Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

<<

Anoniem125

Bericht 02 Okt 2014 18:21

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Zucht, ja dat het ik nodig nu ja en de dagen dat het kan pak ik inderdaad mijn rust.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Okt 2014 18:22

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Ik dacht dat je zo trots was op je lichaam omdat je ondanks je zwangerschap nog kon hardlopen en dergelijke?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem112

Bericht 02 Okt 2014 18:27

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Ik ben zo'n luizen moeder die heerlijk elke dag voor haar kinderen in de weer is, suddervlees en verse ewrtensoep maakt en dagelijks met ze knutsel enzovoorts, ik vind t fantastisch :yes:
<<

Anoniem125

Bericht 02 Okt 2014 18:33

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Susan schreef:Ik dacht dat je zo trots was op je lichaam omdat je ondanks je zwangerschap nog kon hardlopen en dergelijke?

Klopt. Ik doe nog steeds drie keer per week aan hardlopen. Maar ik heb van die vlagen dat ik vreselijk moe ben, vaak 's middags, dan kan ik beter even op bed gaan liggen, anders gaat het niet over. En ik vind het belangrijk om tijdens mijn zwangerschap goed naar mijn lichaam te luisteren. Ik sport op mijn vrije dagen.
<<

Anoniem112

Bericht 02 Okt 2014 18:34

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Waar is je dochter dan Nougat als jij op bed ligt overdag? Ik kan echt niet overdag op bed liggen met kinderen thuis
<<

Anoniem125

Bericht 02 Okt 2014 18:37

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Ze is 4 geworden, ze gaat sinds kort naar school. En nu stop ik met mezelf verantwoorden, want het is belachelijk dat ik dat überhaupt aan het doen ben naar jullie. Ik ben verdomme 11 weken zwanger. Ik ken een hoop vrouwen die zich deze periode volledig ziek melden door misselijkheid, moeheid, algehele malaise.
<<

Anoniem85

Bericht 02 Okt 2014 18:42

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Nougat schreef:Ze is 4 geworden, ze gaat sinds kort naar school. En nu stop ik met mezelf verantwoorden, want het is belachelijk dat ik dat überhaupt aan het doen ben naar jullie. Ik ben verdomme 11 weken zwanger. Ik ken een hoop vrouwen die zich deze periode volledig ziek melden door misselijkheid, moeheid, algehele malaise.


nog een laatste dingetje. Tijdje terug noemde je in een topic dat jaar 30 te zijn geworden.
Dat betekend dat je op je 25ste zwanger was
Nou wat heb jij je afgegeven op moeders die jong zwanger zijn en niet eerst de wereld willen zien en carrière willen maken.

Ik ken ook een hoop vrouwen die gewoon blijven werken tot minstens 36 weken
<<

Anoniem125

Bericht 02 Okt 2014 18:44

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Ik werk ook gewoon door, maar op de momenten dat ik mijn rust kan pakken, pak ik mijn rust, hierdoor kan ik de rest van de dag beter aan, in plaats van alleen maar moeier te worden.

En ik was 26, was afgestudeerd, woonde en zorgde al 8 jaar op/voor mezelf, had een baan, was vier jaar samen met mijn man, dat vind ik een andere basis ja, dan wanneer je op je 20e een kind krijgt, terwijl je nog niet eens hebt geleerd om voor jezelf te zorgen en nog niks van de wereld hebt gezien.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Okt 2014 19:33

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Nougat schreef:
Susan schreef:Ik dacht dat je zo trots was op je lichaam omdat je ondanks je zwangerschap nog kon hardlopen en dergelijke?

Klopt. Ik doe nog steeds drie keer per week aan hardlopen. Maar ik heb van die vlagen dat ik vreselijk moe ben, vaak 's middags, dan kan ik beter even op bed gaan liggen, anders gaat het niet over. En ik vind het belangrijk om tijdens mijn zwangerschap goed naar mijn lichaam te luisteren. Ik sport op mijn vrije dagen.


Dus tijdens werkdagen moet je rusten? En op vrije dagen ga je sporten??
Ik ken trouwens helemaal niet veel mensen die zo vroeg in de zwangerschap al stoppen met werken.
Het ligt dan denk ik toch aan jouw omgeving. Waar de vrouwen in de zwangerschap de ziektewet ingaan en daarna stoppen met werken.

Ik snap trouwens niet waar je je zo druk om maakt. Wat maakt het allemaal uit, als beide partijen er vrede mee hebben?
Je blijft maar doordrammen.
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 02 Okt 2014 19:35

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Ik ken ook vrijwel geen vrouwen die al zo vroeg stoppen met werken en/ of minder werken. De meesten werken gewoon door tot 36 weken zonder problemen.
<<

Anoniem125

Bericht 02 Okt 2014 19:41

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

_Lana_ schreef:Dus tijdens werkdagen moet je rusten? En op vrije dagen ga je sporten??

Ja. Het is keuzes maken op het moment. Als ik heb gewerkt heb ik mijn energie daarin gestoken. Op een vrije dag gebruik ik die energie om te sporten, omdat ik mee daar goed bij voel, lekker in de frisse lucht, mijn conditie op peil houden. Het kost energie, maar ik krijg er ook veel energie voor terug.

In mijn omgeving ken ik meerdere vrouwen die het de eerste weken heel zwaar hadden, veel overgeven, moe, flauwvallen. Die hebben een paar weken niet gewerkt. Dat is wat ik ervan weet, gelukkig voel ik me fit genoeg om gewoon door te werken!
<<

Anoniem234

Bericht 02 Okt 2014 19:53

Re: Vind je man/vriend dat hij teveel mist?

Lejow schreef:
Puggle schreef:Nee.
Hij werkt 38 uur en is op maandag en zondag (of zaterdag, om en om) vrij.
Hij gaat pas 9.00 de deur uit en brengt onze dochter zelf naar Kdv en peuterspeelzaal (gastouder in ons geval)
Om 18.00 (18.15) komt hij thuis.


Dit! haha :D


Haha, mijne werkt overigens niet meer bij de rode m ;)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers