed meer kunnen zien. Nu willen we het misschien toch alsnog doen zodat zij later net als de tweeling dat heeft om terug te zien.
Ik heb even geinformeerd en ze zei dat ze normaal adviseren om het idd voor de 28 weken te doen maar dat het aangezien ik erg veel vruchtwater heb met 32 weken ook nog wel een duidelijk beeld moet geven.

Toch lees ik liever eerst wat de ervaringen zijn. Iemand?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem166

Bericht 06 Okt 2014 12:18

Re: 3d echo na de 30 weken?

Bij H. heb ik geen 3D-echo laten maken, want ik vind ze meestal niet zo mooi.
Toen ik vorige week de 20-wekenecho had, heeft de verloskundige wel een 3D-beeld proberen te maken, want over die apparatuur beschikken ze nu. Dat werd niet mooi. De verloskundige gaf zelf aan dat ze juist bij een week of 36 de mooiste plaatjes krijgt, omdat het kindje dan echt een vetlaagje heeft, waardoor het niet zo'n skeletachtig beeld wordt. Dan moet je wel mazzel hebben dat het kindje niet veel beweegt en geen handjes voor zijn gezicht heeft.
<<

Anoniem113

Bericht 06 Okt 2014 12:47

Re: 3d echo na de 30 weken?

Ik heb er een gehad met 33 weken en dit was een mooie echo. Ook heb ik er een gehad met 36 weken (was een groei echo maar omdat het familie is en ze net een nieuw echoapparaat hadden wilde ze even spelen) Ik had veel vruchtwater en zelfs de echo met 36 weken was erg duidelijk.

Dit was een van de foto's

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 06 Okt 2014 14:07

Re: 3d echo na de 30 weken?

Ik heb met 30+2 een 3D echo laten maken en dat beeld was nog prima! Wel was zijn gezicht lastig te vangen, maar dat kwam omdat hij daarmee steeds bij de placenta zat. Als hij dan weer even bewoog kwam het weer tevoorschijn. Bij de eerste met ruim 24 weken eentje laten maken en dat was minder 'mooi' om te zien, omdat een kindje dan nog minder vet heeft. Met 30 weken ook nog niet enorm veel, maar ik vond het in elk geval een heel verschil. Afhankelijk van de ligging kunnen ze hier tot vrij ver nog mooie beelden krijgen zei de echoscopiste, alleen omdat een kindje dan al vrij groot is passen ze niet meer helemaal in beeld, maar dat is met een normale echo net zo.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 06 Okt 2014 14:42

Re: 3d echo na de 30 weken?

Hier was het met 28 weken al lastig ivm placenta aan de voorkant. Haar gezichtje zat steeds in de placenta.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Okt 2014 14:56

Re: 3d echo na de 30 weken?

Wij hebben met 31 weken nog een 3d echo laten maken. Het beeld was nog prima en we hebben haar heel goed kunnen bekijken.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Okt 2014 04:44

Re: 3d echo na de 30 weken?

Wij hebben bij F. drie keer een 3D echo gehad. De eerste twee keren was meneer dusdanig eigenwijs dat er geen enkel mooi plaatje te maken was. Hij lag verkeerd, had zijn handen voor zijn gezicht, er was niks van te maken. Mochten dus steeds terug komen.

Bij de laatste poging met 36 weken lukte het wel en hadden we prachtig beeld.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo