Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe catrice producten

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Sep 2014 15:27

Nieuwe catrice producten

In dit topic kun je je vragen en ideeën over de 'nieuwe' catrice producten kwijt! Of over de al bestaande, wat maakt het ook uit.

Reden voor dit topic is dat ik hele hoge verwachtingen had van de nude illusion foundation maar ik vind het na twee keer gebruiken nogal een tegenvaller. Het is erg droog spul, smeert niet egaal uit, het vlekt en trekt op m'n gezicht :( Misschien is mijn huid er te droog voor, hoewel ik expres een crème onder de foundation had aangebracht.
Iemand anders deze foundation toevallig ook in huis? Ben benieuwd naar je mening!

Welke spullen hebben jullie onlangs aangeschaft?
#teammaple🍁
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Sep 2014 16:16

Re: Nieuwe catrice producten

Nee sorry, ik heb geen ervaringen met de foundation.

Ik hoor graag ervaringen van de lippenstift. Ik heb een mooie Berry kleur op het oog, maar blijft de lippenstift van Catrice goed zitten? En blijft het lang mooi of moet je elk uur bij wijze van het weer bijwerken?
<<

Anoniem156

Bericht 28 Sep 2014 16:20

Re: Nieuwe catrice producten

Ik heb een roze-rode van Catrice en die blijft goed zitten! Maar over het algemeen blijft elke lippenstift goed bij me zitten, een vriendin en ik hebben allebei dezelfde en die zit bij mij de hele dag goed en bij haar 2 uur ofzo. Heel gek.
Als je een niet al te dure berry lipstick wil kun je ook van Maybelline de velvet matte color drama lippencil in de kleur berry much kopen. Die is ook goed en blijft lang zitten!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 28 Sep 2014 16:36

Re: Nieuwe catrice producten

Ok bedankt voor de tip Poubelle! Ik wil inderdaad een matte berry kleur, ik zal ook eens bij Maybelline kijken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Sep 2014 09:50

Re: Nieuwe catrice producten

Ik baalde toen ik het ontdekte, had zulke fijne mascara. Maar heb nu een nieuwe mascara van Catrice aangeschaft en daar ben ik ook best tevreden over. Rode roller, extra zwart, drie euro geloof ik.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2014 10:00

Re: Nieuwe catrice producten

Ik snap je post niet, waar baalde je van dan?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem173

Bericht 29 Sep 2014 10:07

Re: Nieuwe catrice producten

Susan schreef:Ik snap je post niet, waar baalde je van dan?

Ik denk dat haar oude mascara niet meer te koop is?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers