Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ovulatietest blijft positief

<<

Anoniem280

Bericht 20 Sep 2014 08:01

Re: ovulatietest blijft positief

Nu ben ik ook benieuwd Studie.

Tweelingen hoeft niet erfelijk bepaald te zijn, leeftijd speelt een rol en 1 op de zoveel mensen/kansen, krijgen een tweeling.
Ook kan het er mee te maken hebben dat je 2 eitjes hebt die wachten op zaad, tsja het lichaam van een vrouw is maar ingewikkeld. Een man kan er eigenlijk niet voor zorgen dat een vrouw een tweeling krijgt, ook niet als hij zelf tweeling is. Een man kan wel drager van het gen zijn, maar kan er gewoon niets mee.

Het slaat ook nog wel eens een generatie over, wat bij ons het geval is. Mijn moeder is een tweeling, 1 of 2 eiig weten ze niet, konden ze vroeger niet na checken, toch lijken ze wel opelkaar. Maar nu komt het. Een eeneiige tweeling hoeft ook niet altijd identiek opelkaar te lijken. Mijn gynaecoloog is ervaren in tweeling zwangerschappen, zij zegt dat het kan, maar dat de kans groter is dat ze identiek zullen zijn. Het geslacht is wel altijd hetzelfde bij eeneiig, maar dat kan zo ook bij tweeeiig. Ik ben zwanger van een eeneiige tweeling.
Ben echt zeer benieuwd hoe zij er over 4,5 maand uitzien :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Sep 2014 08:42

Re: ovulatietest blijft positief

weg.
Nou nog een keer dan, voel me wel een topic vervuilster...

Caramba, je weet nu al meer dan ik ooit geweten heb. Mijn begeleiding in het ziekenhuis was niet top dus kreeg veel verschillende verhalen. Bij ons hebben ze ook wel eens gezegd dat het te maken heeft met hoe dik het tussenschotje was? Bij ons hadden ze namelijk wel hun eigen vruchtzak enzo, alles voor zich zelf!
Voor nu is het voor ons niet belangrijk om het uit te gaan zoeken, we hebben er ook geen reden voor. En ach ik hou het er gewoon op dat ze twee-eiig zijn.
Laatst gewijzigd door Studiebol op 20 Sep 2014 11:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
:heart: :heart: 2011
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 20 Sep 2014 08:59

Re: ovulatietest blijft positief

Waarom koop je geen ovulatietesten van Clear Blue? Zijn wel duurder, maar dan heb je meteen duidelijkheid, want in verhouding ben je nu duurder uit. Vriendin van me heeft ze voor een goede prijs besteld via internet. Is wel even zoeken, maar het scheelt wel een aantal euro's.

Succes.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem280

Bericht 20 Sep 2014 09:06

Re: ovulatietest blijft positief

Studie, jij hebt echt prachtige dochters, die jurkjes :love:
Kan zien dat het zusjes zijn, maar dat het een tweeling is, zie je er echt niet aan. Ja, tweeeiig.

Tussenschot is hier zo ontzettend dun, die zou zo kunnen breken. Hier deelt het de placenta.
Verder ben ik mij in tweelingen gaan verdiepen, omdat het hier dus in de familie zit.

Voor TO heb ik het advies, misschien ander merk ovulatietesten gebruiken?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 20 Sep 2014 11:36

Re: ovulatietest blijft positief

Wat een mooie meiden studie!
Mocht t deze maand niets worden, ga ik idd wel ander merk proberen denk ik.
Bedankt voor t meedenken allemaal
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem75

Bericht 20 Sep 2014 13:06

Re: ovulatietest blijft positief

Heb je vandaag ook weer een ovulatietest gedaan?

Ik heb ze altijd van Zwanger&Kids gebruikt. Die vond ik echt het fijnste en ze zijn ook niet duur.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 20 Sep 2014 15:43

Re: ovulatietest blijft positief

Nee, ben ermee gestopt. Ga toch geen duidelijk antwoord krijgen. Bedankt voor de tip voor de zwanger en kids testen!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem75

Bericht 30 Sep 2014 18:21

Re: ovulatietest blijft positief

En hoe is het nu? :)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 30 Sep 2014 21:56

Re: ovulatietest blijft positief

Ik denk dat mijn cyclus langer is deze maand. Tot nu toe geen ongesteldheid en ook geen tekenen daarvan. Ook geen aanwijzingen van zwangerschap trouwens. Test gedaan en die was negatief. Nog even afwachten dus ben ik bang.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem75

Bericht 30 Sep 2014 22:15

Re: ovulatietest blijft positief

Toch nog spannend dan! :ja:
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 01 Okt 2014 17:28

Re: ovulatietest blijft positief

Uiteindelijk vandaag ongesteld geworden. Een cyclus van 30 dagen dus deze maand. Gelukkig niet enorm anders dus als normaal.
Bedankt voor je meeleven razz!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem112

Bericht 01 Okt 2014 19:52

Re: ovulatietest blijft positief

Jammer!
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2014 20:24

Re: ovulatietest blijft positief

He jammer zeg! Op naar de volgende ronde!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: GeKKiE