Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem315

Bericht 21 Sep 2013 13:59

Re: Dagcafé

Haha! Leuk toch! Nu hopen dat je ook daadwerkelijk één dezer dagen bevalt en niet nog 2 weken blijft rondlopen.

Ik ga er vandoor. Even andere kleren aantrekken en dan zo op naar Haarlem! :bounce: Doeeeg!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 21 Sep 2013 14:23

Re: Dagcafé

Suus ik hoop ook dat je snel gaat bevallen, ben je het al 'zat' in dat opzicht? Of nog helemaal niet?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 21 Sep 2013 15:13

Re: Dagcafé

Veel plezier, Exo! (Oh, je bent al lang weg zie ik :razz: )

Ik begin het zwanger zijn wel een beetje zat te worden inmiddels, hoewel ik eigenlijk niks te klagen heb, want voel me nog goed. Ben gewoon erg nieuwsgierig naar onze baby :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 21 Sep 2013 15:21

Re: Dagcafé

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 21 Sep 2013 16:49

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:
Auxo schreef:Ik heb een uitje met mijn werk vandaag. Gaan naar een waterpark. Raften en nog iets, ben benieuwd!

Ik moet nu dus ook hollen haha, fijne dag vandaag meiden!


Toevallig in Zoetermeer? Daar zijn wij een jaar geleden ook heen geweest en het was vet!! Raften in een outdoor baan :yes: Veel plezier anyway!

Ja klopt! Bodyboarden was vet, raften durfde ik niet. Was even vergeten dat dat ik wild water is waarin je eerst moet proefzwemmen, en als ik ergens angst voor heb is het zwemmen in wild water. Jammer, maar helaas. Wel heel professioneel hier allemaal! Nu wachten op mijn collega's en dan weer flinke rit naar huis.
<<

Anoniem 49

Bericht 21 Sep 2013 19:03

Re: Dagcafé

Goedenavond!


SF, ik ben bang dat Racoon niets wordt, maar ga proberen wat te regelen op het werk.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Sep 2013 19:06

Re: Dagcafé

Jee dat zou balen zijn Majira!!
<<

Anoniem 49

Bericht 21 Sep 2013 19:11

Re: Dagcafé

Heel erg baken. Mijn zusje is ook beetje teleurgesteld. Haar vriend wil eventueel wel mee, maar zij wil het allerliefste met mij zei ze
! :heart:
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 11:46

Re: Dagcafé

Goedemiddag!
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 22 Sep 2013 12:00

Re: Dagcafé

Goedemiddag!

Wat een depressief weer, ik dacht dat het wat beter zou worden maar het is hier nog steeds bewolkt en koud.
Gisteren was het een stuk lekkerder! Geloof dat het morgen gelukkig weer wat beter word, ik wil nog even van mijn balkonnetje genieten :D.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Sep 2013 12:42

Re: Dagcafé

Goedemiddag! Ik kom net van buiten en het is heerlijk hier. Het zonnetje schijnt en het is best warm :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 12:52

Re: Dagcafé

Auxo schreef:
Exogenesis schreef:
Auxo schreef:Ik heb een uitje met mijn werk vandaag. Gaan naar een waterpark. Raften en nog iets, ben benieuwd!

Ik moet nu dus ook hollen haha, fijne dag vandaag meiden!


Toevallig in Zoetermeer? Daar zijn wij een jaar geleden ook heen geweest en het was vet!! Raften in een outdoor baan :yes: Veel plezier anyway!

Ja klopt! Bodyboarden was vet, raften durfde ik niet. Was even vergeten dat dat ik wild water is waarin je eerst moet proefzwemmen, en als ik ergens angst voor heb is het zwemmen in wild water. Jammer, maar helaas. Wel heel professioneel hier allemaal! Nu wachten op mijn collega's en dan weer flinke rit naar huis.


Bij het proefzwemmen moest ik ook echt even drie keer slikken. Ik heb het uiteindelijk wel gedaan, omdat ik móest en zou raften, maar leuk was het niet en heb behoorlijk wat water binnen gekregen :silent:
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 12:57

Re: Dagcafé

Soldaat van Oranje was echt vet!! Wauw, van de ene verbazing in de andere gevallen... Een ronddraaiende theaterzaal, decors waar je de mond van open viel, steengoede acteurs en actrices en mooie geluid-, beeld- en zelfs geureffecten! Daarbij een goed verhaal en naast aangrijpende taferelen, ook veel humor. Ja, nu begrijp ik wel waarom ze 80 euro voor een kaartje vragen. Ik verbaas me er over dat de aanhang van de personeelsleden gratis mee kon..
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Sep 2013 12:59

Re: Dagcafé

Dat klinkt goed, Exo! Ik wil ook! :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 22 Sep 2013 13:03

Re: Dagcafé

Suus schreef:Veel plezier, Exo! (Oh, je bent al lang weg zie ik :razz: )

Ik begin het zwanger zijn wel een beetje zat te worden inmiddels, hoewel ik eigenlijk niks te klagen heb, want voel me nog goed. Ben gewoon erg nieuwsgierig naar onze baby :D


Dan hoop ik maar dat je niet lang meer hoeft te wachten. Ik was ook zoooooo nieuwsgierig maar ik kon nog weken doorlopen voor mijn gevoel. Hij zat wel best
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 13:04

Re: Dagcafé

Als ik jou was, zou ik ook willen! Maar zou jij vandaag niet iets anders moeten doen? :angel: 40!! Woei!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Sep 2013 13:05

Re: Dagcafé

Ik was ook niet van plan om vandaag nog te gaan :razz:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 13:07

Re: Dagcafé

Mooi dat het zo leuk was Exo!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 13:08

Re: Dagcafé

Hahaha, nee, maar je zit op het forum en wil ooit nog eens naar Soldaat van Oranje. Je gedachtes heb je ergens anders nu dus. Op zich goed, want ontspannen werkt het best :P
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 13:11

Re: Dagcafé

Hoe voel je je vandaagExo?

Ik verveel me, moet nog even wat bedenken voor vandaag.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 13:17

Re: Dagcafé

Gaat wel goed. Alleen die harde buiken blijven toch wel wat. Morgen zal ik een urine onderzoek eisen en dan maar weer verder kijken.

Echt klote van Racoon... Dat zou zonde zijn :nopompom:
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 13:19

Re: Dagcafé

Dat zou ik ook gaan eisen! Uk moet nog even volhouden. Eerst is Suus aan de beurt!

Ja, ik ga wel vragen of ik mijn praktijkdag kan verplaatsen, want ik zou het anders echt heul zuur vinden.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 13:21

Re: Dagcafé

Supercool, Exo!!
<<

Anoniem7

Bericht 22 Sep 2013 13:22

Re: Dagcafé

Oh, ja Soldaat is zo vet he, ik wil er zó graag nog een tweede keer heen... Hoe lang blijft hij nou nog spelen, tot januari toch?

Haha, ik heb net serieus overwogen om de voetbalclub van mijn vriend op de geven bij 538, voor de leukste amateurclub. Maar ik durf het niet. Straks bellen ze mij en kom ik op de radio of straks vind de club het helemaal niet tof ofzo.

Mijn collega schijnt trouwens vanmorgen vroeg te horen geweest te zijn op 538, als ik fb moet geloven :)
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2013 13:28

Re: Dagcafé

Majira, ik hoop voor je dat het lukt. Zou inderdaad wel heel zuur zijn anders :nopompom:

Maple, tot en met april zelfs! :D

Ik vond Wilhelmina trouwens zo hilarisch :queen: Wat een heerlijk droog mens. Ik ben nu fan van Wilhelmina, want ik ben er van overtuigd dat ze echt zo was :D
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers