Re: Schoolgaande kinderen topic
Fijn dat het nu opgelost lijkt te zijn!
En ik vind het sowieso achterhaald dat een kind perse brood moet eten...wat een onzin.
kippie schreef:J moet een nieuwe hebben (haar Mepal beker is na een week al kapot), maar ik heb niet echt meer vertrouwen in de Mepal bekers dus ik wil wat anders.
Rejoy schreef:Fiwen, dan moet je het witte lipje in de binnenkant van de deksel terug duwen, met een mes oid in het gaatje in de binnenkant van de dop dat ronde plaatje eraf duwen, witte ventieltje terug duwen en bolle kant er weer opzetten. Dat hoort zo, witte ventieltje zorgt voor de ontluchting als de druk te hoog wordt.
Fiwen schreef:Rejoy schreef:Fiwen, dan moet je het witte lipje in de binnenkant van de deksel terug duwen, met een mes oid in het gaatje in de binnenkant van de dop dat ronde plaatje eraf duwen, witte ventieltje terug duwen en bolle kant er weer opzetten. Dat hoort zo, witte ventieltje zorgt voor de ontluchting als de druk te hoog wordt.
Dat ik daar serieus niet zelf achter gekomen ben![]()
Beker is weer gemaakt!
Bedankt voor jullie hulp.
Fiwen schreef:kippie schreef:J moet een nieuwe hebben (haar Mepal beker is na een week al kapot), maar ik heb niet echt meer vertrouwen in de Mepal bekers dus ik wil wat anders.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers