Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe facebookstatus

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Sep 2014 16:04

Nieuwe facebookstatus

Er is weer iets nieuws aan de gang:

Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.

Ik heb het nu ontzettend vaak langs zien komen. Iemand die me kan verstellen waar deze actie van is?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 19 Sep 2014 16:08

Re: Nieuwe facebookstatus

:lol: Sorry ik heb geen idee maar moest even hardop lachen.
Ik ben hem nog niet tegengekomen; ben vandaag ook nog niet op Facebook geweest trouwens.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Sep 2014 16:08

Re: Nieuwe facebookstatus

Ik zag 'm ook een paar keer. Iemand verstopte zich als komkommer. Geen idee waar het van is.
<<

Anoniem178

Bericht 19 Sep 2014 16:09

Re: Nieuwe facebookstatus

Niks, het is een spel waarbij je het ook moet posten als je het liked. Ik kreeg ook al een PM, maar mijn antwoord daarop was dat ik helemaal niks moet.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Sep 2014 16:10

Re: Nieuwe facebookstatus

ja en ook al een zandkorrel, worteltje en nu zie ik een aardappel voorbij komen. Het duurt pas 24u maar ben er nu al klaar mee.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Sep 2014 16:12

Re: Nieuwe facebookstatus

Rovine schreef:Niks, het is een spel waarbij je het ook moet posten als je het liked. Ik kreeg ook al een PM, maar mijn antwoord daarop was dat ik helemaal niks moet.

Oh war flauw. En dat mensen daar ook serieus aan mee doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Sep 2014 16:13

Re: Nieuwe facebookstatus

ik zag het net ook voorbij komen. Waar hoort die actie bij dan?
Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 19 Sep 2014 16:16

Re: Nieuwe facebookstatus

Wat een onzin. Net als toen de kleur van je bh of een soort cocktail en dat was toen voor KWF kankerbestrijding volgens mij.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2014 16:20

Re: Nieuwe facebookstatus

Ik ben altijd blij dat mijn Facebook vrienden niet aan zulke achterlijke dingen meedoen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Sep 2014 16:21

Re: Nieuwe facebookstatus

Olijfje schreef:Wat een onzin. Net als toen de kleur van je bh of een soort cocktail en dat was toen voor KWF kankerbestrijding volgens mij.


Dat vind ik ook een onzin maar dan doe je het nog enigzins om aandacht te vragen voor een stichting/goed doel. Maar dit is helemaal nutteloos.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Sep 2014 16:22

Re: Nieuwe facebookstatus

Bloemetjesgordijn schreef:
Olijfje schreef:Wat een onzin. Net als toen de kleur van je bh of een soort cocktail en dat was toen voor KWF kankerbestrijding volgens mij.


Dat vind ik ook een onzin maar dan doe je het nog enigzins om aandacht te vragen voor een stichting/goed doel. Maar dit is helemaal nutteloos.

Was voor Pink Ribbon, doen ze ook ieder jaar iets voor. Is dat dit jaar niet dat je een hartje als status 'moet' zetten?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 19 Sep 2014 16:28

Re: Nieuwe facebookstatus

Cotton schreef:Ik ben altijd blij dat mijn Facebook vrienden niet aan zulke achterlijke dingen meedoen.


Nou echt. Ik lees zulke berichten ook alleen hier. Verder gaan van die statushypes gelukkig totaal langs mij heen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 19 Sep 2014 16:54

Re: Nieuwe facebookstatus

O is t zoiets? Ik had bij 1 iemand een hele vage klavertje 4 status gezien.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Sep 2014 17:25

Re: Nieuwe facebookstatus

Cotton schreef:Ik ben altijd blij dat mijn Facebook vrienden niet aan zulke achterlijke dingen meedoen.


Ik zal 'm even posten voor je :D
<<

Anoniem280

Bericht 20 Sep 2014 08:12

Re: Nieuwe facebookstatus

Cotton schreef:Ik ben altijd blij dat mijn Facebook vrienden niet aan zulke achterlijke dingen meedoen.



Haha, hier moet ik om lachen. Heb gister ook op iemand zijn status gereageerd. Kreeg privébericht, stond in of ik het spel voort wilde zetten door status te plaatsen, of je hebt geen gevoel voor humor. Mijn status was dus, humorloos vandaag.
Buurvrouw van me kwam gisteravond naar me toe, vroeg lachend iets over mijn status, waarop ik zei, had humor genoeg hoor, alleen doe verder niet aan die onzin mee :)
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 21 Sep 2014 19:52

Re: Nieuwe facebookstatus

Ik was natuurlijk ook weer nieuwsgierig, dus heb het even door google gegooid.
Schijnbaar als je dit niet deelt, heb je geen humor. Je "moet" die status dus delen om aan te tonen dat je gevoel voor humor hebt ofzo :palm:

"Ik heb een spel verloren en jullie nu ook, omdat je op mijn status gereageerd of vind ik leuk gedrukt heb. Het is een spel wat jij moet voortzetten. Als je dit niet doet, betekend dat, dat je geen humor hebt... Dus, schrijf op je tijdlijn: Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben."
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Anoniem148

Bericht 22 Sep 2014 07:06

Re: Nieuwe facebookstatus

Dit is weer echt zo'n actie verzonnen door meisjes van 14? Vind het echt een rare actie.

Door zo'n dingen ben ik weer blij dat ik mijn fb weggedaan heb. Was het echt helemaal zat.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2014 08:50

Re: Nieuwe facebookstatus

Joan schreef:
Cotton schreef:Ik ben altijd blij dat mijn Facebook vrienden niet aan zulke achterlijke dingen meedoen.


Ik zal 'm even posten voor je :D

Biatch. :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One