Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziektewet reïntegratie via uwv en baan aangeboden

<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 27 Sep 2014 13:15

Ziektewet reïntegratie via uwv en baan aangeboden

Hoe gaat dit in zijn werk??

Mijn man zit nu in de ziektewet en loopt stage.

Nu heeft hij een baan aangeboden gekregen voor 20 uur.
Het over viel hem natuurlijk.. dus hij weet niet wat hij gaat verdienen.
En hij weet ook niet voor hoelang.

Wij super blij met dit aanbod ook omdat hii daar naar zin heeft..

Maar hoe gaat dit in zijn werk?
Kan hij voor 50% in de ziektewet blijven of gaat hii er dan helemaal uit?

We bellen zowiezo uwv maandag even hier voor.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Sep 2014 15:52

Re: Ziektewet reïntegratie via uwv en baan aangeboden

Als eerste gefeliciteerd met het aanbod voor je man.
Met het UWV is er wel een oplossing te vinden. Die zijn allang blij dat er iemand werk heeft.

Ik weet niet voor hoeveel uur je man in de ziektewet/ww(?) zit en of er binnen het bedrijf straks mogelijkheden zijn om weer zoveel uur te gaan werken als je man eerst deed. Ik denk namelijk dat het daar afhankelijk van is. Zou je man er later meer uren kunnen gaan werken, dan is de kans groot dat hij nog wel deels in de ziektewet zal blijven.

Ik moet wel zeggen, ik vloek veel op het UWV, maar als je ze belt zoeken ze het uit en ze bellen netjes terug.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers