Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo en zwemmen

<<

Jip

Bericht 30 Sep 2014 21:20

Tattoo en zwemmen

Hoe lang mag je met een tattoo niet zwemmen?

Of zou je een tattoo kunnen afplakken met een waterdichte pleister?
<<

Anoniem222

Bericht 30 Sep 2014 21:23

Re: Tattoo en zwemmen

Volgens mij mocht ik 2 weken niet zwemmen of in bad. Ik zou het risico niet nemen met pleisters. Zonde als je tattoo daardoor straks vage plekjes heeft!
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 30 Sep 2014 21:41

Re: Tattoo en zwemmen

Naar mijn weten is het feit dat je niet mag zwemmen vanwege infectiegevaar, op het moment dat je wond dicht is mag je dus volgens mij weer zwemmen, maar ik zou het voor de zekerheid gewoon even bij een tattoo shop vragen!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Sep 2014 21:59

Re: Tattoo en zwemmen

Ik mocht 4 weken niet zwemmen en anders moest ik hem heel goed naspoelen met unicura zeep.

En ik mocht hem trouwens niet afplakken, dan kan de boel niet ademen. Als ie net gezet is wordt ie afgeplakt, maar dat moet er met een uur ook afgehaald worden.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Jip

Bericht 30 Sep 2014 22:09

Re: Tattoo en zwemmen

Ik zou m ook maar voor een uur afplakken. Heb ik destijds met mijn navelpiercing gedaan. Bij thuiskomst meten waden met unicura. Maar dat is wel een andere wond..
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2014 22:11

Re: Tattoo en zwemmen

Niet zwemmen zolang je merkt dat de huid nog niet volledig hersteld is. Als je nog jeuk, korstjes en schilfers hebt, dus niet zwemmen.

Iedere huid werkt anders en het kan zomaar zijn dat jij sneller herstelt of juist niet. Denk dat de meeste shops 2-4 weken aanhouden.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Sep 2014 22:14

Re: Tattoo en zwemmen

Het afplakken werd mij verder wel echt afgeraden hoor. Ik heb het specifiek nog gevraagd omdat ie op mn pols zit ivm werk.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Okt 2014 11:45

Re: Tattoo en zwemmen

Als je echt graag een tattoo wilt, zou ik echt geen risico nemen met afplakken en echt een paar weken niet gaan zwemmen. Wat zijn een paar weken op de rest van je leven?
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Bericht 01 Okt 2014 12:06

Re: Tattoo en zwemmen

In een gewoon mensenleven niet zoveel. Voor mijn gekke leven wel ;-) Ik ga er nog maar weer verder over denken.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 01 Okt 2014 12:26

Re: Tattoo en zwemmen

Ik moest met de laatste als ik ging douchen ruim insmeren met vaseline. Dat wel meteen na het douchen eraf wassen maar zwemmen met chloor enz zou ik niet doen met een verse tattoo. Te zonde als deze beschadigd.
D. 💙14-01-2019💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers