Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Okt 2014 09:54

Re: Vind ik leuk!

Eindelijk elliot . Gefeliciteerd
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Okt 2014 10:25

Re: Vind ik leuk!

Bedankt allemaal! :D

♥♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Okt 2014 11:55

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd!! Hoe heet ie?

Ik vind het leuk, dat ik zo mijn contract ga tekenen voor mijn nieuwe baan. Heb uiteindelijk 4 maanden thuis gezeten, en zo blij dat ik vanaf november weer lekker aan het werk kan! En ook nog héél leuk werk!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 06 Okt 2014 12:31

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Elliot!

Kreeft ook gefeliciteerd, je bent toch kok? Waar ga je werken?
<<

Anoniem205

Bericht 06 Okt 2014 12:34

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Elliot! en Kreeft ook!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 15:06

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Kreeft!

Ik vind het leuk dat ik net even naar de kringloop ging en daar, tegen alle verwachting in, 3 leuke vesten gevonden heb, en het was ook nog eens 3 kledingstukken halen en 2 betalen. Dus was voor 7 euro klaar! Kan ik mooi de winter weer doorkomen voor weinig geld. Moet vanaf deze maand alle lasten alleen dragen nu mijn relatie over is en ik de tot januari nog in ons huis blijf, dus kan mijn geld wel beter gebruiken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Okt 2014 15:07

Re: Vind ik leuk!

ไม่เป็นไร schreef:Gefeliciteerd Kreeft!

Ik vind het leuk dat ik net even naar de kringloop ging en daar, tegen alle verwachting in, 3 leuke vesten gevonden heb, en het was ook nog eens 3 kledingstukken halen en 2 betalen. Dus was voor 7 euro klaar! Kan ik mooi de winter weer doorkomen voor weinig geld. Moet vanaf deze maand alle lasten alleen dragen nu mijn relatie over is en ik de tot januari nog in ons huis blijf, dus kan mijn geld wel beter gebruiken.


Huh? Is je relatie uit? Sorry, misschien klim ik nu uit een ei maar dat had ik gemist. Sterkte!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 06 Okt 2014 15:11

Re: Vind ik leuk!

Caro schreef:
ไม่เป็นไร schreef:Gefeliciteerd Kreeft!

Ik vind het leuk dat ik net even naar de kringloop ging en daar, tegen alle verwachting in, 3 leuke vesten gevonden heb, en het was ook nog eens 3 kledingstukken halen en 2 betalen. Dus was voor 7 euro klaar! Kan ik mooi de winter weer doorkomen voor weinig geld. Moet vanaf deze maand alle lasten alleen dragen nu mijn relatie over is en ik de tot januari nog in ons huis blijf, dus kan mijn geld wel beter gebruiken.


Huh? Is je relatie uit? Sorry, misschien klim ik nu uit een ei maar dat had ik gemist. Sterkte!


Had ik ook gemist! Ik ook in een ei? Maar zulke meevallers zijn dan inderdaad wel fijn!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 15:24

Re: Vind ik leuk!

Bedankt :) Ja 1,5 maand ofzo nu. Wonen nog wel in hetzelfde huis maar hij vertrekt over een week voor 3 maanden naar het buitenland.
Ik heb wel gekeken voor een eigen woning, maar er was op dat moment alleen een oud kantoor pand anti kraak beschikbaar, opzich heel leuk, maar er kon geen enkel raam in het gehele pand open en het algemene ventilatiesysteem zou niet aangezet worden vanwege de hoge stroomkosten.
En er kwamen zoveel kosten bij voor plaatsing, administratieve kosten, brandpakket etc, en dan ook geen zekerheid over hoelang je er in kan blijven, dus heb besloten dan maar in het huis te blijven tot januari. En hij neemt dan de huur daarna over, en ik hoop begin volgend jaar in het vliegtuig te kunnen stappen, enkeltje Bangkok.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 06 Okt 2014 15:58

Re: Vind ik leuk!

Jeetje, wat een verhaal Mai pen rai! Klinkt als een 'goede' oplossing zoals jullie die nu hebben.

Ik vind het leuk dat ik op de school waar ik vandaag inviel evengoed een presentje voor de dag van de leerkracht kreeg!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 16:03

Re: Vind ik leuk!

Ja het is even hele heftige periode. Sommige momenten heb ik wel spijt dat ik toch niet voor het anti kraak pand ben gegaan, ergens anders opnieuw beginnen is toch makkelijker dan in een huis achterblijven met herinneringen. Maarja de kosten zouden zoveel oplopen dat het de moeite niet waard was financieel, om zoveel op te geven (eigen woning, zou dan douche en alles moeten delen met 16 man etc). En wat zwaar meetelde was dat onze kat niet mee mocht daarheen en wilde het dat beestje niet aandoen om 4 maanden bij iemand anders ondergebracht te moeten worden.

Leuk dat je een presentje kreeg Helix! Zijn niet veel bedrijven die zo attent zijn naar invallers / tijdelijke krachten! Wat kreeg je?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 06 Okt 2014 16:11

Re: Vind ik leuk!

Een rol Maria biscuitjes (Montessori-school), wat theezakjes en een reep chocolade.

(En dan is het maar goed dat het hazelnoot chocolade is, die lust ik niet, dus goed voor de lijn! :D)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Okt 2014 16:14

Re: Vind ik leuk!

Wolfinschaapskleren schreef:
Kreeft ook gefeliciteerd, je bent toch kok? Waar ga je werken?



Klopt! Leuk dat je dat weet. Ik ga in Eindhoven werken, nieuw restaurant.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 16:19

Re: Vind ik leuk!

Helix schreef:Een rol Maria biscuitjes (Montessori-school), wat theezakjes en een reep chocolade.

(En dan is het maar goed dat het hazelnoot chocolade is, die lust ik niet, dus goed voor de lijn! :D)


Leuk! En je kan vast wel iemand blij maken met die chocolade :P
<<

Anoniem315

Bericht 06 Okt 2014 18:01

Re: Vind ik leuk!

Serieus. Wij kregen een poetsdoekje voor je telefoonscherm vanwege de dag voor de leerkracht :face: What the fuck moet ik daar mee dan?

Waar ik wel blij mee ben, is het feit dat het inspectiebezoek er weer op zit.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Okt 2014 18:05

Re: Vind ik leuk!

Haha Exo! Ik kreeg een zakje tulpenbollen, best leuk :)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 06 Okt 2014 19:54

Re: Vind ik leuk!

Kreeft schreef:
Wolfinschaapskleren schreef:
Kreeft ook gefeliciteerd, je bent toch kok? Waar ga je werken?



Klopt! Leuk dat je dat weet. Ik ga in Eindhoven werken, nieuw restaurant.

Ah leuk! Ook een heel nieuw team dan e.d.. Veel plezier!
<<

Anoniem331

Bericht 07 Okt 2014 11:30

Re: Vind ik leuk!

Ik heb met mijn foto inzending gewonnen. Met 48 stemmen komt een foto door mij gemaakt van een baby egel in 100x70cm de hele herfst op de muur van de ingang te hangen op mijn werk. Echt super tof!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Okt 2014 11:54

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Elliot!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Okt 2014 12:30

Re: Vind ik leuk!

Jeetje TukTuk (ik weet niet hoe ik je moeilijke naam moet schrijven) heftige periode! Is het uitgegaan doordat jij weg bent geweest of juist vanwege je plannen om daar voor onbepaalde tijd heen te gaan? Gelukkig kan je nog in het huis blijven voorlopig.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Okt 2014 12:31

Re: Vind ik leuk!

En gefeliciteerd Elliot! Een neefje! :love:

Popcorn, klinkt als een hele schattige foto! Showen?
<<

Anoniem122

Bericht 07 Okt 2014 12:36

Re: Vind ik leuk!

Carra schreef:Jeetje TukTuk (ik weet niet hoe ik je moeilijke naam moet schrijven) heftige periode! Is het uitgegaan doordat jij weg bent geweest of juist vanwege je plannen om daar voor onbepaalde tijd heen te gaan? Gelukkig kan je nog in het huis blijven voorlopig.


Nee dat speelde juist helemaal niet mee. Hij wilde ook graag verhuizen daarheen. Dat ik weggeweest ben heeft voor mij wel mijn ogen geopend dat ik misschien niet meer genoegen moest nemen met wat we hadden, maar was zeker niet de reden dat het nu over is. Het heeft misschien het proces versnelt, maar het was hoe dan ook kapot gegaan.

Je kan me trouwens Mai pen rai noemen :) Dat is de fonetische schrijfwijze.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Okt 2014 13:11

Re: Vind ik leuk!

Ah, dan snap ik je onderschrift ook gelijk. ;-)

Op zich 'fijn' dat je er dan nu achter gekomen bent en het niet nog een tijd hebt laten doorgaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2014 18:16

Re: Vind ik leuk!

Dat een vriendin van mij op een school werk, die in een gebouw zit waar ik een jaartje heb gezetten op een middelbare school. Na 1 jaar daar op school te hebben gezetten is de school naar een andere locatie verhuisd. Nu, 14 jaar later, werkt zij in dat gebouw. Heel grappig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Okt 2014 12:04

Re: Vind ik leuk!

Dat mijn vader vandaag jarig is en de mooie leeftijd van 65 jaar heeft bereikt! Ben trots op hem als vader. Vanavond lekker uit eten met ons gezin. En zaterdag groot feest!!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers