Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netbroekjes?

<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2014 20:12

Re: Netbroekjes?

Ze moeten gewoon goed rekbaar zijn. En anders pas je ff zo'n groot verband uit je kraampakket?
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2014 20:15

Re: Netbroekjes?

Oreo schreef:Onderbroeken een maatje groter is dus wel handig? Pas de boxers van vriend niet, da's een mager scharminkel :-)

Ik vond dat wel erg prettig omdat het kraamverband er beter in past. Toen mijn buik wat groter werd vond ik het ook al prettiger om ruimere boxers te dragen. Dat sneed niet in mijn buik.
<<

Anoniem205

Bericht 25 Sep 2014 20:44

Re: Netbroekjes?

Katrien schreef:
Oreo schreef:Onderbroeken een maatje groter is dus wel handig? Pas de boxers van vriend niet, da's een mager scharminkel :-)

Ik vond dat wel erg prettig omdat het kraamverband er beter in past. Toen mijn buik wat groter werd vond ik het ook al prettiger om ruimere boxers te dragen. Dat sneed niet in mijn buik.


Ik moet zeggen, ik draag mijn eigen strings nog want die zitten nog erg prima :-)
<<

Anoniem124

Bericht 25 Sep 2014 20:49

Re: Netbroekjes?

Ik droeg ze trouwens ook omdat ik zo dik was geworden dat ik geen enkele passende onderbroek meer had haha :omg: .
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2014 20:59

Re: Netbroekjes?

Oreo schreef:
Katrien schreef:
Oreo schreef:Onderbroeken een maatje groter is dus wel handig? Pas de boxers van vriend niet, da's een mager scharminkel :-)

Ik vond dat wel erg prettig omdat het kraamverband er beter in past. Toen mijn buik wat groter werd vond ik het ook al prettiger om ruimere boxers te dragen. Dat sneed niet in mijn buik.


Ik moet zeggen, ik draag mijn eigen strings nog want die zitten nog erg prima :-)


Dat had ik ook graag gewild. Ik had maar een klein buikje, maar kon er weinig op verdragen.
De kraamverbanden gaan daar niet in passen ;-)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Sep 2014 21:02

Re: Netbroekjes?

Charles schreef:Ik droeg ze trouwens ook omdat ik zo dik was geworden dat ik geen enkele passende onderbroek meer had haha :omg: .


Haha dit ja. De enige onderbroeken die nog pasten zaten na de bevalling heel vervelend in de wond van de ks. Ik vond ze heerlijk zitten, die netbroekjes. Mijn kraamverzorgster waste ze voor me :smile:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2014 21:11

Re: Netbroekjes?

HAHA, ik moet even terugdenken aan het moment waarop de bevalling begon.... De verloskundige kwam bij me om te controleren of er ontsluiting was en of de vliezen waren gebroken, dus ik trek mijn broek uit... en de verloskundige zegt: 'Eh... je moet wel even wat anders aan trekken hoor..'. Lag ik daar in mijn mini stringetje :laughcry:
<<

Anoniem166

Bericht 25 Sep 2014 21:20

Re: Netbroekjes?

Ik heb nooit netbroekjes gehad, ze zaten ook niet in mijn kraampakket trouwens.
Ik had een paar hipsters in mijn eigen maat en dat ging prima.
<<

Fiene

Bericht 25 Sep 2014 21:21

Re: Netbroekjes?

Ik heb ook nooit netbroekjes aangehad maar dan die mega charmante oma onderbroeken.
<<

Anoniem205

Bericht 25 Sep 2014 21:43

Re: Netbroekjes?

Katrien schreef:
Oreo schreef:
Katrien schreef:Ik vond dat wel erg prettig omdat het kraamverband er beter in past. Toen mijn buik wat groter werd vond ik het ook al prettiger om ruimere boxers te dragen. Dat sneed niet in mijn buik.


Ik moet zeggen, ik draag mijn eigen strings nog want die zitten nog erg prima :-)


Dat had ik ook graag gewild. Ik had maar een klein buikje, maar kon er weinig op verdragen.
De kraamverbanden gaan daar niet in passen ;-)


Nee dat die niet gaan passen daarin snap ik :-) Dat wordt dus een 'ritje' Hema en Zeeman dit weekend. Heb ik meteen mijn uitje weer gehad... :D :thumbup:
<<

Anoniem124

Bericht 25 Sep 2014 21:46

Re: Netbroekjes?

Ik had ze wel maar zag niet dat het broekjes waren ik dacht dat het lapjes verband waren ofzo. In het ziekenhuis kwam een zuster ermee en en toen had ik een ooooh-moment.
<<

Anoniem205

Bericht 25 Sep 2014 22:03

Re: Netbroekjes?

Charles schreef:Ik had ze wel maar zag niet dat het broekjes waren ik dacht dat het lapjes verband waren ofzo. In het ziekenhuis kwam een zuster ermee en en toen had ik een ooooh-moment.


:smile: :smile:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers