Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstontsteking tijdens zwangerschap

<<

Anoniem112

Bericht 27 Sep 2014 20:00

Borstontsteking tijdens zwangerschap

Nou ik val zo'n beetje van de regen in de drup.. Maar het lijkt er echt op dat ik een beginnende borstontsteking aan het ontwikkelen ben.... Precies op de plek waar ik al eerder een borstontsteking heb gehad, het ziet rood, doet erg zeer!
Kan dit tijdens je zwangerschap?
Ik ben nu aan het koelen... Bah..
Laatst gewijzigd door Anoniem112 op 27 Sep 2014 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Sep 2014 20:01

Re: Borstontsteking tijden zwangerschap

Ja Slakje had dit ook bij de tweede! Misschien reageert ze nog..
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Sep 2014 20:15

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Ja, ik had het ook. En ik had ook premature contracties, dus ik mocht absoluut niet kolven oid.

Ik heb toen vooral veel gekoeld en gemasseerd met warmte. Ik kreeg ook AB omdat het echt een flinke ontsteking was inclusief koorts en slecht voelen.

Ik liep bijna de hele dag door met koolbladeren rond en dan 3 tot 4 keer per dag ging ik onder de douche of met behulp van warme kompressen de pijnlijke plaats wegmasseren, dus niet bewust kolven. Door het masseren druppelde de melk er ook wel uit, maar ik kreeg er geen contracties oid door en de productie werd naar mijn gevoel ook niet extra gestimuleerd.

Veel beterschap.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 27 Sep 2014 20:31

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Hoever was jij toen slakje? Ik heb verder gelukkig nergens last van, ben ook nog niet eens op de helft natuurlijk.
Heb geen melk productie nog ofzo
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Sep 2014 20:47

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Hmm, een of 25 denk ik?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 27 Sep 2014 20:49

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Wauw dat was ook al vroeg! Ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen hoor.. Blegh
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Sep 2014 20:52

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Ik heb toen hulp proberen te zoeken en mensen met ervaring proberen te zoeken, maar die vond ik niet, dus volgens mij komt het ook niet vaak voor. Scheelt misschien al :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Okt 2014 19:21

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Hoe gaat het, Annemijn?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 04 Okt 2014 19:37

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Wat lief dat je daar naar vraagt! Ik heb nog contact gezocht met een lactatie kundige en die adviseerde veel te koelen en verder niet aan te zitten enz, dus heb veeeel gekoeld en rust genomen en het is gelukkig helemaal weggetrokken!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Okt 2014 21:03

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Gelukkig maar :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 05 Okt 2014 21:03

Re: Borstontsteking tijdens zwangerschap

Fijn dat je er zo af bent gekomen!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers