Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Problemen met inslapen (update)

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 21 Sep 2014 09:24

Re: Problemen met inslapen (update)

Wat fijn dat het nu goed gaat!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem166

Bericht 21 Sep 2014 09:28

Re: Problemen met inslapen (update)

Mien schreef:Wat fijn zeg! Ik voel een nieuw woord voor het Yes woordenboek aankomen: de Jans-methode!

Vond je het niet raar de eerste avonden? Dat je ineens tijd over had? ;)


Ja, als ze niet slaapt overdag, dan gaat ze om kwart over 7 naar bed, lezen we nog even voor etc. En dan om half 8 duurt het 10 minuten en dan slaapt ze. Kan ik om kwart voor 8 ineens wat voor mezelf doen en ik weet eerlijk gezegd echt niet wat. We hebben al zo lang geen avond meer gehad, voelt best wel gek.

Op de dagen dat ze een middagslaapje doet, breng ik haar om kwart over 8 naar bed, gaat ook prima ineens.
Hopelijk blijft dat zo.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 21 Sep 2014 09:35

Re: Problemen met inslapen (update)

Wat fijn om te horen!!
Wat een lieve manier om haar alleen in slaap te leren vallen.
En zo lekker dat je ook even met de benen omhoog kan 's avonds :).
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Sep 2014 09:38

Re: Problemen met inslapen (update)

Geweldig zeg! Die methode staat me gevoelsmatig ook erg aan! Ik hoop 'm te onthouden.
L2014 & H2017
<<

Anoniem166

Bericht 21 Sep 2014 09:42

Re: Problemen met inslapen (update)

Ja, het viel me echt reuze mee. Net als de dochter van Jans vond mijn dochter het de eerste dagen een heel leuk spelletje. Ze bleef echt heeeeeel stil liggen en moest ontzettend lachen als ik dan weer terug kwam. Mijn dochter houdt erg van kriebelen, dus dat was dan het gevolg als ze even rustig bleef liggen. Ik vind het echt wonderlijk dat ze binnen een week weer zelf in slaap heeft leren vallen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Sep 2014 11:04

Re: Problemen met inslapen (update)

Wat fijn Sanne!! Goed nieuws! Mooie manier ook dat ze toch heeft geleerd zelf in slaap te vallen.
Komt ze nu s nachts ook minder vaak bij jullie?

Hier gaat het slapen ook zoooo veel beter sinds ze een eigen kamer hebben, echt heel fijn!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem97

Bericht 21 Sep 2014 11:19

Re: Problemen met inslapen (update)

Wat fijn Sanne!
<<

Anoniem186

Bericht 21 Sep 2014 11:29

Re: Problemen met inslapen (update)

Wat ontzettend fijn, Sanne! Echt super om te lezen.
Haha ja dat hadden wij ook, opeens weer hele avonden hebben is dan zo onwennig.
Goed idee van dat kriebelen, inderdaad gewoon iets doen wat ze leuk en fijn vinden.
Leuk hè, dat de oplossing vaak zo simpel kan zijn. Ik had dat van te voren ook echt niet gedacht.
Haha de Jans-methode, grappig. Eigenlijk had een vriendin van me het bedacht, dus de eer gaat naar haar. :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx