Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe serie Hollands hoop

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Sep 2014 10:43

Nieuwe serie Hollands hoop

Vanaf vanavond start er een nieuwe Nederlandse serie Hollands hoop


http://www.npo.nl/artikelen/hollands-hoop



'Je oogst wat je zaait'. Dat is het motto van de nieuwe achtdelige Nederlandse dramaserie Hollands Hoop die vanaf 27 september te zien is op NPO 2. De serie vertelt het verhaal van forensisch psychiater Fokke Augustinus die ongewild in een carrière als drugshandelaar rolt. Een ijzersterke cast en bloedstollend spannende verhaallijn sleuren je mee naar het Groningse platteland.

Als forensisch psychiater Fokke Augustinus een boerderij van zijn vader erft, zit hij met een burn-out thuis. Hij besluit met zijn gezin naar het Groningse platteland te verhuizen. De boerderij blijkt een wietimperium te zijn en is onderdeel van een crimineel netwerk. Het ethisch besef van Fokke brokkelt af, zeker als hij succesvol is met activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen.



Hollands Hoop is geschreven door Franky Ribbens die eerder onder andere Penoza en Nachtrit schreef. Hij heeft de serie een tragikomische ondertoon meegegeven. Marcel Hensema speelt Fokke Augustinus en Kim van Kooten vertolk de rol van zijn echtgenote Machteld. Daarnaast zijn onder andere Martijn Lakemeier, Peter Paul Muller, Cynthia Abma en Peter Van Den Begin te zien in de serie. Voor de soundtrack van de serie tekent de Nijmeegse band De Staat. De titelsong Reap what we have sown was al te horen in De Wereld Draait Door.

Aan de serie Hollands Hoop zijn de NTR, VARA en VPRO verbonden. Na afloop is Hollands Hoop te bekijken op npo.nl en NPO Plus.

Hollands Hoop, vanaf 27 september elke zaterdag, 21.05 uur, NPO 2
Afbeelding
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 27 Sep 2014 12:18

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Klinkt wel interessant! Ga het wel kijken denk ik
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Sep 2014 19:33

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ja ik vind het ook interessant klinken. Was gister bij RTL late night ze zeiden het is zoiets als fargo
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Sep 2014 09:18

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ik heb het gezien, ergerde me aan het nep Groningse accent van Peter-Paul Muller. Verder vond ik het geen geweldige serie, maar ik ben een groot Penoza-fan, dus misschien waren mijn verwachtingen te hoog.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 28 Sep 2014 09:32

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

In het begin vond ik het mwah maar tegen het einde kwam er wel wat spanning in. Volgende week -als ik het niet vergeet- weer kijken, mocht het dan niks zijn dan haak ik af.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 28 Sep 2014 17:29

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ik vond t wel leuk genoeg om volgende week weer te kijken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem86

Bericht 28 Sep 2014 18:00

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ik vond hem wel leuk! Benieuwd naar volgende afleveringen. Wij ook grote Penoza fans.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 28 Sep 2014 18:07

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ik ben het nu aan het terugkijken, nog niet laaiend enthousiast maar op de een of andere manier heeft het wel wat.

Maar wat belachelijk dat ze meerdere doden beesten langs de weg lieten zien! Dat heb ik, op deze manier, nog nooit gezien in NL, het mag volgens mij niet eens zo. En dat helemaal geen bereik hebben op het platteland is ook wel wat overdreven, al kan het idd wel minimaal zijn.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Sep 2014 19:04

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

angela die dode dieren heb ik wel gezien hier. Jaren geleden gebeurde dat hier nog wel maar lag er wel vaak een stuk plastic over


ik ga het wel volgen volgens mij word het wel spannend
Afbeelding
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 05 Okt 2014 20:17

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Hebben jullie gister weer gekeken? Ik vond het een betere aflevering dan vorige week, erg spannend ook af en toe!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Okt 2014 20:26

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ja weer gekeken vond het leuke serie
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Okt 2014 20:29

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Chips, gemist! Van de week maar via uitzending gemist kijken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Patsy

Bericht 06 Okt 2014 07:43

Re: Nieuwe serie Hollands hoop

Ik weet nog steeds niet wat ik er van vind. Ik vind het een vage serie, maar toch boeit het me wel. Ik blijf me alleen ergeren aan het nep-Gronings.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers