Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

<<

Anoniem97

Bericht 04 Okt 2014 07:13

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij de eerste nog geen 12 kilo
Bij de tweede 9 kilo
En nu zit ik al op +5 :S

Bij de eerste 2 was ik te zwaar van mezelf ik denk dat ik daarom minder snel aankwam.
Nu begon ik met een gezond gewicht en merk ik dat ik veel sneller aankom en ook veel meer honger heb.
Maar goed we zullen zien.

Ik ben door de bv trouwens niet extra afgevallen, dat zou wel mooi zijn geweest :D
<<

Anoniem113

Bericht 04 Okt 2014 08:06

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij de eerste 18 kilo en bij de tweede rond de 15 geloof ik. Bij de tweede heb ik trouwens helemaal niet gek gegeten ofzo, bij de eerste wel dus daar bleef ook 4 kilo plakken die ik ook niet weg kreeg. De 15 kilo van de tweede zijn wel al helemaal weg.

je kan wel willen dat je niet over de 6'kilo heen gaat maar soms heb je daar echt geen inspraak op.
<<

Patsy

Bericht 04 Okt 2014 09:35

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Clapperdie schreef:
je kan wel willen dat je niet over de 6'kilo heen gaat maar soms heb je daar echt geen inspraak op.


Daar heb je ook gelijk in hoor, meer dan mezelf niet verliezen in het eten van junkfood kan ik niet doen. Ik zorg voor nu gewoon dat ik goed, gezond en genoeg eet.
Daar houdt de invloed die ik erop heb op.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Okt 2014 11:48

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij de eerste zwangerschap 27 kg maar hield heel veel vocht vast. Na 4 maanden was ik al 20 kg kwijt. Restant binnen een jaar.

Bij de tweede zwangerschap 33 kg.Hele zwangerschap een vieze smaak in mijn mond gehad en een onbedwingbare vreetkick. Nu nog 5 kg boven mijn startgewicht dus het gaat de goede kant op. Hoop ook het restant voor B haar eerste verjaardag kwijt te zijn.

Ik viel overigens pas echt goed af zodra ik stopte met bv geven.

Hoop bij een eventuele volgende zwangerschap me wel echt wat meer te kunnen beheersen en max 20 kg aan te komen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 05 Okt 2014 12:01

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Ik eet nu ook heeeeel veel om maar niet misselijk te zijn. Ik ben niet benieuwd hoeveel ik aankom.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2014 12:08

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Ik kwam ook maar iets van 8 kilo aan en die waren er direct na de bevalling ook weer af. Ik heb nooit rare schranspartijen gehad (tenminste, niet anders dan normaal :P ), dus alles wat er aan kwam, was baby en vruchtwater. Maar dat heb je niet allemaal in de hand helaas. Ik ken veel vrouwen die enorm vocht vasthielden en daar kun je gewoon echt niks aan doen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 05 Okt 2014 12:31

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij elena 19 of 20 weet ik niet eens precies, en nu tot nu toe zo'n 8 à 9 kg. Zal de 20 nu ook wel niet halen verwacht ik.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 05 Okt 2014 13:03

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij de oudste was ik 29 kilo aangekomen. Daar is toen altijd nog 10 kilo van blijven plakken.

Bij de jongste kwam ik ongeveer 17 kilo aan. En ik weeg nu nog 3 kilo meer dan het begin van die zwangerschap.

Maar het jaar voor de eerste zwangerschap was ik 14 kilo afgevallen. Die er ooit weer helemaal afkrijgen gaat heel moeilijk worden denk ik.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 05 Okt 2014 17:29

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Ik ben bij mijn dochter ongeveer 16 tot 18 kilo aangekomen en zat na vier dagen op mijn oude gewicht en kort daarna er al onder. Ik denk dat ik best wat vocht heb vastgehouden, want als het (naast baby etc) vet was geweest, dan kan dat er niet zo snel af denk ik.

Tot nu toe gaat de gewichtstoename gelijk aan bij mijn eerste zwangerschap met deze termijn.
<<

Fiene

Bericht 05 Okt 2014 20:32

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Ik heb nooit op de weegschaal gestaan bij mijn zwangerschappen, geen idee dus precies maar beiden keren niet veel.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Okt 2014 21:46

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Exogenesis schreef:Ik kwam ook maar iets van 8 kilo aan en die waren er direct na de bevalling ook weer af. Ik heb nooit rare schranspartijen gehad (tenminste, niet anders dan normaal :P ), dus alles wat er aan kwam, was baby en vruchtwater. Maar dat heb je niet allemaal in de hand helaas. Ik ken veel vrouwen die enorm vocht vasthielden en daar kun je gewoon echt niks aan doen.

Ik ook dit, maar dan een kilo of 10/12, heb dat niet echt bijgehouden maar ben onder de 80 gebleven.
#teammaple🍁
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 06 Okt 2014 01:04

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Eerste 13 kilo, duurde lang voor het er af was ondanks bv geven.
Tweede 9 kilo, was er na anderhalve week af maar inmiddels zit er weer 4 aan, ondanks bv geven. Als ik stop daarmee ga ik weer lijnen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem112

Bericht 06 Okt 2014 10:40

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Eerste 22 kg, heeel veel vocht! En bij de tweede 16 kg
<<

Anoniem92

Bericht 06 Okt 2014 10:52

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Bij l rond de 24/25 kilo, bij deze tot nu toe 10/11 kilo, zie wel waar het schip strandt. Straks op het einde gaat het hard, was mijn ervaring.
<<

Patsy

Bericht 06 Okt 2014 13:10

Re: Aankomen eerste zwangerschap gelijk aan tweede

Dat scheelde bij mij natuurlijk ook, ik ben met 36 weken bevallen. Dus de laatste weken waarin het hard gaat heb ik niet meegemaakt. Ik was trouwens een week na de bevalling alweer op mijn oude gewicht. Het gewicht bestond bij mij dus echt uit baby, vruchtwater, placenta en misschien wat vocht.

Edit, niet dat ik hoop nu weer eerder te bevallen hoor.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers