Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk boek lees je nu?

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 23 Sep 2014 21:35

Re: Welk boek lees je nu?

Afbeelding

Een Holocaust-overlever werkt in de Oyster Bar, waar een klant hem doet denken aan zijn in de oorlog gestorven moeder Op zomaar een willekeurige dag passeren duizenden mensen het Grand Central Station van New York. De fluistergalerij, het plafond vol sterren, het informatiehuisje en de enorme, vierzijdige klok: het is een plek waar mensen komen voor afscheid en weerzien. En elk van hen heeft een verhaal te vertellen. Bestsellerauteurs Jenna Blum en Sarah McCoy hebben zich voor de verhalen in Het afscheid laten inspireren door dit iconische New Yorkse station. Hun op elkaar aansluitende verhalen spelen zich af vlak na de Tweede Wereldoorlog, een tijd van hoop, onzekerheid, verandering en vernieuwing.

Oeps, erg groot ...
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 24 Sep 2014 13:21

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb, volgens mij na maanden heel bol.com afzoeken naar hét boek, eindelijk een keuze kunnen maken :angel: Ik ben afgelopen weekend begonnen in Koelcel (ik zag hem een paar pagina's terug voorbij komen en mijn nieuwsgierigheid won) en wauw wat een boek! Ben nu bij blz. 50 dacht ik en hij leest goed weg, spannend is hij ook! Ik moet wel wennen aan de twee werelden van de vrouw en de politie zeg maar..

Rebecca: Ah dankje! Ik ga haar in mijn achterhoofd houden :)

Exo: De voorkant spreekt al boekdelen, hé inkoppertje haha maar zijn haar boeken leuk? Of nouja leuk...zijn ze spannend en goed weg lees baar?
Wat als het lukt
<<

Anoniem140

Bericht 24 Sep 2014 14:09

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu in "Help me Mama" aan het lezen van Carlene Thompson:

Vele jaren geleden werd de zesjarige Hayley ontvoerd, en het verminkte lichaampje pas na weken teruggevonden. Haar moeder Caroline is later hertrouwd, maar ondanks een gelukkig huwelijk en twee leuke kinderen heeft ze haar oudste dochtertje nooit kunnen vergeten. En dan komt de oude nachtmerrie terug in haar leven; eerst vooral gericht op het jonge halfzusje, daarna worden enkele mensen vermoord die intertijd bij de ontvoering een rol speelden. Bij iedere dood krijgt de lezer een verdere glimp van wat er indertijd werkelijk gebeurde; intussen worstelt Caroline met haar verdriet en de bedreiging van haar gezin. Ondanks het verre van originele onderwerp een aardig geschreven boek: de beklemming is voorzichtig gedoseerd, de oplossing niet echt onwaarschijnlijk, de bijfiguren aannemelijk getekend.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Sep 2014 16:39

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu De Kakkerlak van Jo Nesbo aan het lezen, spannend, intrigerend boek tot nu toe.

Exo, ik ben ook benieuwd geworden naar de boeken die jij noemt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 24 Sep 2014 16:52

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben begonnen in Wacht op mij, het vervolg van als ik blijf.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 01 Okt 2014 15:48

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb Koelcel zondag uitgelezen en wauw wat een boek! Daarna wist ik weer eens niet welk boek het werd haha en ik ben maandag fijn naar de boekhandel gegaan (heel hard dat stemmetje in mijn hoofd negerend dat ik nog tig boeken op mijn ereader heb staan :P) en ik heb daar 2 boeken gekocht, het liefst nam ik de halve boekenhandel mee maar wegens ruimtegebrek thuis heb ik dat maar niet gedaan :angel:

Ik heb Ondraaglijk (Sophie Hannah) meegenomen en Hot Shot (Jennifer Brown), hier ben ik gisteren ook in begonnen en ik vind hem nu al leuk! Ben wel benieuwd hoe het allemaal verder gaat..
Wat als het lukt
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 01 Okt 2014 19:52

Re: Welk boek lees je nu?

Het 1e verhaal in mijn boek van hierboven (het afscheid) spreekt me totaal niet aan, binnenkort ga ik aan het 2e verhaal beginnen.

Nu lees ik Nicolas Sparks - Het beste van mij (hier komt binnenkort een film van uit).

Afbeelding

In het voorjaar van 1984 vielen scholieren Amanda Collier en Dawson Cole als een blok voor elkaar. Hoewel ze volstrekte tegenpolen waren, leek hun liefde sterker dan de harde realiteit van hun levens in het kleine stadje Oriental, North Carolina. Maar in de zomer van hun laatste schooljaar werd het jonge stel uit elkaar gedreven door een ingrijpende gebeurtenis die hun levens in tegengestelde richtingen stuurde.Vijfentwintig jaar later komen Amanda en Dawson terug naar Oriental voor de begrafenis van Tuck Hostetler, hun oude mentor. Tijdens dat ene weekend in hun geboorteplaats rakelen de ex-geliefden pijnlijke herinneringen op en realiseren ze zich dat de dromen uit hun schooltijd nooit zijn uitgekomen. Samen proberen ze uit te zoeken of hun verloren liefde sterk genoeg is om het verleden terug te draaien.

Iemand de tip hoe ik plaatjes kan verkleinen??
<<

Anoniem186

Bericht 01 Okt 2014 20:38

Re: Welk boek lees je nu?

Deze nav iemand die hier dat boek aanraadde:
Afbeelding

En daarna deze:
Afbeelding

En nu ga ik op zoek naar dat boek wat AnnaK beschreef op de vorige pagina.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Okt 2014 20:51

Re: Welk boek lees je nu?

AnnaK schreef:
Siep schreef:
AnnaK schreef:Meisje van glas van Frank Gunning. Echt heel, heel, heel erg mooi. Ik ben er erg van onder de indruk.

Kleine aanpassing (en misschien ook waarschuwing) want ik heb het boek net uit. Het eerste deel is heel erg mooi. Het tweede deel is verontrustend en ook naar, het derde deel is luguber en obscuur. Het eindigt in een horrorverhaal. Ik heb er slecht van geslapen. Wel uitgelezen, want het is goed geschreven.


Ik heb dit boek besteld bij bol.com naar aanleiding van jouw 1e berichtje. Ik ga toch maar lezen maar wel fijn dat je even laat weten over het einde. Kan ik mij mentaal voorbereiden, ben benieuwd.


Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.



Ik hebt en uit, bizar boek. Het is wel heel goed en sterk geschreven maar bizar verhaal. Heb het boek aan iemand gegeven, benieuwd wat die er weer van vind. Het is wel een boek wat je bij blijft.
Laatst gewijzigd door Siep op 02 Okt 2014 01:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem186

Bericht 01 Okt 2014 20:54

Re: Welk boek lees je nu?

Ik kan het boek online helaas niet vinden.

Ik ga nu eerst voor deze:
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Okt 2014 10:13

Re: Welk boek lees je nu?

Het gerecht van Inge Ipenburg, ik blijf maar lezen :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 02 Okt 2014 14:20

Re: Welk boek lees je nu?

Shy schreef:Het gerecht van Inge Ipenburg, ik blijf maar lezen :thumbup:


Leuk boek is dat hè?!
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 02 Okt 2014 19:54

Re: Welk boek lees je nu?

Voor jou van Jojo Moyes.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Okt 2014 13:31

Re: Welk boek lees je nu?

Jans: Nobody moet je echt lezen! Dat is echt een heel mooi boek :)

Ik heb gisteren Hot shot uitgelezen, ook een heel mooi interessant boek! En nu weer even kijken welke het nu wordt haha..
Wat als het lukt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Okt 2014 13:48

Re: Welk boek lees je nu?

Ik wist het van Chantal van Gastel. Erg mooi boek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2014 15:49

Re: Welk boek lees je nu?

Pannetoet schreef:Jans: Nobody moet je echt lezen! Dat is echt een heel mooi boek :)


Zie m'n post hierboven, pannetoet. Ik heb hem al gelezen. :)
Maar het was zeker een goed boek!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 08 Okt 2014 16:42

Re: Welk boek lees je nu?

Jans schreef:
Pannetoet schreef:Jans: Nobody moet je echt lezen! Dat is echt een heel mooi boek :)


Zie m'n post hierboven, pannetoet. Ik heb hem al gelezen. :)
Maar het was zeker een goed boek!


Ow sorry helemaal overheen gelezen haha..

Neeeee!! Susan! Nu weet ik weer welk boek nieuw uit kwam! Haar boek dus.. zucht.. en ik heb net vanmiddag een bestelling gedaan bij bol.com :nerd:
Wat als het lukt
<<

Anoniem149

Bericht 08 Okt 2014 18:15

Re: Welk boek lees je nu?

De labyrint renner. Boek van de film The Maze Runner. Ben benieuwd of hij kan tippen aan de film.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 08 Okt 2014 20:26

Re: Welk boek lees je nu?

Dit topic geeft mij altijd weer goede inspiratie voor boeken die ik nog moet lezen!

Ik ben op dit moment eindelijk bezig in Toen ik je zag van Isa Hoes, hij is inderdaad zo goed als iedereen al zei.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 08 Okt 2014 20:39

Re: Welk boek lees je nu?

Jans: lekker late reactie, ja zeker een goed boek, het gerecht. :smile:
Nobody vond ik trouwens heftig, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, bah :wtf:

Ik heb ook net ik wist het uit van Chantal van Gastel, al was het einde niet wat ik verwacht had :P

Ik wil meisje van glas ook lezen maar ik heb er nog zoveel die ik nog wil lezen haha.

Oh en in mijn bloed van Milou van der Will is ook erg mooi!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 09 Okt 2014 10:21

Re: Welk boek lees je nu?

Exogenesis schreef:De Stilte Van De Hel - Cody McFadyen.

Afbeelding

En daarvoor deze:

Afbeelding

Ik ben sinds het lezen van bovenstaand boek echt fan.. Heerlijk meeslepende verhalen, maar soms ook echt misselijkmakend en huiveringswekkend en behoorlijk beeldend. Echt mijn genre.


Eindelijk iemand die het ook kan waarderen. Had de boeken uitgeleend aan schoonmoeder en zwager en die waren er niet zo blij mee en ik mocht ze niet meer dat soort boeken geven. :smile:

Denk dat je Karin Slaughter dan ook wel kan waarderen.
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 10 Okt 2014 10:09

Re: Welk boek lees je nu?

applestar schreef:Voor jou van Jojo Moyes.



Ik heb hem net uit. Wat een prachtig boek, zelden zoveel gelachen en gehuild. Wat mij betreft een echte aanrader.
<<

Anoniem140

Bericht 10 Okt 2014 10:36

Re: Welk boek lees je nu?

Mini Shopaholic, even iets luchtigs tussendoor. Heb hem alweer bijna uit.
<<

Anoniem173

Bericht 13 Okt 2014 06:57

Re: Welk boek lees je nu?

Deel vier van de Rizzoli - isles serie van tess gerritsen: zustermoord. Heb de eerste drie van die serie gelezen op vakantie, heel spannend! Heb echt zin om in één stuk Door te lezen! (Jammer genoeg is mijn treinrit maar 25 minuten haha)
<<

Anoniem186

Bericht 13 Okt 2014 07:31

Re: Welk boek lees je nu?

Leuke boeken zijn dat hè, AM! Ik heb ze jaren geleden al gelezen. Ik ga eens kijken of er onderhand al een nieuw deel is.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers