Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carrie trouwt vandaag

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 29 Sep 2014 13:08

Re: Carrie trouwt vandaag

Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
<<

Anoniem104

Bericht 30 Sep 2014 11:46

Re: Carrie trouwt vandaag

Carrie nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
<<

Anoniem187

Bericht 30 Sep 2014 14:14

Re: Carrie trouwt vandaag

Carrie & Carrie-man: alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat zagen jullie er allebei mooi en intens gelukkig uit :love:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Sep 2014 15:18

Re: Carrie trouwt vandaag

Ik had de foto's dit weekend al gezien en wat was je prachtig! Je jurk is ook helemaal mijn smaak! (hij leek dan ook erg op die van mij, hihi).
Van harte gefeliciteerd nog en veel plezier in Barcelona!

En Marin, prachtige foto's heb je weer gemaakt! Het is dat ik al getrouwd ben, anders had ik het wel geweten ;)
<<

Anoniem119

Bericht 30 Sep 2014 15:47

Re: Carrie trouwt vandaag

Ah wat lief Hope, jij was ook een prachtig bruidje!

Carrie, heel veel plezier in Barcelona! Wel leuk dat jullie daar heen gaan, denkend aan wat je moeder zei tijdens de speech over jullie prille relatie!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2014 15:55

Re: Carrie trouwt vandaag

Veel plezier in Barca!!
<<

Zero

Bericht 30 Sep 2014 16:41

Re: Carrie trouwt vandaag

Nog gefeliciteerd Carrie! Je zag er prachtig uit!
<<

Anoniem301

Bericht 30 Sep 2014 16:46

Re: Carrie trouwt vandaag

Marin schreef:Ah wat lief Hope, jij was ook een prachtig bruidje!

Carrie, heel veel plezier in Barcelona! Wel leuk dat jullie daar heen gaan, denkend aan wat je moeder zei tijdens de speech over jullie prille relatie!

Haha precies! Dat maakt het cirkeltje helemaal rond. Klopte niet helemáál dat ik alleen om hem terug ben gegaan, maar het was een mooi verhaal :D

Bedankt voor de felicitaties allemaal, lief!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 01 Okt 2014 10:45

Re: Carrie trouwt vandaag

Wat zag je er prachtig uit Carrie! Had de foto's ook al voorbij zien komen op Facebook. Wauw! Jullie stralen echt beide.

En dan nu met je man (wat klinkt dat volwassen.... ;-)) lekker naar Barcelona! Geniet ervan.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers