Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Anoniem328

Bericht 19 Sep 2014 10:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Moet je nog een paar weken wachten, als het bij mij ook echt spannend begint te worden, dan is er niks zenns meer aan mij te bekennen :smile:

Ja ik blijf het ook een bijzonder proces vinden. Er zijn zoveel fases waarbij het alsnog mis kan gaan. Inderdaad bijna niet te begrijpen dat er zoveel vrouwen snel spontaan zwanger raken. Ik heb wel echt een heel goed gevoel bij jullie meiden. Heb je niks aan natuurlijk, maar toch verwacht ik bij jullie een positieve test binnenkort. Geloof mij maar!! :)

Ik hou er verder geen rekening mee, behalve dat ik tijdens de hele ivf cyclus stop met alcohol. Ook is mij trouwens aangeraden om het sporten op een wat lager pitje te zetten omdat het belangrijk is dat je je energie bij je houdt en niet volledig 'opmaakt' aan het sporten.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 20 Sep 2014 12:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Even kort uit mijn hoofd. Zit op mijn mannen en petekindje te wachten die staan in de rij van de bobbaan. Daar ga ik voor de zekerheid maar niet in. Verder houd ik met eten nog weinig rekening. Alcohol drink ik sowieso bijna niet.

Shally: fijn dat ze nu iets gevonden hebben! Hopelijk is dat de oplossing!

Olijfje: hoe gaat het spuiten? Heb je last van bijwerkingen?

Sophie: tegen ons was gezegd dat ze vaker niet invriezen ben er al een beetje op voorbereid. Maar natuurlijk is het geen leuk bericht. Maar jouw eitje zit nu lekker je buik en niet in een schaaltje. Vind hij veel fijner!!!

Guus: wat een lief berichtje van je man

Vandaag een dagje in de efteling. Ben nu al erg moe. Hebben jullie daar ook last van? Slaap ook ontzettend slecht. Ga voor de zekerheid niet in de achtbanen. Al ben ik daar toch niet zo'n dan van haha. Hier de eerste week wachten al bijna voorbij. Zenuwen vallen nog mee. Zal halverwege volgende week wel anders zijn

Fijn weekend iedereen!
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 21 Sep 2014 14:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje: haha dan slepen wij jou er op dat moment doorheen, zoals jij nu bij ons doet!! ;-)
Ik sport ook niet intensief op dit moment, maar dat is niet bewust, maar gewoon omdat ik er helemaal geen zin in heb haha.
Dus dat gaat dan automatisch goed. ;-) Gaat t goed met spuiten? Nog bijwerkingen-vrij?

Sabje, Efteling leuk! En ik ook wel moe steeds, misschien van die utrogestan ofzo? (maar dagje door zon pretpark slenteren is natuurlijk sowieso vermoeiend haha). Succes gewenst met t laatste wachtweekje!

Guus hoe gaat ie bij jou?

Ik hier vooral sip als ik aan het hele ziekenhuisgedoe denk merk ik, nu las ik dat dat ook een bijwerking van die utrogestan kan zijn, dus ik gooi het daar maar op. Mijn remedie is er zo weinig mogelijk aan denken dus en dan gaat het goed. ;-)

Hoe gaat t met de andere meiden hier?
En SB hoe gaat het daar? Lukt het een beetje om weer tot rust te komen?
<<

Anoniem328

Bericht 21 Sep 2014 15:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie het is ook niet niks die hele medische molen en dat besef komt soms gewoon ff wat harder aan. Sowieso zullen de hormonen daar ook wel aan bijdragen :P Verder nog geen rare klachten? Hoe is jou vriend/man eronder? Nuchter zoals die van mij of is hij ook aan het stressen? :razz:

Guus hoe gaat het bij jou? Heb je er weer een beetje vertrouwen in na je dipje afgelopen week?

Sabje wat enorm spannend, nog een week en dan weet je meer. Verstandig dat je niet in de achtbanen bent gegaan. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Nog een week duimen!

Hoe gaat het verder met iedereen? Shally hoe gaat het nu bij jou? Aagje hoe is het intusssen met jou? Volgens mij heb ik van jou al een poosje geen update meer gelezen. Marinaa je eisprong achter de rug? Dus ook de wachtweken in nu.

Met mij gaat het wel goed. Ben wel vermoeider dan anders en de hoofdpijn komt geregeld opzetten en vandaag heb ik welgeteld al 5 keer een enorme huilbui gehad (zonder reden :omg: ), maar als het hier bij blijft, dan teken ik ervoor. Heb natuurlijk nog maar 4 keer gespoten dus we zullen zien hoe het komende week gaat.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 21 Sep 2014 20:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Goedenavond iedereen.
Hoe is het met jullie? Er zitten een aantal meiden op het wachtbankje ofniet?

Ik denk dat ik afgelopen dagen wel mijn eisprong heb gehad. Wel wat last gehad van steken enzo dus ga ervanuit dat die geweest is. De arts zei vorige week ook dat die 1 deze dagen zou komen.
Ben erg benieuwd! Spannende weekjes weer.

Olijfje, wat spuit je nu?
Die huilbuien herken ik wel. Toen ik Gonal gebruikte had ik dat ook.
<<

Anoniem328

Bericht 21 Sep 2014 21:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

marina spannend!
ik spuit nu decapeptyl 10 dagen en na 10 dagen gonal f 150 erbij.
gonal f heb ik ook bijna een jaar gebruikt voor en tijdens de iui en toen had ik nooit ergens last van.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 22 Sep 2014 17:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik denk dat hier de eerste poging mislukt is. Heb vanmorgen bruine afscheiding gehad en al heel de dag erge buikpijn. Dit zijn meestal de voortekenen dat ik ongesteld ga worden.
Al is het bruine alleen vanmorgen geweest en nu weer helder. Toen ik zwanger was van m heb ik ook hele erge buikpijn gehad.
Dar het dan maar snel doorzet, hier word ik gek van en kan geen sterkte pijnstillers pakken, dus loop al heel de dag met buikpijn.
Hier is de hoop er bijna niet meer.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 22 Sep 2014 18:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oohhh Sabje, dat zal toch niet? Niet nu al? Het is nog maar een week na de terugplaatsing!
Ik blijf gewoon voor je duimen hoor! Er is nog hoop! Al kan ik me voorstellen dat dat dat ff helemaal weg is. Pff misschien is het gewoon vals alarm. Knuff voor jou! En hoop dat de buikpijn in ieder geval wat minder wordt, misschien een warme kruik of zo, dat dat een beetje helpt?

Olijfje, helaas niet helemaal vrij van bijwerkingen dus. Nou ja, voor het goede doel zullen maar zeggen!
En die huilbuien hoort erbij, daar moet je omgeving maar gewoon even mee dealen! ;-)
Mijn man is ook super nuchter trouwens, mannending?! Wel fijn, want 2 van die zenuwpezen schiet ook niet op haha.

Spannend Marinaa. Ook maar weer afwachten dus..
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 22 Sep 2014 22:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend op het wachtbankje, dan duren 2 weken ineens lang!

Hier gaat beter, probeer lekker uit te rusten maar wil niet echt. ..Zo druk op het werk. Mijn msn is niet fit, ook heel erg moe gaat vd week naar de huisarts...
Zijn testosteron was heel laag dus misschien heeft dat nog invloed.
Hij doet momenteel weinig, is zo ontzettend futloos.
Wel lastig, hij is ook niet echt sportief en heeft best wat overgewicht dus ik vind het zwaar frustrerend! Ik wil gewoon graag er alles aan gedaan hebben de laatste poging!
Hoop dat de huisarts hem even opport.

Ik ben ff niet zo aan het meeschrijven. Lees wel regelmatig mee :-)
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 23 Sep 2014 07:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic

De ongesteldheid heeft al doorgezet. Dus alle hoop is weg. Ben ook meteen erg beroerd.
Ga zo voor jullie duimen dat ik de enige ben waar het niet gelukt is deze poging!
Ons boefje 24-08-2010
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 23 Sep 2014 08:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat ontzettend klote Sabje! Dikke knuffel.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem328

Bericht 23 Sep 2014 08:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje nee wat ontzettend klote!! Je bent ook best wel snel al ongesteld geworden na de tp ofniet? Is komend weekend pas 2 weken toch?
Even flink uithuilen nu en hopelijk voel je je lichamelijk snel wat beter. Jij had altijd zo'n last van je ongesteldheid ofniet? Ik baal zo met je mee!
<<

Anoniem181

Bericht 23 Sep 2014 08:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik breek even in om Sabje een dikke knuffel te geven. Wat onwijs klote en verdrietig! :hug:
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 23 Sep 2014 10:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Net het ziekenhuis gebeld of ik met de urtogestan mag stoppen. Moet hier mee door gaan, want er is nog een kans dat zwanger kan zijn, omdat het nog veels te vroeg is om ongesteld te zijn. Mag ook alleen paracetamol slikken voor de buikpijn. Wat dus niet helpt.
Eigenlijk had ik zondag pas ongesteld moeten worden. Dan is het 2 weken na de terugplaatsing. Dan kan ik ook pas testen. Al verwacht ik echt niet dat ik zwanger ben.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem328

Bericht 23 Sep 2014 10:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Iets langer in spanning nog dus. Nou ik blijf dan toch nog maar even duimen. Je weet nooit Sabje!!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Sep 2014 10:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Kun je anders niet om een echo vragen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 23 Sep 2014 11:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ownee Sabje! Tegen mij zeiden ze na de terugplaatsing: je kan bloedingen krijgen en krampen, maar dat dat niets hoefde te betekenen en dat ik dan door moest gaan met de medicatie tot de testdatum.
Ik zou dat zeker doen omdat het nu nog zo vroeg is!

Ik heb het te druk, mn hoofd loopt over en kan geen enkel moment wel iets van onrust in mn hoofd/buik heb... Heel irritant! De combi dit en een knallend drukke periode op werk is me evht iets teveel... Nog een week volhouden, dan wordt het wat rustiger.

Verder voel ik me ok, erg moe en daardoor wat meer geprikkeld maar ok.

Ik houd hoop!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem166

Bericht 23 Sep 2014 12:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje, met dat was Guus zegt, zou ik er nog niet gelijk vanuit gaat dat het mislukt is hoor. Hopelijk blijft het gewoon goed gaan en bij jou ook, Guus. Ik duim voor jullie.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 23 Sep 2014 13:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dora: daar is het nog te vroeg voor.

Net wel goed nieuws uit het ziekenhuis gehad. Alle 4 de eitjes zijn ingevroren. Toch nog een beetje positief nieuws vandaag.
Het is toch moeilijk te geloven dat er nog iets zou kunnen zitten. Heb sinds gisteravond bloed verlies en sinds gisteren hevige buikpijn. Verloopt precies zoals alle andere keren dat ik ongesteld ben. Maar we gaan gewoon door met de pillen en hopen dat de buikpijn niet nog erger wordt. Al is dat wel altijd de 2e dag.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 23 Sep 2014 17:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

oooh Sabje, wat kut!!! :-(
Leef met je mee, bah. En dan moet je ook nog doorgaan met die stomme pillen.
Mijn ziekenhuis zei dat, als t niet gelukt is, je tussen de 10-14 dagen na de punctie (dus niet na de terugplaatsing) ongesteld kunt worden, maar dat het ook kan dat het wat langer uitblijft door de utrogestan. Dus dan raar dat je toch door moet gaan, terwijl je t eigenlijk al wel weet. Maar goed, misschien toch nog dat ene sprankje hoop? Dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. :hug:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 23 Sep 2014 17:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh lees net je 2e bericht, dat is toch nog wel een beetje een troost. In ieder geval nog 4 extra kansen!!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 23 Sep 2014 18:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hai Guus

Ik zit net jouw berichtje te lezen en moet jij door tot 14 dagen na de terugplaatsing met de utrogestan?
Ik moet er namelijk as zondag al mee stoppen (2 weken na punctie). raar?

En balen dat je zo druk. Denk om jezelf hoor meis! Probeer af en toe toch wat over te laten aan een collega of zo. Niet ideaal, maar het is nog erger als je straks helemaal zou uitvallen! Sterkte!

Hier is de hoop eigenlijk niet meer echt teruggekomen na t telefoontje vorige donderdag (dat er twee gestopt waren met groeien). Ik durf t bijna niet toe te geven, want het klinkt wel heel zeurderig en pessimistisch of zo, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat t wel zou lukken. Ik voel me inmiddels ook precies zoals ik me voel vlak voor ik ongesteld word (normaal word ik ook al 9 of 10 dagen na de eisprong ongesteld, dus dat zou wel kunnen kloppen). Ik hoop nog steeds wel heeeel erg dat mijn gevoel er dit keer echt eens naast zit.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 23 Sep 2014 18:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Volgens mij heeft dat met de hormonen die je vooraf gespoten hebt te maken Sophie, ik had decapeptyl met gonalF en jij een andere combi toch? Ik moet iig wat er ook gebeurd doorgaan totaan de test datum.

Ik heb af en toe wel wat steekjes en pijntjes maar heb ik eigenlijk nooit rond deze periode dus kan nog alle kanten op, het enige echt vreemde is dat ik extreem gevoelige tepels heb hahaha nog nooit gehad maar een knuf met mn man is ineens heel anders haha ;-)

Ik ken het hoor, ben ook vrij negatief... Ik denk alleen maar 75% kans dat het misgaat, als er zoveel procent kan op regen is dan neem ik zeker mn paraplu mee zegmaar.

Het kan, het gebeurd, en het is te f*cking spannend allemaal!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 23 Sep 2014 19:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie: dat van die 10/14 dagen ma de punctie klopt wel. Raar dat ik dan toch nog door moet gaan. Het ziekenhuis dekt zich zo in denk ik.
Moeilijk he dat positief blijven. Ik hoop ook zo dat je er met je gevoel naast zit!!! Ga heel hard voor je duimen.

Guus: wel aan jezelf denken. Is niet niks waar we mee bezig zijn. Steekjes en pijntjes klinkt wel goed. Had ik ook toen ik zwanger was. Mijn tepels deden pijn toen ik aan het spuiten was. Douchen deed gewoon pijn. Voor jou ga ik ook hard duimen!!

Hier gaat het vrij beroerd. Doordat ik de naproxen niet mag pakken heb ik flinke buikpijn. Hierdoor veel moeten overgeven. Gelukkig laatste 2 uur alles binnen kunnen houden.
Ons boefje 24-08-2010
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 25 Sep 2014 15:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik zag dat er gevraagd werd hoe het met me is. Met mij gaat het prima hoor. Vanmorgen m'n eerste follikelmeting gehad en had 2 follikels van 13mm. Maandag weer terug.

Sabje, wat klote meid dat je ongesteld bent geworden.

Marinaa, jij succes met de wachtweken.gelukkig heeft de clomid z'n werk gedaan. Welke dosis heb je nu?

Olijfje, hoe gaat het met jou? Heb jij ook al een fm gehad?

Guus en Sophie nog steeds in spanning. Hoe voelen jullie je? En wanneer mogen jullie testen?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom