Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak wassen jullie kleding?

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Sep 2014 09:38

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik was ook elke dag wel.. meestal draag ik mijn kleding ook maar 1 dag. broeken wel iets vaker. R. krijgt elke dag schone kleding aan en dat is ook nodig.

vriend draagt werkkleding, maar trekt ook elke dag iets schoons aan.

Ik vind mijn kleding ook vaak stinken naar eten 's avonds. bah!
<<

Anoniem185

Bericht 17 Sep 2014 09:41

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Broeken 3 of 4x
Hemdjes 1x
Shirts/longsleeves 1 of 2x
Dikke truien 2 of 3x
Ondergoed 0,5x (dus 's avonds en 's ochtends schoon aan)
Sokken 1x
BH 3 of 4x?
Vestjes 3x?

Shirts en broeken waar ik in heb gewerkt draag ik 0,5x - als ik thuis kom gaan er gelijk schone kleren aan.
<<

Anoniem147

Bericht 17 Sep 2014 09:42

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik draag in huis trouwens altijd andere kleding. Ik heb een paar huisleggings haha en een dik gebreid vestje met mijn pantoffels. Als ik thuiskom trek ik altijd als eerste mijn kleding uit. Vind het zo prut om met een strakke broek op de bank te ploffen.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2014 09:44

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Elliot schreef:
Cotton schreef:Jeans, BH's en vesten was ik na een keer of 4/5 dragen. Shirtjes en truitjes na 1 of 2x dragen. Sokken en onderbroeken draag ik 1 dag, onderbroeken zelfs maar een halve dag.Ik doe iedere ochtend en iedere avond voor het slapen een schone aan.

Hier echt precies hetzelfde! Ik doe 's avonds altijd een boxer aan en 's morgens een string. Slapen in een string vind ik zo ruk..


Hier ook zo ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Sep 2014 18:20

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Werkbroeken gaan na twee dagen in de was, de rest vrijwel altijd na 1 dag.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2014 19:17

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Broeken, truien en bh's draag ik een dag of 3. Shirts meestal 2 dagen. Ondergoed gaat elke dag de was in.

Ik wissel overigens wel af, dus sommige kledingstukken liggen een week lang op m'n stoel. Ik zweet nooit, dus echt stinken gaat het niet. Als ergens een vlek op zit, gaat het wel direct de was in.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 18 Sep 2014 19:26

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

In de zomer gaat het vaak na 1x dragen in de was. Bij ons allemaal. Behalve de broeken en rokken die gaan meestal na 2x dragen in de was.
In de winter doe ik en mijn man 2 dagen met de bovenkleding als het niet vies is en niet ruikt.
Was bijna elke dag.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2014 01:49

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Dat verschilt enorm: werkkleding van mijn vriend was ik om de 1 á 2 dag(en). Mijn eigen kleding: bovenkleding na 1 á 2 dag(en), broeken na 2 tot maximaal 3 dagen en rokjes na 3 á 4 dagen. Kleding van mijn zoontje na een paar uur? Meestal 1 tot 3 setjes kleding op een dag... Het is gewoon een smeerpoets! Ondergoed en sokken gaan ieder dag in de was. Eigenlijk draag ik niets langer dan 4 dagen en dan is dat over het algemeen wel een rokje. Een jurkje doe ik ook vaak al na 2 dagen in de was, ook al ruikt het nog fris en heb ik er niet in gezweet, het zit denk ik gewoon tussen mijn oren...
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Sep 2014 10:34

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Broeken 2-3 dagen, shirtjes eigenlijk altijd 1 dag. Ondergoed etc 1x per dag of soms een halve dag.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Sep 2014 10:45

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Spijkerbroeken heb ik meestal zeker 5 keer aan voor ik ze was. Vesten vaak ook. Shirtjes en hemdjes 2/3 keer, en als ze niet stinken of vies zijn vaker. Ik hang het tussendoor wel vaak uit, en verder ligt het vaak op mijn stoel tot ik het weer aan doe. Beha's 3/4 keer, ondergoed elke dag schoon, soms doe ik 's avonds nog een schoon broekjes aan.
Ik vind het zonde om het vaker te wassen als het niet nodig is, meestal wordt de kleding ook niet mooier van vaak wassen.
<<

Patsy

Bericht 20 Sep 2014 11:14

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ondergoed en sokken gaan ieder dag de wasmand in. Werkkleding van mijn man ook, hij wordt vies in zijn werk. Shirts dragen we vaak 2 dagen, behalve als er vlekken inzitten natuurlijk of na zweten. Broeken gaan de was is als ze vies zijn of muf ruiken. Ik heb ook 2 spijkerbroeken die bijna nooit gewassen worden. Die hang ik wel buiten als het mistig is of in de douche. M krijgt iedere dag een schone romper en shirt aan, broeken draagt hij 2 dagen, mits schoon.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Sep 2014 12:15

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Knap dat mensen spijkerbroeken hebben die nog nooit gewassen zijn. Het is niet zo dat ik mijn broeken vies maak maar dat gebeurd dan door de kinderen. Of als ik ergens voor mijn werk kom en die hebben een hond die tegen me opspringt. Dus dan doe ik het maar weer in de was!

Ik was pas als ik een volle trommel heb. Vaak doe ik wel 2 dagen met mijn kleding maar wissel dat wel af. De meiden hebben wel elke dag schone kleren aan dat is ook nog wel nodig. Ondergoed en sokken gaan wel elke dag in de was. Maar het is niet zo dat ik hier elke dag een volle wasmand heb.
Mijn vriend komt ook niet met een volle koffer vol was terug want die laat zijn kleding in het hotel wassen, voor hem heb ik dus alleen de was als hij vrij is.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron