Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

<<

Anoniem119

Bericht 01 Okt 2014 21:24

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Twellie schreef:Ik zag Marin laatst dus lopen en heb haar aangesproken :). Was wel blij dat ik haar echte naam wist, want ik anders had ik het wel een beetje raar gevonden voor het geval ze het niet was geweest.

Oh zei je m'n echte naam? Ik dacht m'n forum naam. Ik luister naar alles haha. Vind het echt leuk dat je me aansprak.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Okt 2014 06:36

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Ik weet niet of ik mensen zou herkennen, ik ben heel slecht in het onthouden van gezichten.
Maar stel dat ik iemand wel zou herkennen, weet ik niet of ik op diegene af zou stappen. Denk het niet eerlijk gezegd.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 02 Okt 2014 14:31

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Ligt aan de omgeving en of ik de forummer in kwestie leuk vind. Sinds kort werk in een plaats waar wel wat forummers regelmatig graag winkelen en/of wonen, dus de kans is redelijk aanwezig.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 02 Okt 2014 17:17

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Nee, dat denk ik niet. Ik ben daar veel te schijterig voor :D
<<

Anoniem162

Bericht 02 Okt 2014 17:36

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Nee dat durf ik niet. Ik ben wel ooit aangesproken in de rij bij de kassa bij de etos. Ik schrok me rot hahaha :omg:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Okt 2014 18:35

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Nee, zou ik niet doen. Denk dat ik het niet durf.. zou ook wel ontzettend schrikken als iemand mij aansprak, dat kan ook bijna niet want ik plaats hier geen foto' s van mezelf.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 02 Okt 2014 18:35

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Ik zou het denk ik ook niet doen. Vind het wel fijn om hier toch behoorlijk anoniem te zijn en vind het ook helemaal niet erg om dat zo te laten :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 02 Okt 2014 18:50

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Het aanspreken met forumnamen zou best grappig zijn waar anderen bij zijn.

"Hey, ben jij het echt? Missbitchy"?
"Pardon?!? O sorry..... Held op sokken, ik herkende je niet meteen".
"Maar ik ben geen held op sokken hoor, ik ben het: Bloemetjesgordijn.
Oké....

Ik zou iemand niet aanspreken, dit omdat ik de persoon waarschijnlijk zou overvallen omdat bijna niemand weet hoe ik eruit zie en er bij mijn forumnaam waarschijnlijk niet meteen een lichtje gaat branden.
<<

Anoniem127

Bericht 02 Okt 2014 20:50

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Marin schreef:
Twellie schreef:Ik zag Marin laatst dus lopen en heb haar aangesproken :). Was wel blij dat ik haar echte naam wist, want ik anders had ik het wel een beetje raar gevonden voor het geval ze het niet was geweest.

Oh zei je m'n echte naam? Ik dacht m'n forum naam. Ik luister naar alles haha. Vind het echt leuk dat je me aansprak.


Vond het ook leuk om met je te praten!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Okt 2014 20:56

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Twellie, woon jij ook in Noord Holland? Ik dacht altijd dat jij ergens ver weg woonde (waarom weet ik eigenlijk ook niet)

Ik zou trouwens niemand durven aanspreken, ben sociaal nogal onhandig
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 03 Okt 2014 21:59

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

SDL schreef:Het aanspreken met forumnamen zou best grappig zijn waar anderen bij zijn.

"Hey, ben jij het echt? Missbitchy"?
"Pardon?!? O sorry..... Held op sokken, ik herkende je niet meteen".
"Maar ik ben geen held op sokken hoor, ik ben het: Bloemetjesgordijn.
Oké....

Ik zou iemand niet aanspreken, dit omdat ik de persoon waarschijnlijk zou overvallen omdat bijna niemand weet hoe ik eruit zie en er bij mijn forumnaam waarschijnlijk niet meteen een lichtje gaat branden.


Whahahaha :smile:
<<

Anoniem149

Bericht 04 Okt 2014 16:18

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Ik heb dat wel eens gedaan, schrok er zelf van. Had later ook zoiets van, misschien zat ze er wel helemaal niet op te wachten om aangesproken te worden, maar toen was het al te laat.. Heb haar later nog wel gemeet en toen hebben we het er wel nog over gehad geloof ik.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron