Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Wijk) verpleegkundigen hier?!?

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 21 Sep 2014 22:33

(Wijk) verpleegkundigen hier?!?

Ik zit er mee dat er door iedereen zo enthousiast is over de veranderingen die spelen. ..
Ik kan mij hier helemaal niet in vinden, bij alle taken die wij erbij krijgen denk ik toe maar weer ( taken van teamcoach naar ons)

Zijn hier meer (wijk) verpleegkundigen?
Die dit gevoel herkennen?
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 21 Sep 2014 22:38

Re: (Wijk) verpleegkundigen hier?!?

Ik werk ook als wijkverpleegkundige.
Ik werk in een stadswijk van een grote stad.

Is jouw werkgever wel duidelijk wat voor taken je er allemaal bij gaat krijgen?
Hier is het allemaal nogal vaag. Natuurlijk probeer ik mij zoveel mogelijk bij te lezen met de informatie vanuit overheid en beroepsorganisatie maar een duidelijk beeld vormen vind ik nog moeilijk.

Ik denk dat onze administratieve last enorm op gaat lopen. En ook dat de concurrentie gaat toenemen. Ik hoop dat ik straks nog de zorg mag uitvoeren zoals ik het als beste zie maar ik verwacht dat we sneller tegen mensen moeten zeggen, u moet het zelf weer gaan doen.

Werk je al lang als wijkvpk?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 09:40

Bericht 22 Sep 2014 00:15

Re: (Wijk) verpleegkundigen hier?!?

Eventueel kun je je vraag ook hier stellen:http://www.zegmaaryes.nl/verpleegkundigen-verzorgenden-helpenden-i-o-kletstopic-t8673-250.html
Als je wil kan ik dit topic daaraan toevoegen.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 22 Sep 2014 23:02

Re: (Wijk) verpleegkundigen hier?!?

September, ik bijna 2 jaar. Maar hiervoor al wel altijd als vpk in de wijk.
Jij al lang? Sowieso de administratie contoles e d wordt steeds meer.
Ja echt concreet vind ik ook lastig. Maar alles wat ik soms hoor denk ik mwoah weet niet of ik met deze instelling dit werk ging doen. Ik merk aan mezelf dat ik het minder leuk ga vinden, door alle administratie en teamcoach taken.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 22 Sep 2014 23:03

Re: (Wijk) verpleegkundigen hier?!?

Burgemeester Johanna schreef:Eventueel kun je je vraag ook hier stellen:http://www.zegmaaryes.nl/verpleegkundigen-verzorgenden-helpenden-i-o-kletstopic-t8673-250.html
Als je wil kan ik dit topic daaraan toevoegen.



Vond dit wel specifiek onderwerp.... moet je net mensen treffen in zo'n groot topic.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 27 Sep 2014 08:43

Re: (Wijk) verpleegkundigen hier?!?

Ik heb ook een tijd als vpk in de wijk gewerkt. Ik heb eerst 2,5 gedetacheerd gewerkt en kwam op het laatst bij de organisatie terecht waar ik nu nog werk. Had het naar mijn zin en ben gebleven. Sinds april als wijkverpleegkundige werkzaam. Mijn organisatie is erg aan het bezuinigen momenteel. Alles draait om productie en dat vind ik echt heel vervelend. Krijg haast geen ruimte om mijn eigen koers te varen. Alles wordt opgelegd. Dat vind ik nog het vervelendste. Administratie wordt ook steeds meer. Met goede ict voorwaarden zou dit goed in de hand gehouden kunnen worden maar daar wordt echt haast niet in geïnvesteerd. Heel jammer.
Maar heb de inhoud van de functie altijd heel leuk gevonden en ik hoop dat het hele productie draaien binnenkort wat los gelaten kan worden. Dan hoop ik weer meer plezier in mijn werk te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers