Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke anticonceptie?

<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 25 Sep 2014 21:28

Re: Welke anticonceptie?

Ik heb me in mei laten steriliseren middels de Essure-methode
<<

Anoniem125

Bericht 25 Sep 2014 21:34

Re: Welke anticonceptie?

Linnie schreef:Ik hoef van mn man niet perse aan de anticonceptie. Hij vind het niet erg om condooms te gebruiken, dus gebruiken we dat nu.

Ik hoop niet dat je ooit aan de anticonceptie 'hoeft' van je man ... Lijkt me niet echt iets waar hij je toe kan dwingen.
<<

Anoniem186

Bericht 26 Sep 2014 07:06

Re: Welke anticonceptie?

Urban Naked schreef:Ik durf geen spiraaltje te laten plaatsen en de pil ga ik niet meer slikken, condooms dus.


Hier idem.

Op zich vind ik condooms niet zo heel vervelend. Alleen op sommige momenten is het wel lastig.

Misschien dat m'n man zich laat helpen, maar ik wil dat we daar beiden echt heel zeker van zijn. Ik geef het de tijd tot de jongste naar school gaat.

Als m'n cyclus weer regelmatig is, dan ga ik de persona gebruiken. Die ligt al heel lang klaar. Is 93% betrouwbaar, stuk minder dan de pil, maar voldoet voor ons prima.
Nougat, misschien is dat ook wel iets voor jullie?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 26 Sep 2014 09:45

Re: Welke anticonceptie?

Nougat schreef:
Linnie schreef:Ik hoef van mn man niet perse aan de anticonceptie. Hij vind het niet erg om condooms te gebruiken, dus gebruiken we dat nu.

Ik hoop niet dat je ooit aan de anticonceptie 'hoeft' van je man ... Lijkt me niet echt iets waar hij je toe kan dwingen.


Dat doet hij ook niet. Hij kwam zelf bij het idee condooms te gaan gebruiken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 26 Sep 2014 11:03

Re: Welke anticonceptie?

Ik ben zo blij met de mirena die ik destijds heb gehad! Eerst de pil, dat werd ik zat en ik voelde me er niet meer fijn bij. Toen de nuvaring geprobeerd, daar werd ik een horrormonster van en heb 2 weken met mijn ziel onder mijn arm gelopen. Ding eruit en weg problemen... toen voor spiraal gekozen. Zetten vond ik verschrikkelijk, maar het was een verademing! En er komt hier na de zwangerschap weer een spiraaltje. Geen buikpijn, nauwelijks stemmingswisselingen, geen PMS, geen bloedverlies en vooral: Géén hoofdpijn!
<<

Anoniem97

Bericht 26 Sep 2014 12:31

Re: Welke anticonceptie?

Ik weet het nog niet. Ik wil echt geen kind meer hierna maar ik wil ook geen pil meer slikken en eigenlijk helemaal geen hormonen meer.
Tussen de kinderen hebben we elke keer condooms gebruikt, dat was prima maar voor de rest van de jaren lijkt me dat niet heel fijn dus dat gebruiken we tot ik geen bv meer geef en daarna toch opzoek naar iets anders.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 26 Sep 2014 23:12

Re: Welke anticonceptie?

Gaia schreef:Ik weet het nog niet. Ik wil echt geen kind meer hierna maar ik wil ook geen pil meer slikken en eigenlijk helemaal geen hormonen meer.
Tussen de kinderen hebben we elke keer condooms gebruikt, dat was prima maar voor de rest van de jaren lijkt me dat niet heel fijn dus dat gebruiken we tot ik geen bv meer geef en daarna toch opzoek naar iets anders.



Zo doen we het ook sinds de jongste er is maar de condooms gaan me tegenstaan. Persona lijkt me wel wat maar mijn vriend vond het niet betrouwbaar genoeg.
Nu ga ik dus een mirena proberen, er zitten hormonen in maar veel minder dan de pil dus ik ben benieuwd.
M:21072011
J :08012014
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers