Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede schoenen / gezondheidsschoenen

<<

Anoniem86

Bericht 16 Sep 2014 22:07

Goede schoenen / gezondheidsschoenen

M'n voeten hebben het momenteel erg zwaar met lopen en werken & nu zoek ik goede schoenen.

Eisen zijn zwart en netjes, en moeten echt goed zijn - want ik heb pijn in m'n hielen, tenen, pezen..

Budget? Boeit niet!

Help?!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Sep 2014 22:24

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ik vind Ecco nog steeds een heel goed schoenenmerk en daar zitten bergen zwarte (en nette) schoenen tussen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Sep 2014 22:29

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ik heb sinds een maand een paar Ecco-laarsjes en ze zitten heerlijk! Niks geen pijn aan mijn voeten, waar ik dat met een 'slecht' paar na een dag wel had.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem124

Bericht 16 Sep 2014 23:04

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Blegh balen is dat he. Ik heb nu die erge spataderen en moet ook aan de goede schoenen. Ik vind Ecco ook heel erg aan te raden. Tot nu toe niks beters tegengekomen. Hush Puppies zitten bij mij vreselijk en zijn lelijk. Geox is ook wel ok.
<<

Anoniem86

Bericht 16 Sep 2014 23:29

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ga ik toch maar naar de ecco winkel haha... Hebben ze daar ook beetje hippe schoenen? Jammer dat m'n new balance niet mogen haha, die zitten fijn.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 16 Sep 2014 23:31

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

ik zou voor MBT gaan, je moet er heel even aan wennen, maar ik kan er hele dagen oplopen, wat ik op andere schoenen niet kan.
Ze zijn wel prijzig, maar sommige winkels hebben outlet met modellen van vorig jaar.
<<

Anoniem124

Bericht 16 Sep 2014 23:31

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ze hebben echt van die lelijke truttenschoenen maar ook hele leuke en mooie.
<<

Anoniem86

Bericht 16 Sep 2014 23:37

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Mbt is dat met die rare zolen? Ok, het moet onder mantelpak kunnen, maar heb nu een nette broek momenteel, dus moet chique en zwart zijn. Shit man ik kan niet slapen en zit nog over lelijke schoenen na te denken..
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2014 07:13

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ik heb diverse (duurdere) schoenen, maar zweer momenteel bij mijn ecco's. Inmiddels heeft Ecco best een hippere (minder oudbollige) lijn! Ik ga de uitverkoop straks zelf in de gaten houden om een paar erbij te kopen :)

Voorbeelden (zwart en netjes):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
08/2018
05/2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Sep 2014 07:33

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Loop je al bij een orthopeed? Met jouw klachten zou ik echt goed advies inwinnen. Ik heb via de orthopeed zooltjes (want platvoeten) en kan dus in principe alle schoenen aan mits de zooltjes erin passen. Maar mijn orthopeed geeft ook advies qua soort schoenen, hij raadt mij bijvoorbeeld aan schoenen te dragen met steun rondom mijn enkels. Hij tipte mij op het merk Gabor. Niet gekocht trouwens, maar ik onthoud het wel voor de toekomst.

Verder inderdaad Ecco of Geox, maar ik vind zelf Clarks ook heel fijn. Succes!
L2014 & H2017
<<

Anoniem122

Bericht 17 Sep 2014 08:01

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ik zou eerst een verwijzing vragen naar een orthopedisch schoenmaker om te laten onderzoeken of je steunzolen nodig hebt. Als je daar namelijk een probleem hebt kan het goed zijn dat alleen goede schoenen je niet gaan helpen. En zou zonde zijn als je dure schoenen koopt en hier straks geen steunzolen inpassen.

Sterkte er mee! Weet hoe vervelend voetklachten zijn.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Sep 2014 08:52

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Pippa schreef:Mbt is dat met die rare zolen? Ok, het moet onder mantelpak kunnen, maar heb nu een nette broek momenteel, dus moet chique en zwart zijn. Shit man ik kan niet slapen en zit nog over lelijke schoenen na te denken..

MBT is met die rare zolen ja. Ze hebben veel verschillende modellen, dus wie weet zit er wat bij. Mantelpakje is dan wel weer lastiger. Ik heb ze altjd onder een lange broek aan, soms onder een jurkje, maar dat is nog wel casual natuurlijk.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2014 09:55

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

@Miss Energy: Die bovensten heb ik in het bruin, en die lopen echt heerlijk! Ze gaan straks de 3e winter in en zijn nog steeds uitstekend! Geen slijtage oid en heerlijk stroef ook in de sneeuw.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Sep 2014 11:26

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

ไม่เป็นไร schreef:Ik zou eerst een verwijzing vragen naar een orthopedisch schoenmaker om te laten onderzoeken of je steunzolen nodig hebt. Als je daar namelijk een probleem hebt kan het goed zijn dat alleen goede schoenen je niet gaan helpen. En zou zonde zijn als je dure schoenen koopt en hier straks geen steunzolen inpassen.

Sterkte er mee! Weet hoe vervelend voetklachten zijn.


Dat bedoelde ik te zeggen. Ik heb trouwens geen verwijzing nodig gehad, ik heb zelf een afspraak gemaakt.
L2014 & H2017
<<

Anoniem205

Bericht 21 Sep 2014 17:55

Re: Goede schoenen / gezondheidsschoenen

Ik weet in zoetermeer (in het stadshart, boven de hema) een goede podotherapeut. Ik kom er al jaren voor mijn steunzolen. Geen verwijzing voor nodig gehad.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers