Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Sep 2013 19:18

Re: Datetopic

Bloednerveus zit ik helemaal klaar, te wachten totdat ik naar de stad kan gaan. Het liefst zou ik afzeggen.... Maargoed, misschien is het wel onwijs gezellig. Jullie krijgen vanavond of morgen een update :)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 21 Sep 2013 19:38

Re: Datetopic

Hier net zo; Mijn date is hier over een kwartiertje, en het liefst zeg ik af. Het vliegt me echt aan, weet niet zo goed of dit positief of negatief is.... Hopelijk voelt het weer goed zodraik de deur open doe en wordt het een leuke avond :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Sep 2013 20:17

Re: Datetopic

Heel veel succes allebei! Geniet ervan :cheering:

Ben benieuwd naar de verhalen :)
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Sep 2013 22:55

Re: Datetopic

Nou, ik ben weer thuis dus de beloofde update. Ik heb op zich wel een gezellige avond gehad, maar er is niet gezoend en ik heb ook die neiging niet gehad. Het was een leuke en aardige jongen, maar ik geloof dat het niet meer dan dat gaat worden. Aan het eind vroeg hij of ik een vervolg zag zitten en toen heb ik gezegd dat ik daar even over na moest denken. Ik denk dat we best nog gezellige dates kunnen hebben, maar zoals ik er nu naar kijk zal het niet meer worden dan dat.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Sep 2013 02:28

Re: Datetopic

Mijn date is ook net weg, dus ook mijn update.

We zijn dus uiteindelijk toch gewoon naar de bios gegaan. (We're the Millers - ge-wel-dige film!)
Hij had een loveseat gereserveerd, dus lekker knus. Erg leuke film, en erna nog naar mijn huis.

We gezoend en onwijs goede en diepgaande gesprekken gehad. Ook over het verleden, en ook over alles wat er met mijn ex gebeurd is. Ik heb hem ook uitgelegd dat ik daardoor best een muur om me heen heb gebouwd, en dat het wel even wat tijd kost voordat ik iemand dichtbij laat komen. Gelukkig reageerde hij hier heel lief op, vol begrip.

Uiteindelijk weer gezoend en geknuffeld, het was echt leuk, en toch.....is het qua uiterlijk totaal geen type, ik voel me wat betreft zijn uiterlijk niet echt tot hem aangetrokken, het is echt zijn karakter wat hem zo leuk maakt. Geen idee of dat nog een struikelblok gaat worden of niet.

Het is in ieder geval een ontzettende open en eerlijke jongen, dat is wel echt iets wat ik nodig hem na de vorige flapdrol.
We zien elkaar morgenavond weer, dus ik ben benieuwd :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Sep 2013 05:36

Re: Datetopic

Char, fijn dat het een gezellige avond was, wel jammer dat je niet het gevoel hebt dat dit meer kan worden. Wie weet komt dat gevoel nog en anders staat er vast wel een ander ergens op je te wachten! :hug:

JD, wat goed! Dat klinkt zeker als een geslaagde date. En wat knap dat je al gewoon over je verleden hebt kunnen praten en fijn dat hij er goed mee omgaat. Ik hoop niet voor je dat het uiterlijk een struikelblok gaat worden, zo te lezen vind je hem echt wel leuk! En mensen die je leuk vindt en steeds leuker gaat vinden kunnen vanzelf ook aantrekkelijker worden natuurlijk :^^:
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:31

Bericht 22 Sep 2013 09:20

Re: Datetopic

Char, je kan altijd op een tweede date gaan. Bij mij was altijd een goede graadmeter of ik daar zelf nog een beetje moeite voor wilde doen of niet. Ik ben al best wel druk dus ik moest voor daten echt tijd maken. Zodra ik liever met vriendinnen wat ging doen wist ik dat het hem echt niet ging worden.

JD, klinkt als een leuke date! Of zijn uiterlijk een struikelblok gaat worden merk je vanzelf. En wat Koko zegt, als je iemand leuk vindt wordt hij ook aantrekkelijker. Goed dat jullie erover gepraat hebt in plaats van dat je weggerend bent.
Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 22 Sep 2013 10:35

Re: Datetopic

JD, fijn dat het zo leuk was. Maar ik kan me je twijfels ook wel voorstellen. Ik hoop dat je daar voor jezelf wat duidelijk in kunt krijgen!

Ik heb gisterenavond en vannacht nog wel nagedacht over wat ik nu wil. En ik geloof dat ik er toch niet mee verder wil. Op basis van dingen die hij vertelde over zijn leven en het plaatje dat hij voor zich heeft geloof ik niet dat dat een match gaat worden. Natuurlijk kun je daar samen in groeien, maar ik geloof dat ik dat niet echt de moeite waard vind nu. En Romée, zoals ik er op dit moment over denk zou een tweede date eerder als 'opgave' voelen dan als leuk nog een avondje op stap....
Wel jammer, want als ik het puur 'zakelijk' bekijk (werk, woonplaats, leeftijd e.e.) zou het best goed passen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2013 15:17

Re: Datetopic

Maar liefde is nu eenmaal niet zakelijk .. Het moet toch op een manier klikken dat je diegene wilt zien. Idd wat Romee zei.

Leuk dat jouw date nog leuk is JD. En dat uiterlijk, joh, je wilt er iig wel mee zoenen.

Koko, leuk te lezen dat je zo verliefd bent. Wees wel voorzichtig (zegt de muur) want hij heeft nog tijd nodig en wat als hij in die tijd een ander idee krijgt dan te daten met jou. Sorry voor het pessimisme hier.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Sep 2013 16:10

Re: Datetopic

Ik weet het Tabbie, ik probeer daar ook zeker rekening mee te houden. Ik vind het gewoon lastig, want als ik naar 'm kijk krijg ik kriebels, als ik een foto langs zie komen krijg ik het warm, als ik een berichtje krijg komt er een smile op m'n gezicht die er niet af te krijgen is en ik kan er niks aan doen! En als mijn vriendinnen dan ook nog zeker dat hij staat te glunderen als hij met hen over mij praat :confused:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2013 17:40

Re: Datetopic

Ik snap je helemaal! Ik dacht plak toch even een waarschuwing erop. Het zou super zijn als hij gewoon ook precies hetzelfde heeft als jou :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Sep 2013 18:32

Re: Datetopic

Haha kei lief!

Ik hoop gewoon dat het ooit wat wordt, maar ga er niet vanuit. Dan is het gewoon even kut en vind ik wel weer een andere prins :angel:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2013 18:58

Re: Datetopic

Paarden genoeg, hopelijk ook genoeg prinsen voor erop :p
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Sep 2013 20:16

Re: Datetopic

:confused: Ik ben echt een stomme trut...
We zouden elkaar vanavond weer zien, maar ik heb met een flauwe smoes afgezegd.
Ik weet niet of het nou komt omdat ik hem toch niet leuk genoeg vindt, of omdat ik hem juist leuk vind en het te eng wordt.....?? Geloof dat ik me zelf niet helemaal begrijp....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2013 21:06

Re: Datetopic

Waarom JaneDoe? En met welke smoes?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Sep 2013 21:14

Re: Datetopic

Arrgghhh ik weet het niet, voel me ook zo stom nu!
Ik krijg het gewoon benauwd... had het gister al, maar toen was het achteraf echt leuk.
En nu had ik het vanavond weer. Dat ik heb afgezegd slaat natuurlijk helemaal nergens op.... heb gezegd dat ik hoofdpijn heb, lekker slap.

:thumbdown:

Ik dacht altijd dat alleen mannen bindingsangst hadden, maar volgens mij heb ik het ook ontwikkeld...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Sep 2013 21:35

Re: Datetopic

Kowalski schreef:Ik weet het Tabbie, ik probeer daar ook zeker rekening mee te houden. Ik vind het gewoon lastig, want als ik naar 'm kijk krijg ik kriebels, als ik een foto langs zie komen krijg ik het warm, als ik een berichtje krijg komt er een smile op m'n gezicht die er niet af te krijgen is en ik kan er niks aan doen! En als mijn vriendinnen dan ook nog zeker dat hij staat te glunderen als hij met hen over mij praat :confused:


:heart: verder heb ik hier niks te zoeken. Doei!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Sep 2013 21:47

Re: Datetopic

Meneer de Uil schreef:
Kowalski schreef:Ik weet het Tabbie, ik probeer daar ook zeker rekening mee te houden. Ik vind het gewoon lastig, want als ik naar 'm kijk krijg ik kriebels, als ik een foto langs zie komen krijg ik het warm, als ik een berichtje krijg komt er een smile op m'n gezicht die er niet af te krijgen is en ik kan er niks aan doen! En als mijn vriendinnen dan ook nog zeker dat hij staat te glunderen als hij met hen over mij praat :confused:


:heart: verder heb ik hier niks te zoeken. Doei!


huh?? Volgens mij mis ik hier iets?
Wie is meneer de uil?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Sep 2013 21:50

Re: Datetopic

Ik kwam alleen even zeggen dat ik het leuk vind dat Koko verliefd is..maar ik hoef niet te daten dus heb hier verder niks te zoeken.
Verder niks hoor.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Sep 2013 22:09

Re: Datetopic

JD, wat misschien helpt is als je er een paar dagen tussen laat zitten voordat je hem weer ziet. Je hebt hem nu volgens mij vrijwel elke dag gezien. Logisch dat je er benauwd van wordt! Neem rustig de tijd en wacht een paar dagen tot de volgende date.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Sep 2013 22:30

Re: Datetopic

o haha sorry meneer de uil.... ik vond je reactie zo vreemd en dacht echt 'huh?' :)

Carra ik denk dat je gelijk hebt.... t gaat even te snel. Deze hele week hebben we allebei geen tijd, misschien is dat ook wel even beter
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 22 Sep 2013 23:07

Re: Datetopic

Voel me net een puber. Afgelopen nacht non-stop tot half 3 met hem zitten appen. Gosh, hij is zo leuk! :cheering:

JD; Wat balen! Herken je twijfels helemaal. Gozer waar ik nu een crush op heb, is qua uiterlijk ook totaal niet mijn type waar ik anders op zou vallen. Toch wil ik er voor gaan. wat mij tegen houdt is dat zijn zusje een van mijn beste vriendinnen is. Heb haar ook niks verteld, ben daar nu te schijterig voor haha.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Sep 2013 05:55

Re: Datetopic

Oh Jeanette, ik zou dat wel snel vertellen! Anders voelt ze zich misschien gepasseerd en gekwetst dat ze het niet vanaf het begin wist.
Maar het gaat dus goed! Leuk! Is hij al terug van vakantie?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 06:39

Re: Datetopic

Wat leuk Jeanette dat je lekker met hem aan het appen bent! Zie je wel dat hij je niet af heeft geschreven omdat je vorige week stikzenuwachtig 'nee' hebt gezegd om mee naar binnen te gaan!

Ik zou het wel vertellen tegen je vriendin, het is toch niet voor niks een vriendin?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 06:39

Re: Datetopic

Haha, Meneer! :heart:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers