Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Sep 2014 16:18

Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Hee dames,

Misschien komen jullie met een goed idee.
20 oktober a.s. zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Dit vieren we de zaterdag ervoor door met de hele familie te gaan wokken. De dag na hun trouwdag gaan ze naar Antwerpen (4 dagen, cadeautje voor mijn mams van mijn paps) en ze gaan een keer samen een ballonvaart maken (cadeautje van mams voor paps).

We (zusje) en ik hadden eerst idee om een sauna bon te doen, dat bleek niets te zijn.
Toen kwam ik op het idee om als gezin champagnebrunch te doen, maar zusje wilde niet weer iets met eten.
Als laatste opperde ik een fotoshoot, voor hun twee, maar daar is weer niet iets met een leuke prijs in te vinden.

Ik ben inspiratieloos en mijn zusje komt ook nergens mee.. Misschien weten jullie iets?
We willen max. ongeveer €70-€80 uitgeven. Mijn vader vindt voetbal kijken heel leuk, computeren, sudoku's maken, bakken. Mijn moeder houdt vooral van shoppen.

Ik weet het niet meer en de tijd begint nu wel wat te dringen...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 28 Sep 2014 17:21

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Kaartjes voor een concert/theater/cabaret?
Ik vond die champagnebrunch ook een leuk idee, jammer dat je zusje dat niet wil. Dan zou je het dus ook in het hotel in Antwerpen kunnen doen, als verrassing.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 28 Sep 2014 18:36

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Samen dat budget of pp?
Wij hebben onze ouders wel een fotoshoot gegeven, maar dan met het hele gezin (ouders + kinderen + eventuele aanhang). Zijn ze nog steeds erg blij mee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 28 Sep 2014 19:54

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Wij hebben onze ouders een tuinbanken gegeven met onze achternaam er op.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem315

Bericht 28 Sep 2014 19:57

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Wij hebben ze een tuinset gegeven. Ik was toen een jaar of 15/16 en heb iets van 150 euro gegeven. Dat was toen even heel wat, maar de meubels worden nog steeds gebruikt :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Sep 2014 20:08

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Exogenesis schreef:Wij hebben ze een tuinset gegeven. Ik was toen een jaar of 15/16 en heb iets van 150 euro gegeven. Dat was toen even heel wat, maar de meubels worden nog steeds gebruikt :)

he dat hebben wij ook gegeven toen ze 25 jaar getrouwd waren
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 28 Sep 2014 20:19

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Mijn ouders hebben nog steeds niets gekregen van mij. Ik ben enig kind, dus moet het cadeau geheel zelf betalen. Een weekendje weg etc., is gewoon niet te doen voor mij. Ik vind het zo lastig!
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 29 Sep 2014 03:55

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Van een fotoshoot kun je wel een mooie bon krijgen of maken en leuk inpakken/versieren. Of laat een fotoshoot doen van jou en je zusje, dat lijkt me ook leuk en heb je meteen een fysiek cadeau om te geven.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 29 Sep 2014 09:47

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Het budget is voor ons samen. Ik heb geen idee hoe dat in Antwerpen gaat met champagne brunch, dus dat vind ik een beetje eng. Ze hebben het eerder gedaan hier in Apeldoorn, geloof ik, en dat beviel ze erg goed.
Had inderdaad ook al op de site van de schouwburg gekeken maar kon daar niet iets vinden wat ik echt geschikt vond voor ze. En sinds vorig jaar hebben ze net zelf een nieuw tuinset aangeschaft.

Ik woon in Groningen en zij wonen in Overijssel, helaas is het niet mogelijk nog voor die tijd samen met mijn zusje een shoot te doen, anders was dat inderdaad wel een erg leuk cadeau geweest. :)

Misschien is die cadeaubon inderdaad wat, daar ga ik over nadenken. Dan is het grootste deel v.d. kosten wel gedekt al..
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Sep 2014 18:58

Re: Ouders 25 jaar getrouwd, wat te geven?

Is er iets wat ze heel graag willen?
Mijn ouders willen bijvoorbeeld al jaren een nieuwe voordeur, maar daar kwam maar niet van. Dus wij hebben met zijn 6-en (zusjes met aanhang) daar een (grote) donatie voor gedaan.
En afgelopen keer (met 35 jaar) hebben we ze waardebonnen gegeven voor een fotozaak. Ze wilde al een tijdje een nieuwe digitale camera, maar ook daar kwam maar niet van. Wij hebben geen camera voor hun gekocht, omdat ze zelf moesten kijken welke functies ze er wel en niet op wilde etc. Ze hebben zelf nog een beetje bijgelegd en zo hebben ze toch een cadeau waar ze ook veel plezier aan hebben.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron