Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

<<

Anoniem187

Bericht 05 Sep 2014 22:15

Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik wil een wat luxere foto camera om wat mooiere foto's te kunnen maken. Ik wil geen super luxe ding met 145764337 knopjes en mogelijkheden. Deze vindt ik qua prijs de max, hij lijkt me handzaam en ik kan er wat meer mee dan een reguliere fotocamera vermoed ik. Oftewel, iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

De specificaties staan op de link van bol.com: http://www.bol.com/nl/p/canon-powershot ... 019452994/
<<

Anoniem156

Bericht 06 Sep 2014 13:20

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Hier ben ik ook benieuwd naar!
<<

Anoniem187

Bericht 07 Sep 2014 18:39

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Up!
<<

Zero

Bericht 07 Sep 2014 18:42

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik vind het een prima camera, maar ik kan geen objectieve mening geven. Dus aan mij heb je niet veel.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Sep 2014 21:14

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Toch bedankt voor je reactie Zero! Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen..
<<

Anoniem156

Bericht 09 Sep 2014 21:38

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Let je wel op waar je 'm bestelt? Ik kom 'm namelijk veel goedkoper tegen als ik even google.
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 09:40

Bericht 09 Sep 2014 23:38

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik heb je vraag op Twitter gezet
<<

Anoniem187

Bericht 10 Sep 2014 16:01

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Poubelle schreef:Let je wel op waar je 'm bestelt? Ik kom 'm namelijk veel goedkoper tegen als ik even google.


Bij de Wehkamp issie € 179,00 als ik me niet vergis.. Ik zag hem ergens nog goedkoper, maar die website ken ik niet. Dan vertrouw ik het niet helemaal (ook i.v.m. garantie enzo). Waar had je hem nog meer gezien? En heb jij hem al besteld?
<<

Anoniem156

Bericht 10 Sep 2014 16:14

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik zag 'm bij Klein voor 162. Die zit hier in de stad dus dan loop ik liever even binnen. Maar ik wacht m'n salaris nog even af :)
<<

Anoniem187

Bericht 11 Sep 2014 19:13

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ja, die winkel hebben we hier al niet.. Ik bestel hem denk ik bij de Wehkamp. Ik wacht alleen even op mijn loon, dus nog 2 weken geduld. Mijn complete eigen risico mag ik deze week 'even' betalen :cry:
<<

Anoniem187

Bericht 11 Sep 2014 19:15

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

En ik trakteer mezelf ook op een toffe camera riem! http://www.kekkecamerariem.nl/nl/neopre ... ke-prints/
<<

Anoniem156

Bericht 18 Sep 2014 11:54

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik ben gisteren even in de fotozaak langsgeweest en de verkoper daar raadde 'm niet aan.
Hij vertelde dat er batterijen inmoeten, die minder lang lang meegaan dan en accu en die je niet tussendoor kunt opladen.
Hij liet een compactcamera van Samsung zien die volgens hem goed was voor het maken can portret en landschapfoto's. De prijs daarvan was hetzelfde als die van de canon.
zijn er kenners die mij kunnen vertellen of ik me iets op de mouw heb laten spelden of heeft ie gelijk?
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:22

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Echt ouderwetse batterijen? Want als ik naar de foto's kijk bij de Wehkamp zit er toch gewoon een accu in? Hmm, nu breng je mij ook aan het twijfelen!
<<

Anoniem156

Bericht 20 Sep 2014 09:17

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Serendipity schreef:Echt ouderwetse batterijen? Want als ik naar de foto's kijk bij de Wehkamp zit er toch gewoon een accu in? Hmm, nu breng je mij ook aan het twijfelen!


Ja dat zei die kerel.. Maar nu ben ik gaan googlen en staat er dat er gewoon een accu bijzit met oplader. Vaag!
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 20 Sep 2014 09:47

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Wij hebben deze camera. Er zit inderdaad gewoon een accu in. Verder vind ik het ook een fijne camera. Vind dat hij mooie foto's maakt. Ik gebruik alleen wel vaak alleen de automatische stand omdat ik nog niet goed weet wat ik er mee kan.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Sep 2014 21:20

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Poubelle schreef:
Serendipity schreef:Echt ouderwetse batterijen? Want als ik naar de foto's kijk bij de Wehkamp zit er toch gewoon een accu in? Hmm, nu breng je mij ook aan het twijfelen!


Ja dat zei die kerel.. Maar nu ben ik gaan googlen en staat er dat er gewoon een accu bijzit met oplader. Vaag!


Heel vaag inderdaad. Ik ga donderdagavond of zaterdagochtend naar een grote fotografie-winkel hier in de buurt. Informeren wat zij van deze camera vinden.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Sep 2014 11:22

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik heb destijds voor mijn blog de Sony NEX 5T gekocht (Serena gebruikt deze ook voor haar blog)

en ben er zeer tevreden over! Hij maakt prachtige foto's, filmt in full HD, er zit WiFi op, je kunt jezelf ook zien tijdens het filmen door het schermpje naar boven te klikken. Niet elke camera kan dat en dat was een vereiste voor mij ivm mijn blog. Weet niet of je ook specifiek iets voor je blog zoekt Poubelle? Dan kan ik je deze echt aanraden.

Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 22 Sep 2014 12:00

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Carrie schreef:Ik heb destijds voor mijn blog de Sony NEX 5T gekocht (Serena gebruikt deze ook voor haar blog)

en ben er zeer tevreden over! Hij maakt prachtige foto's, filmt in full HD, er zit WiFi op, je kunt jezelf ook zien tijdens het filmen door het schermpje naar boven te klikken. Niet elke camera kan dat en dat was een vereiste voor mij ivm mijn blog. Weet niet of je ook specifiek iets voor je blog zoekt Poubelle? Dan kan ik je deze echt aanraden.

Afbeelding


Ja, daar wil ik 'm wel ook voor gaan gebruiken! Het is wel een wat duurdere maar volgebs mij wel hele fijne camera. Had al gekeken wat zij en haar zusjes voor camera gebruiken haha!
<<

Zero

Bericht 22 Sep 2014 12:26

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Poubelle schreef:Ik ben gisteren even in de fotozaak langsgeweest en de verkoper daar raadde 'm niet aan.
Hij vertelde dat er batterijen inmoeten, die minder lang lang meegaan dan en accu en die je niet tussendoor kunt opladen.
Hij liet een compactcamera van Samsung zien die volgens hem goed was voor het maken can portret en landschapfoto's. De prijs daarvan was hetzelfde als die van de canon.
zijn er kenners die mij kunnen vertellen of ik me iets op de mouw heb laten spelden of heeft ie gelijk?


Nogmaals, ik ben niet objectief, maar ik weet dat er véél meer marge zit op Samsung op het moment, dus ik snap die verkoper wel.

Maar qua lens kom je nog altijd beter uit bij Canon en Nikon. Batterij is idd een vaag verhaal van hem. Sowieso, landschap en portret, dat kan echt elke camera. Dat is geen verkoop punt. Ga dan kletsen over de mogelijkheden bij minder licht, dát is waar camera's zich gaan onderscheiden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Sep 2014 12:29

Re: Iemand ervaring met de Canon PowerShot SX510 HS?

Ik heb ook een Canon Powershot gehad waar gewone batterijen in moesten maar ik vond dat op zich niet echt vervelend, het is makkelijker om even ergens een pakje batterijen vandaan te halen dan even je accu op te laden en een reserveaccu is vaak best duur. Je kunt dan in principe oplaadbare batterijen gebruiken en eventueel nog een pakje gewone batterijen achter de hand houden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers