Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks op de eerste date?

<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2014 10:34

Re: Seks op de eerste date?

Laatst zag ik een stel op tv dat ging trouwen en pas met hun bruiloft ook echt met elkaar 'mochten' zoenen. En echt... dat zag er niet uit! Ze hapten elkanders gezicht zo ongeveer weg. Ik wil niet weten hoe de seks er bij hen uitziet.... Of dat ze überhaupt weten hoe het moet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Sep 2014 10:37

Re: Seks op de eerste date?

Het zag er voor de buitenwereld misschien niet uit, maar dat wil niet zeggen dat het voor hen geen fijne ervaring was. Ik heb heel lang heel mooie herinneringen gehad aan mijn eerste zoen (nu denk ik er eigenlijk niet veel meer aan) en eerste keer (idem dito).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2014 10:42

Re: Seks op de eerste date?

Nou... de mannelijke helft van het stel zei dat ze nog wel wat oefening nodig hadden, dus het was toch niet helemaal wat hij er van had verwacht.
<<

Anoniem66

Bericht 18 Sep 2014 10:50

Re: Seks op de eerste date?

Kiek schreef:@parel: nee dat ben ik nooit. Ik denk ook niet dat ik dat kan worden van een vreemde. Ik heb echt iets meer nodig dan alleen een lekkere man voor me om geil te worden.


Haha, ik ook. Van een lichaam zelf word ik niet zo snel warm of koud.

Ontopic: ja wel eens gedaan, dat werd ook meteen een relatie van 9 jaar.

Huidige relatie lekker rustig aan gedaan. Beviel ook wel.
<<

Anoniem66

Bericht 18 Sep 2014 11:07

Re: Seks op de eerste date?

Cinnamon schreef:Wie zegt hier dat het fout is? Dat wil je zelf blijkbaar graag lezen.
Iedereen heeft toch zijn eigen gevoelens? Beetje jammer dat je nu denkt dat vrouwen die niet zo denken als jij, zichzelf iets niet gunnen.

Bij mij is het eigenlijk hetzelfde als Exo. Die gevoelens zijn er echt wel, maar dan voor mijn vriend. Euh, man! Ik moet nog steeds wennen, haha. Waarom zou ik dat perse voor iemand anders moeten voelen?


Eens. Ik heb dat eigenlijk ook zelden tot nooit over een andere man dan mijn partner. Dat is dus raar ofzo?
<<

Anoniem287

Bericht 18 Sep 2014 11:21

Re: Seks op de eerste date?

Exogenesis schreef:Laatst zag ik een stel op tv dat ging trouwen en pas met hun bruiloft ook echt met elkaar 'mochten' zoenen. En echt... dat zag er niet uit! Ze hapten elkanders gezicht zo ongeveer weg. Ik wil niet weten hoe de seks er bij hen uitziet.... Of dat ze überhaupt weten hoe het moet.


Een college van mij heeft ook niet met haar man gezoend totdat ze getrouwd waren, om geloofsredenen (ze is een moslim).
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 11:30

Re: Seks op de eerste date?

Hahaha volgens mij weet ik welk stel je bedoelt exo. Weet niet eens meer welk programma dat was, maar dat happende stel staat me nog wel bij!
<<

Anoniem125

Bericht 18 Sep 2014 11:33

Re: Seks op de eerste date?

Luce schreef:
Cinnamon schreef:Wie zegt hier dat het fout is? Dat wil je zelf blijkbaar graag lezen.
Iedereen heeft toch zijn eigen gevoelens? Beetje jammer dat je nu denkt dat vrouwen die niet zo denken als jij, zichzelf iets niet gunnen.

Bij mij is het eigenlijk hetzelfde als Exo. Die gevoelens zijn er echt wel, maar dan voor mijn vriend. Euh, man! Ik moet nog steeds wennen, haha. Waarom zou ik dat perse voor iemand anders moeten voelen?


Eens. Ik heb dat eigenlijk ook zelden tot nooit over een andere man dan mijn partner. Dat is dus raar ofzo?

Nee hoor. Ik vind dat niet raar. Ik denk dat ieder mens anders in elkaar zit wat dat betreft. Ik vind het alleen moeilijk voor te stellen, omdat ik zelf wel seksueel ben ingesteld en mijn vriendinnen ook. Het is verder vrij onschuldig hoor, het is niet zo dat ik de hele dag opgewonden raak van alles wat langsloopt, het is maar af en toe zo, meer in de zomer dan in de winter.
<<

CharleysAngel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 24 Feb 2014 14:10

Bericht 22 Sep 2014 12:48

Re: Seks op de eerste date?

Ooit 1x gedaan. Ik vond het niet slim van mezelf.

Mn huidige vriend en ik hebben op de derde date pas gezoend. En verder zijn we nu, na 3,5 maand, nog niet eens gegaan. En eigenlijk...bevalt dat enorm goed.
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2014 13:12

Re: Seks op de eerste date?

Exogenesis schreef:Nou... de mannelijke helft van het stel zei dat ze nog wel wat oefening nodig hadden, dus het was toch niet helemaal wat hij er van had verwacht.

En is dat erg?

Niet zoenen voor je bruiloft vind ik wel erg extreem. Maar ik ken zat mensen die bewust ervoor hebben gekozen geen seks te hebben voor het huwelijk en die daar absoluut geen spijt van hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2014 13:14

Re: Seks op de eerste date?

Aletta schreef:
Exogenesis schreef:Nou... de mannelijke helft van het stel zei dat ze nog wel wat oefening nodig hadden, dus het was toch niet helemaal wat hij er van had verwacht.

En is dat erg?

Niet zoenen voor je bruiloft vind ik wel erg extreem. Maar ik ken zat mensen die bewust ervoor hebben gekozen geen seks te hebben voor het huwelijk en die daar absoluut geen spijt van hebben.

Nee, ik zou het ook niet zeggen als ik wél spijt had.
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2014 13:15

Re: Seks op de eerste date?

Nee, ik wil geen seks op de eerste date. Dat wil ik alleen in een vaste, serieuze relatie. Of dat pas in het huwelijk is, weet ik niet. Maar in ieder geval pas als ik iemand ben tegengekomen bij wie ik me echt vertrouwd voel, die ik al echt een beetje ken en bij wie ik misschien wel mijn hele leven zal blijven. Dus niet op de eerste date en niet in de eerste maanden. En aangezien ik nooit zo'n serieuze relatie heb gehad, ben ik inderdaad nog maagd. En daar schaam ik me niet voor.

Voor mij maakt dat het specialer. Iedereen moet zijn eigen keuze maken, hoor, en ik zal anderen niet veroordelen. Maar ik vind het voor mezelf gewoon een mooi idee dat ik weinig (het liefst maar 1) sekspartners heb en het daardoor exclusief houd :)
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2014 13:15

Re: Seks op de eerste date?

Cotton schreef:
Aletta schreef:
Exogenesis schreef:Nou... de mannelijke helft van het stel zei dat ze nog wel wat oefening nodig hadden, dus het was toch niet helemaal wat hij er van had verwacht.

En is dat erg?

Niet zoenen voor je bruiloft vind ik wel erg extreem. Maar ik ken zat mensen die bewust ervoor hebben gekozen geen seks te hebben voor het huwelijk en die daar absoluut geen spijt van hebben.

Nee, ik zou het ook niet zeggen als ik wél spijt had.

Wat een drogreden, daar ga ik niet eens op in.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2014 13:18

Re: Seks op de eerste date?

Aletta schreef:
Cotton schreef:
Aletta schreef:En is dat erg?

Niet zoenen voor je bruiloft vind ik wel erg extreem. Maar ik ken zat mensen die bewust ervoor hebben gekozen geen seks te hebben voor het huwelijk en die daar absoluut geen spijt van hebben.

Nee, ik zou het ook niet zeggen als ik wél spijt had.

Wat een drogreden.

Sorry?

Zou jij het wel zeggen dan? Ja, tsja, nouja eigenlijk is het gewoon ronduit k.ut, maarja, boeiend.

Zoiets zeg je toch niet tegen een ander. Hoe kan je nou weten dat al die mensen er absoluut geen spijt van hebben? Dat weet je toch niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2014 14:32

Re: Seks op de eerste date?

Ik vind het knap dat mensen daar bewust voor kiezen en het ook volhouden (al denk ik stiekem ook dat die mensen sneller zullen trouwen dan, dan bv ik :laughcry:) Ik vind mijn vriend zo heerlijk en aantrekkelijk.. ik had echt niet nog jaren kunnen wachten totdat ik hem naakt kon zien :love:
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2014 19:32

Re: Seks op de eerste date?

Aletta schreef:
Cotton schreef:
Aletta schreef:En is dat erg?

Niet zoenen voor je bruiloft vind ik wel erg extreem. Maar ik ken zat mensen die bewust ervoor hebben gekozen geen seks te hebben voor het huwelijk en die daar absoluut geen spijt van hebben.

Nee, ik zou het ook niet zeggen als ik wél spijt had.

Wat een drogreden, daar ga ik niet eens op in.


Je klinkt een beetje.... chagrijnig. Of gepikeerd.

Ik ben het eens met Cotton. Alsof je een ander gaat vertellen dat seks hebben toch wel wat tegenvalt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Sep 2014 21:10

Re: Seks op de eerste date?

Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat de eerste keer seks met iemand en dan ook nog een ontmaagding voor een vrouw direct spectacular is. Maar idd, ga je dan zeggen dat het tegenvalt?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers