Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het nu met... (Obese)

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Sep 2013 23:07

Hoe is het nu met... (Obese)

Als ik het goed begrijp komt morgen (zondag) om 20.00 uur de Hoe is het nu met aflevering van Obese op rtl4! Ik ben erg benieuwd om te zien of ze het gewicht eraf hebben kunnen houden en of ze nog meer zijn afgevallen.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 14 Sep 2013 23:21

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ik ga inderdaad ook kijken, ben benieuwd. Zag in het voorstukje dat één man al onwijs was aangekomen weer, zonde hoor.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 14 Sep 2013 23:25

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Is dat niet een herhaling van een herhaling? Want van Danny is al een keer een hoe-is-het-met-aflevering geweest waar ie zo was aangekomen
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Sep 2013 23:30

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

nijntje4 schreef:Is dat niet een herhaling van een herhaling? Want van Danny is al een keer een hoe-is-het-met-aflevering geweest waar ie zo was aangekomen
Dat weet ik dus niet. Het nieuwe seizoen is wel al geweest, maar ik weet niet of dat al lang genoeg geleden is. Overigens heb ik het voorstukje niet gezien.

*edit* ik zag dat ik de aflevering al kon bekijken bij Rtl en daar zie ik een plaatje van Danny en dus zou het oud zijn. Echter, de uitzending doet het niet. Nu weet ik het dus nog steeds niet haha.

Wel zag ik dat het nieuwste seizoen in maart is uitgezonden. Dan zou het denk ik nog te vroeg zijn.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Sep 2013 09:37

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ik kan daar echt zo slecht tegen he? Die Danny was zooo veel afgevallen en moet je hem nu zien? Bijna terug bij af. Hoe kan dat nou. Zo zonde, zo hard gewerkt om af te vallen en dan weer alles er aan eten. Ik heb daar best wel moeite mee om naar te kijken.Toch ga ik vanavond kijken :laughcry: want ik ben wel benieuwd naar de andere ook.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Sep 2013 09:39

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

girli schreef:
nijntje4 schreef:Is dat niet een herhaling van een herhaling? Want van Danny is al een keer een hoe-is-het-met-aflevering geweest waar ie zo was aangekomen
Dat weet ik dus niet. Het nieuwe seizoen is wel al geweest, maar ik weet niet of dat al lang genoeg geleden is. Overigens heb ik het voorstukje niet gezien.

*edit* ik zag dat ik de aflevering al kon bekijken bij Rtl en daar zie ik een plaatje van Danny en dus zou het oud zijn. Echter, de uitzending doet het niet. Nu weet ik het dus nog steeds niet haha.

Wel zag ik dat het nieuwste seizoen in maart is uitgezonden. Dan zou het denk ik nog te vroeg zijn.

Er is al eens een hoe is het met geweest, ik denk dat het vorig jaar was. Toen was Danny al aangekomen maar nu is het weer een jaar later. Nieuw programma dus vanavond.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2013 09:50

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ja zonde he hoe hij weer is aangekomen. Maar het is denk ik ook heel lastig om het sport en eetritme van toen vol te houden als je weer 'normaal' je leven oppakt. Maar goed ik ben wel erg benieuwd naar het programma en wat Dany daar over te zeggen heeft hoe het is gekomen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Sep 2013 11:07

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Op het vorige forum is toen over Danny de volgende link geplaatst: http://wondervol.nl/danny-viel-met-obes ... n-verhaal/

Het biedt wel wat perspectief vind ik.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 18 Sep 2013 10:13

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Weet iemand of er ook een herhaling van de aflevering op tv komt?
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 18 Sep 2013 13:27

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 18 Sep 2013 18:29

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ja, dat heb ik ook gezien. Ik vind het alleen fijner om op televisie te kijken dan op mijn laptop als het kan.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 18 Sep 2013 19:47

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ik was er bij Danny al een beetje bang voor, hij woonde bij mij om de hoek (ik ben inmiddels verhuist) en ik zag hem volgens mij een keer lopen een tijd terug en toen was hij alweer flink aangekomen.
Maar ik wist het niet zeker of hij het was, ging zo snel.

Zonde hoor. Ik denk dat hij te hard ging en er inderdaad mentaal nog niet klaar voor was zoals er gezegd werd.
Je moet natuurlijk eerst het probleem aanpakken waarom je zoveel gaat eten voordat je aan zoiets begint, want dan val je vaak weer terug als je eenmaal op gewicht bent.
Ik denk wel dat het weer goed komt bij hem, hij weet nu wat hij kan verwachten en dat hij eerst de oorzaak moet aanpakken.
<<

Anoniem29

Bericht 18 Sep 2013 19:56

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Zo ontzettend zonde. Ik snap dat gewoon echt niet.

Je krijgt die kans, je pakt hem aan, werkt jezelf de pleuris en dan laat je het versloffen. Ik zou totaal geen vertrouwen meer hebben in mijzelf (wat een persoon ook niet echt goed doet natuurlijk).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Sep 2013 19:59

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Dat hij weer aangekomen is verbaasd me niks. Hij gooide zich er voor 200% in, maar als al die steun van het programma dan weer weg is, is het denk ik verrekte lastig om het allemaal vol te houden.
Dat hij echter weer zo goed als terug bij af is.. Dat lijkt me wel ontzettend frustrerend..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 18 Sep 2013 20:02

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Maar niet alle steun is weg toch? Ze worden volgens mij nog psychologisch begeleid en ze krijgen nog steeds hulp bij de sportschool. Niet in dezelfde mate als tijdens het programma, maar ze worden niet aan hun lot overgelaten.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Sep 2013 20:03

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Dat geven ze nu wel aan idd, maar was dat na seizoen 1 ook wel echt al zo?
Heb het idee dat ze dat nu pas meer zijn gaan doen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 18 Sep 2013 20:22

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2013 20:28

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Heel erg zonde idd van Danny. Toch kan ik er enig begrip voor opbrengen en herken ik mezelf er soms zelfs in. Ik ben natuurlijk bij lange na niet zo erg als hij, maar ook ik ben altijd aan het jojoën en heb een enigszins verstoorde relatie met eten. Momenteel heb ik dat weer ff onder controle, maar het kan zo ineens weer omslaan. Hij heeft dat ook, maar dan in het groot. Waar er bij hem een marge van >100 kilo zit, heb ik er één van 10-15 kilo ofzo. Ik hoop heel erg voor hem dat hij er met psychische hulp achterkomt waar het misgaat en dat het hem toch nog eens lukt om zo veel af te vallen.
Voor sommige mensen (waaronder hij en ik zelf dus ook) blijft het gewoon een eeuwige strijd. Een ander kan weer niet stoppen met roken, shoppen, drinken of wat dan ook.
❤ 7 juni 2018
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 18 Sep 2013 20:30

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Sep 2013 20:03

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ik zit weer klaar! Ik ben heel benieuwd naar Amanda, ze ziet er goed uit in de voorstukjes!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Sep 2013 20:55

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Amanda was de eerste nu toch? Die ziet er inderdaad echt super goed uit! Hoewel ik persoonlijk dat lijstje op de koelkast een beetje too much vind.. Per dag helemaal precies inplannen hoe en wat, vooral dat waar ze slapen en zo, haha. Dat ze nog goed let op haar eten is heel goed natuurlijk, daar niet van, maar een beetje flexibiliteit mag wel toch? Misschien komt het gewoon omdat ik zelf zo belachelijk slecht ben ik plannen, haha.

Voor die ene die er nu zit, weet haar naam even niet meer, vind ik het echt sneu. Ze doet zo haar best en dan zit het gewoon allemaal tegen.. Hoop voor haar dat het op een gegeven moment gewoon echt gaat lukken!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zero

Bericht 22 Sep 2013 21:21

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ik vind het zo leuk voor die Alexander en Kathalijn! Heerlijk dat die mensen zo gelukkig zijn, daar kan ik echt met een grote smile naar kijken!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Sep 2013 21:23

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Ja ik ook Zero!

Het haar van Kathelijne wordt wel steeds korter.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Sep 2013 21:25

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Hihi, Taeda, dat dacht ik dus ook. En dan met heel wat puntjes er achter....
Vind dat korte van nu niet zo heel denderend eigenlijk, ze lijkt er veel ouder door.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 22 Sep 2013 22:04

Re: Hoe is het nu met... (Obese)

Haha, ja dat haar viel mij ook op. Vind het niet zo mooi :-(

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers