Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Daar gaan we weer :(

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Sep 2014 22:07

Daar gaan we weer :(

Al zo lang ik me kan herinneren heb ik psychische problemen. Het gaat op en af, maar écht goed... Nee, dat gaat het eigenlijk nooit. Dat wil ik niet meer. Ik wil niet altijd terug vallen. Ik wil me niet meer altijd maar bang en onzeker voelen. Ik wil niet meer het gevoel hebben maar wat te doen.

Vandaag heb ik het tweede en laatste intakegesprek gehad bij het GGZ. En dat was zwaar. Heel zwaar. Weer die beerput open, weer zo ontzettend hard met mezelf en mijn tekortkomingen geconfronteerd worden. Ik vraag me echt even af of dit ooit nog goed gaat komen.

Nu is het wachten op het advies, maar waarschijnlijk zal het uitdraaien op langdurig intensieve therapie. Ik heb het er voor over, want ben wel niet zo klaar met mezelf, met alles. Maar ow, wat valt het me op het moment zwaar. En dit is nog maar het begin.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 23 Sep 2014 23:47

Re: Daar gaan we weer :(

Wat vervelend dat je je 'zo' voelt. Goed dat je eraan werkt en wil werken!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 24 Sep 2014 01:52

Re: Daar gaan we weer :(

Heftig Figaro. Maar wel heel goed dat je er (weer) je schouders onder wil zetten! Ik denk dat dagbehandeling o.i.d. echt enorm veel kan helpen, juist omdat het zo intensief is dat je er niet meer omheen kunt en al je problemen wel moét aanpakken. Heel veel sterkte!
<<

Anoniem166

Bericht 24 Sep 2014 06:50

Re: Daar gaan we weer :(

Wat naar dat het steeds weer terugkomt, Figaro. Heb je het dan al wel goed afgesloten als het steeds weer terugkomt?
Goed dat je hulp hebt ingeschakeld, hopelijk kom je er nu definitief vanaf. :hug:
<<

anoniem196

Bericht 24 Sep 2014 09:51

Re: Daar gaan we weer :(

Lieve Figaro,

Ik wou dat ik je kon helpen. :hug:
Helaas kan ik dat niet. En hoop ik dat je snel de juiste therapie kan krijgen.
Zal zwaar zijn! Maar daarna geen donder wolken meer voor de zon!

En je weet het... je kinderen vinden het helemaaaal niet erg om hier te spelen.
Dus gewoon bellen als het niet gaat. Ik ben in 5 minuten bij je. Niet denken.. ze is vast druk of ik wil geen hulp vragen. Als het niet uit komt zeg ik het wel.
Het ging gister ook prima met F. hier. Hij genoot volop van de blaffende honden en het speelgoed in de tuin.

:hug:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 25 Sep 2014 21:28

Re: Daar gaan we weer :(

Wat naar dat je je zo rot voelt Figaro! :hug: Maar echt heel goed van je dat je nu de stap genomen heb en straks de juiste therapie krijgt. Ik weet uit eigen ervaring dat het heel zwaar en confronterend is, maar na lang therapie gehad te hebben ben ik er zoveel beter uitgekomen.

Voor mij is het alweer bijna 4 jaar geleden en inmiddels heb ik mijn ideale man gevonden en een schat van een dochter. Kortom ik kan eindelijk zeggen dat ik echt en oprecht gelukkig ben met mezelf en mijn leven. En dat gevoel heb ik eigenlijk nooit echt zo gevoeld, dus daar ben ik heel blij mee. Ik hoop voor jou dat het ook zo positief zal uitpakken!!
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers