Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarverf uit laten groeien

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Sep 2014 21:56

Haarverf uit laten groeien

Ik verf al jaren mijn haar en wil nu graag terug naar mijn eigen haarkleur.

Kan ik het dan het beste gewoon uit laten groeien of laten ontkleuren? Of juist mijn haren in een kleur (laten) verven die erg op mijn eigen haarkleur lijkt zodat het niet opvalt (de uitgroei)?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem234

Bericht 26 Sep 2014 22:01

Re: Haarverf uit laten groeien

Ik heb mijn haar nu 2 keer laten doen met een blondeerwassing en daarna kleur erop.
Nu is het eigelijk wel dezelfde kleur als mijn eigen haar.
Ik had overigens wel al 10 jaar donkerbruin/zwart haar.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 27 Sep 2014 10:44

Re: Haarverf uit laten groeien

Bedankt voor je reactie. Ik heb het ook een tijd zwart gehad en het heeft toen best even geduurd voordat ik het rood had (wilde het toen rood hebben).
Wil je ook het haarverf uit laten groeien?

Ik wil binnenkort ook met mijn kapster overleggen wat zij adviseert.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem156

Bericht 27 Sep 2014 10:46

Re: Haarverf uit laten groeien

Het ligt er een beetje aan hoe groot het verschil is tussen je geverfde haar en je eigen haarkleur. Als dat verschil erg goot is zou ik het eerst terugverven naar een kleur die lijk top jouw haarkleur.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 27 Sep 2014 19:51

Re: Haarverf uit laten groeien

Ik zou het in een kleur laten verven die dicht bij je eigen haarkleur zit. De uitgroei zal dan wat minder opvallen.
Ligt er ook een beetje aan hoeveel kleurverschil je nu ziet. Ik vind hele duidelijke uitgroei vaak een beetje onverzorgd maar als het dicht bij je eigen haarkleur ligt valt het niet zo op.
<<

Anoniem185

Bericht 27 Sep 2014 20:38

Re: Haarverf uit laten groeien

Je kunt met kleurspoelingen je kleur wat levendiger houden en de eventuele uitgroei verdoezelen. Zo doe ik het tenminste. Als ik mijn haar lichter heb geverfd en ik wil terug naar mijn eigen kleur, verf ik het eerst permanent ongeveer mijn eigen kleur. Dat licht altijd terug op, en dan gooi ik er steeds (relatief goedkope) spoelingen over (bijvoorbeeld bij brainwash), eens in de zoveel weken. Uitgroei is daardoor bijna niet te zoen.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Sep 2014 21:19

Re: Haarverf uit laten groeien

Ik had het altijd in een kleur die dicht bij mijn eigen kleur lag en heb het gewoon uit laten groeien. Je zag het wel maar het had ook een natuurlijk kleurverschil door de zon oid kunnen zijn bijv.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 27 Sep 2014 21:51

Re: Haarverf uit laten groeien

Ligt er ook aan of je van bruin naar blond gaat of andersom. Ik stoor me niet aan bruine uitgroei met blond in de punten maar andersom lijkt het net of je kaal bent.

En anders zou ik het inderdaad in je eigen kleur laten verven. Succes!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 28 Sep 2014 13:42

Re: Haarverf uit laten groeien

Bedankt allemaal voor de tips! Ik had het zwart, ben van zwart naar rood gegaan en nu heb ik een tijdje weer bruin (heb zelf ook bruin haar) maar je ziet nog wel een rode gloed van het rood wat ik heb gehad.
Ik wil ook even met de kapster overleggen wat zij adviseert en ook welke kleur het dichtst bij mijn eigen haarkleur ligt en het dan in die kleur (laten) verven.

Bedankt ook voor de tip van de spoelingen, Lampenkapje. Dat kan ik ook doen mocht het wat oplichten.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers