Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 18 Sep 2014 16:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk dat ze bedoelen dat je niet op die data een vakantie boekt ofzo, maar dat je niet direct alle dagen alvast vrij hoeft te vragen. Nu afwachten in ieder geval, spannend!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Sep 2014 17:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Caro schreef:
Bliss schreef:Spannend!! Ben erg benieuwd, keep us posted!


Ik kan niet wennen aan jouw nieuwe avatar!

Ohh en biechtje: Leuk!! Ben benieuwd wat hieruit komt :-)


Haha ik moet ook wennen, dus misschien neem ik binnenkort weer een andere :P
❤ 7 juni 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Sep 2014 10:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ga binnenkort trouwen. Ik biecht op dat ik helemaal niet geniet van de voorbereidingen en het allemaal maar veel gedoe en stressvol vind. Iedereen zegt maar dat ik ervan moet genieten omdat het allemaal zo leuk is. Zo ervaar ik het helemaal niet :nopompom:
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 10:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje ik snap je wel. Had/heb een beetje hetzelfde. Niks van aantrekken dat jij er blijkbaar niet zo van geniet als het "hoort" iedereen is anders!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Sep 2014 11:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Best wel herkenbaar hoor. Ik vind het heel leuk om ermee bezig te zijn en om erover te mijmeren hoe leuk het gaat worden, maar ik word er ook best gestresst van, zeker met het oog op geld. Hoewel wij een redelijk goedkope bruiloft hebben in verhouding tot wat we gaan doen allemaal, is het toch een flinke smak geld wat je uitgeeft aan één dag en ik maak me daar best eens druk om.

Ik vond eigenlijk alleen de locatiebezichtigingen en de jurk uitzoeken leuk, alles wat nu komt is saai/stom/veel gedoe. Haha.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Sep 2014 11:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk dat juist heel veel mensen het als stressvol ervaren, de term 'Bridezilla' is natuurlijk niet voor niks bedacht. Niet dat ik denk dat jullie Bridezilla's zijn, maar ik geloof niet dat vrouwen die zich wel als een Bridezilla gedragen op dat moment met volle teugen aan het genieten zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 12:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, dat lijkt mij ook eigenlijk niet Susan inderdaad.

Ik moet echt over suffe dingen nadeken, wat kan mij het eigenlijk schelen welke kleur de servetten hebben? Nouja, genoeg om er wel over na te denken, maar ik vind het allemaal zo onbelangrijk eigenlijk. Dan weer mailen met die, dan weer met die, dan klopt er dit niet, moet het weer aangepast, enz enz. We hebben ook geen locaties bekeken, we gingen daar toevallig uit eten en dachten "he, hier kunnen we trouwen!" meteen gevraagd of we de zalen mochten bekijken na het eten, hij gaf een datum door dat het kon en op basis daarvan hebben we een trouwdatum gekozen.
<<

Anoniem125

Bericht 19 Sep 2014 12:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vond het ook stressvol hoor. Je moet inderdaad over de meest pietluttige dingen nadenken. Er werd ook veel naar mij gekeken, omdat het kennelijk normaal is dat je als vrouw veel van de details belangrijk vindt, maar ik ben niet zo'n vrouw die het allemaal precies op een bepaalde manier moet hebben. De kleur van de servetten boeide mij bijvoorbeeld echt niet. En over zo'n ringenkussentje kan ik ook echt niet wakker liggen. Natuurlijk wilde ik bepaalde dingen wel goed en mooi hebben, maar er komt zoveel meer bij kijken dan ik ooit had kunnen bedenken.

Gewoon lekker loslaten is mijn advies. Op de dag zelf heb ik gelukkig alleen maar kunnen genieten!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 19 Sep 2014 12:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het vooralsnog niet stressvol, maar dat is misschien ook omdat onze dag nog ver weg is.
Wel heb ik hetzelfde als Nougat: Het kan mij echt niet boeien welke kleur onze servietten hebben, welk ringkussentje we hebben etc. Dus daar bespaar ik mezelf al een hoop stress mee denk ik.

Als het qua voorbereidingen blijft gaan zoals het nu gaat, vind ik het gewoon heel leuk om te doen. Maar wie weet ga ik een maand voor onze trouw alsnog kei hard stressen :).
2012 & 2016
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Sep 2014 13:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vond het ronduit vreselijk, het huwelijk voorbereiden. Ik ben een controlfreak en perfectionist en zo'n dag helemaal tot in de puntjes verzorgd krijgen heeft me behoorlijk wat stress gekost. Zeker toen er ook nog mensen zich mee gingen bemoeien die vonden dat bepaalde dingen 'niet konden' of raar waren(en ik ben zo iemand die het iedereen naar de zin wil maken). Dus ja, herkenbaar! Wat wel hielp is dat ik een aantal zaken met gerust hart aan onze ceremoniemeester heb kunnen overlaten. En ach, uiteindelijk kwam alles wel goed en hebben we een supertoffe dag gehad. Echt tips heb ik niet voor je, behalve dat je nu echt nog niet hoeft te genieten hoor. Als je op de dag zelf alles maar los kan laten en genieten want die vliegt zo voorbij!
<<

Anoniem117

Bericht 19 Sep 2014 13:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nougat schreef:Ik vond het ook stressvol hoor. Je moet inderdaad over de meest pietluttige dingen nadenken. Er werd ook veel naar mij gekeken, omdat het kennelijk normaal is dat je als vrouw veel van de details belangrijk vindt, maar ik ben niet zo'n vrouw die het allemaal precies op een bepaalde manier moet hebben. De kleur van de servetten boeide mij bijvoorbeeld echt niet. En over zo'n ringenkussentje kan ik ook echt niet wakker liggen. Natuurlijk wilde ik bepaalde dingen wel goed en mooi hebben, maar er komt zoveel meer bij kijken dan ik ooit had kunnen bedenken.

Gewoon lekker loslaten is mijn advies. Op de dag zelf heb ik gelukkig alleen maar kunnen genieten!


Ik ben het hier mee eens. Je bezig houden met allerlei details moet je alleen maar doen, omdat je het leuk vindt. Ik word al gestrest als ik het trouwtopic van 2015 lees. Maar zo hoeft het niet. Zo uitgebreid hoef je het helemaal niet aan te pakken. Ik heb mijn bruiloft in 3 maanden geregeld. En als ik ergens iets tegen kwam wat ik leuk vond dan nam ik dat mee (bijvoorbeeld iets van decoratie) en anders niet. Ik heb etsy, pinterest niet voor afgestruind. Uiteindelijk gaat het om de belofte die je maakt. En een fijne, feestelijke dag voor jou en je gasten. Op je bruiloft straal je toch wel, want jij gaat trouwen met je grote liefde. Al die details doen er niet toe.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 13:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

AnnaK schreef:
Nougat schreef:Ik vond het ook stressvol hoor. Je moet inderdaad over de meest pietluttige dingen nadenken. Er werd ook veel naar mij gekeken, omdat het kennelijk normaal is dat je als vrouw veel van de details belangrijk vindt, maar ik ben niet zo'n vrouw die het allemaal precies op een bepaalde manier moet hebben. De kleur van de servetten boeide mij bijvoorbeeld echt niet. En over zo'n ringenkussentje kan ik ook echt niet wakker liggen. Natuurlijk wilde ik bepaalde dingen wel goed en mooi hebben, maar er komt zoveel meer bij kijken dan ik ooit had kunnen bedenken.

Gewoon lekker loslaten is mijn advies. Op de dag zelf heb ik gelukkig alleen maar kunnen genieten!


Ik ben het hier mee eens. Je bezig houden met allerlei details moet je alleen maar doen, omdat je het leuk vindt. Ik word al gestrest als ik het trouwtopic van 2015 lees. Maar zo hoeft het niet. Zo uitgebreid hoef je het helemaal niet aan te pakken. Ik heb mijn bruiloft in 3 maanden geregeld. En als ik ergens iets tegen kwam wat ik leuk vond dan nam ik dat mee (bijvoorbeeld iets van decoratie) en anders niet. Ik heb etsy, pinterest niet voor afgestruind. Uiteindelijk gaat het om de belofte die je maakt. En een fijne, feestelijke dag voor jou en je gasten. Op je bruiloft straal je toch wel, want jij gaat trouwen met je grote liefde. Al die details doen er niet toe.


Ja helemaal eens, goed verwoord! Ik heb ook niet op Etsy of Pinterest ofzo gekeken, lekker rustig, hoef ik ook niet te zien wat er allemaal kan en mogelijk is :smile:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Sep 2014 13:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dank voor jullie reacties!

Fijn om te lezen dat er herkenning is. Soms had ik echt het gevoel dat ik de enige ben die niet op een roze wolk zit. Ik ben ook perfectionistisch en een controlfreak, maar echt tot in de details regel ik de bruiloft niet, zo ervaar ik het althans. Ik lees dingen over servetjes en daar heb ik dan ook nog geen seconde over nagedacht. Waar ik me dan ook weer zorgen om maak, want is het dan wel leuk/bijzonder/origineel etc genoeg?
Mijn stressgevoel gaat ook over de grote dingen zoals wat Elliot zegt: het grote geldbedrag wat je uitgeeft, en wat Kenya zegt: zullen de mensen het wel leuk vinden? Daarnaast hebben we nogal wat gedoe met de ringen en hebben we nog steeds geen auto (dit wordt ook een meerjarenproject ben ik bang :cry: )
Ik ben ook bang dat ik op de dag zelf dingen vind tegenvallen. Of dat ik achteraf denk: had ik dit maar geweten, want dan had ik dit of dit anders gedaan. Ik heb nog maar één bruiloft gehad waarbij ik de hele dag ben meegeweest, dus echte voorbeelden heb ik niet.
En wat ik ook (als controlfreak) lastig vind is om te vertrouwen op de dingen we al ver van te voren geregeld hebben (de muziek, de taart, de kapper etc). Dat zijn dingen die je al vroeg van te voren vastlegt, maar ben altijd een beetje bang om opgelicht te worden en de mensen op de dag zelf niet komen opdagen :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 13:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha ohh biechtje, niet doen! Wij hadden de DJ ook op tijd geregeld, en bij ons is het zo dat wanneer de datum dichterbij kwam we een afspraak met hem hadden om de details nog eens door te spreken.

Wel ben ik een beetje bang dat er mensen zijn die niet komen zonder afmelding. Dat vind ik zo zonde van het geld, want je betaalt er wel voor (of 90 euro, of 38, verschil tussen volledige daggast of mensen alleen voor het feest zoals (oud) collega's.) Maar goed, dat heb ik toch niet in de hand, dus laat het maar los.
<<

Anoniem117

Bericht 19 Sep 2014 14:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Dank voor jullie reacties!

Fijn om te lezen dat er herkenning is. Soms had ik echt het gevoel dat ik de enige ben die niet op een roze wolk zit. Ik ben ook perfectionistisch en een controlfreak, maar echt tot in de details regel ik de bruiloft niet, zo ervaar ik het althans. Ik lees dingen over servetjes en daar heb ik dan ook nog geen seconde over nagedacht. Waar ik me dan ook weer zorgen om maak, want is het dan wel leuk/bijzonder/origineel etc genoeg?
Mijn stressgevoel gaat ook over de grote dingen zoals wat Elliot zegt: het grote geldbedrag wat je uitgeeft, en wat Kenya zegt: zullen de mensen het wel leuk vinden? Daarnaast hebben we nogal wat gedoe met de ringen en hebben we nog steeds geen auto (dit wordt ook een meerjarenproject ben ik bang :cry: )
Ik ben ook bang dat ik op de dag zelf dingen vind tegenvallen. Of dat ik achteraf denk: had ik dit maar geweten, want dan had ik dit of dit anders gedaan. Ik heb nog maar één bruiloft gehad waarbij ik de hele dag ben meegeweest, dus echte voorbeelden heb ik niet.
En wat ik ook (als controlfreak) lastig vind is om te vertrouwen op de dingen we al ver van te voren geregeld hebben (de muziek, de taart, de kapper etc). Dat zijn dingen die je al vroeg van te voren vastlegt, maar ben altijd een beetje bang om opgelicht te worden en de mensen op de dag zelf niet komen opdagen :laughcry:


Moet je echt loslaten. 't Gaat er echt alleen maar om dat jullie die belofte uitspreken en dat je de liefde viert met mensen om wie je geeft. En wat Carrie zegt, laat pinterest, etsy en dat soort dingen links liggen. Het leven is geen film. Het hoeft helemaal niet perfect te zijn. En wat zal je stralen als je ja zegt. Dat zijn de dingen die je onthoudt. Bij mij gingen er dingen mis. Zo speelde mijn stiefdochter loei vals op d'r viool toen we de kerk in kwamen en wilde ze eigenlijk ook niet meer stoppen. Bij de openingsdans werd de verkeerde muziek ingezet. Maar daar kunnen mensen om lachen. En niemand geeft iets om kleurencombinatie's, ringenkussentjes etc. Het maakt ook niet uit of de taart mooi is. Wel moet er genoeg zijn. En het is ook fijn als het lekker is. De auto. Kan je aanstaande dat regelen? Mijn man heeft dat pas 2 dagen van te voren geregeld. Het maakte me niet uit. Anders hadden we gewoon onze eigen auto gepakt. En geloof mij, jij bent die dag de mooiste allemaal, want het voelt zo ontzettend fijn om ja te zeggen. Vooral als je de dagen naar de bruiloft toe al die onbelangrijke details uit je hoofd zet, maar je gaat realiseren dat jij bij iemand bent met wie je de rest van je leven wil delen. Dus wat kan er dan nog tegenvallen? De kleuren van de servetten? De aankleding? De strik op de taart? Dat doet er echt niet toe.
<<

Anoniem125

Bericht 19 Sep 2014 14:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Klopt! Bij mij vielen de meeste twijfels wel weg tijdens mijn vrijgezellenfeest. Onze vrijgezellenfeesten waren op dezelfde dag gepland en eindigden samen. Het werd zo'n gezellig feest, dat ik om me heen keek en dacht: oooh ja, al deze mensen zijn er gewoon ook bij op onze dag, dus dat gaat gewoon hartstikke tof worden en het maakt inderdaad niemand ene bal uit hoe de taart eruit ziet, of op welke muziek jullie de openingsdans doen. Het gaat om de liefde, het feest, de mensen!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 19 Sep 2014 14:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje, ik had dat eerst ook. Ik zag er best wel tegenop om me een jaar lang bezig te houden met één dag. Ik ben een beetje allergisch voor sommige bruiloftstradities en ik was bang dat het niet voelde alsof het onze dag gaat worden maar meer een dag aan elkaar geregen van verwachtingen van anderen. Inmiddels hebben we dat behoorlijk losgelaten en gaan we uit van wat we zelf het belangrijkst vinden; vooral een relaxte, liefdevolle ongedwongen dag. Dat besef heeft me wel echt lucht gegeven. Het hoeft allemaal niet zo perfect, als het maar bij jullie past.

Voel je je prettig bij de manier waarop jullie nu de bruiloft voor ogen hebben? Zijn er dingen waar je eigenlijk niet helemaal achterstaat waardoor je er minder zin in hebt, of zijn het puur de voorbereidingen en het plannen dat je niet leuk vindt?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem125

Bericht 19 Sep 2014 14:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mijn haar werd trouwens door een vriendin gedaan (zij is kapper), mijn make-up door mijn schoonzus die daar nogal handig in is, de foto's door een bevriende fotograaf, de bloemen door een familielid die bloemist is. De bakker kenden we ook goed. De auto was van een vriend van ons, die helemaal idolaat is van oldtimers en een paar prachtige auto's had staan, hij vond het helemaal geweldig om zijn auto te showen! Het diner hielden we in een restaurant waar een vriend van ons werkt.

En zo waren er meer dingen die wij door vrienden/bekenden geregeld hadden. Op die manier voelde het voor mij een stuk vertrouwder en fijner. Ik wist zeker dat al deze mensen ons niet teleur zouden stellen en we kregen ook nog eens alles voor een vriendenprijsje, of het was gratis als cadeautje.

Misschien ook nog een idee?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Sep 2014 14:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@ Carrie: misschien kun je vragen of sommige onderdelen (bijv. de lunch met de daggasten, of de borrel bij de receptie) op basis van nacalculatie kunnen worden berekend. Dan betaal je voor de gasten die ook daadwerkelijk komen.

@ AnnaK: ik heb inderdaad geprobeerd het auto regelen uit handen te geven. Alleen mijn aanstaande is erg druk momenteel, dus die regelt wel dingen maar meer op zijn eigen tijd. Dat snap ik, maar het kan mij niet snel genoeg geregeld zijn haha. De bridezilla in mij ben ik bang... Gelukkig dat hij er nog wat relaxter in staat :P

@ Nougat: daar heb je gelijk in! fijn dat het bij jou zo meeviel op dat moment! Wat auto betreft kijken we goed om ons heen of er bekenden zijn met een mooie auto, maar helaas nog geen geluk. Muziek is iemand die we echt niet kennen en via internet hebben gevonden. De rest voelt redelijk vertrouwt, ken ik wel iets beter. Dus dat scheelt wel iets!

@ Sterre: je omschrijft mijn gevoel. Ik ben erg gevoelig voor de mening van anderen: ''je haar omhoog staat inderdaad erg mooi, met de sluier etc''. Terwijl mijn gevoel zegt: ik vind mijn haar los misschien wel leuker. Dus ik probeer naar dat gevoel te luisteren. Verder proberen we het wel te regelen zoals wij het prettig vinden, maar ik blijf bang voor de meningen van anderen. Moet wel steeds bewust proberen te luisteren naar mezelf.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Sep 2014 15:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niet laten leiden door andermans mening hoor! Tuurlijk kun je ernaar luisteren maar als je het zelf liever anders hebt, gewoon doen op jóuw manier. Het is namelijk jóuw dag (en die van je aanstaande natuurlijk, haha). Maar ik vond dat ook best lastig ja. Op een gegeven moment moest ik echt een knop omzetten en denken 'jammer dan als jij het niet leuk vindt'. Overigens gingen er bij ons uiteindelijk ook nog dingen fout hoor, maar daar heb ik eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Op de dag zelf doet het er inderdaad allemaal niet meer toe, of de servetten wel de juiste kleur zijn, of tante Beppie de aankleding wel mooi vond en ome Piet de ceremonie te lang. Als ik nu weer een bruiloft zou moeten regelen voor mezelf zou ik bepaalde dingen vast weer anders doen, maar zoals het toen ging was het goed omdat het toen was zoals we het toen wilden. En in the end gaat het inderdaad om het trouwen zelf, dat is ook mijn mooiste herinnering aan de dag. Ook al waren de ballonnen prachtig, de DJ fantastisch en de locatie een droom, het moment dat we JA zeiden tegen elkaar was het mooiste moment!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 19 Sep 2014 16:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben bij een aantal huwelijken geweest en ondanks dat ik niet wil trouwen heb ik wel gezien hoe ik dan wel of niet wil.
De gasten zouden bij mij niet op de eerste plaats komen. Zeker qua muzieksmaak houden wij er nogal een andere muzieksmaak op na dan de meeste gasten. Bij een bruiloft waarvan het stel nogal van de dance was, was het feest een knalfeest. Oké de wat oudere gasten stonden vaak langs de kant, maar de locatie was juist uitgekozen vanwege de verlichting (zat oa een oude discotheek in). Dit was perfect! Echter de trouwerij zelf (ja-woord) was veel te vroeg op de dag, waardoor we op de locatie daarna een lange tijd niet veel konden doen dan na de bruidstaart aan een tafel te gaan zitten wachten op het diner (zat ruim 2 uur tussen). Dat was vreselijk als gast zijnde vond ik, want ik kende niet veel van de familie etc..

Bij een ander huwelijk was ik als collega er en heel eerlijk was ik blij toen het na de friet (einde van de avond) was afgelopen. Avond duurde en duurde maar. Verschillende stukjes (vind ik zelf vreselijk want dat doorbreekt de muziek als mensen lekker aan het dansen zijn) en ook nog eens oudbollige saaie muziek in een zaaltje met een kleine dansvloer met veel palen.

Stukjes opvoeren kan eigenlijk het beste meteen na de receptie (indien je daarvoor kiest) als alle gasten aanwezig zijn nog voor of na de openingsdans of kies er voor om ze weg te laten. Tegen gasten zeggen dat ze geen stukjes mogen opvoeren etc.. Ook is het goed om aan te geven dat er geen verzoeknummertjes aangevraagd kunnen worden. Anders wordt het de avond van de gasten en niet van jouw qua muziek.
<<

Anoniem148

Bericht 19 Sep 2014 16:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heb geen stress gehad. Locatie was snel geregeld en we hebben alleen het diner en hapjes besproken en de volgorde met tijd. De rest hebben hun geregeld.
kleren en ringen waren snel geregeld en daar maakte ik mij ook geen zorgen om.
fotograaf en dj waren bekende en die mochten zelf invulling eraan geven omdat ze ons kennen.
bloemen heb ik ook in 5 min. Besproken.
muziek voor de ceremonie was lastiger omdat we beide niets om muziek geven maar na tips van zussen is dat ook goed gekomen.
fotograaf en drukker hebben mee onze trouwkaart ontworpen na kaarten van vrienden besproken te hebben wat wij leuk enn niet leuk vinden.
bewust gekozen voor geen stukjes.

maar ik maak mij niet snel druk gelukkig :smile:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Sep 2014 11:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier ook herkenbaar, ik vond de laatste maanden helemaal niet leuk om te regelen. Jurk uitzoeken etc dat vond ik echt leuk om te doen naar die kleine dingetjes, neh.

Carrie, als het nog kan zou ik het aantal gasten iets lager doorgeven aan je locatie. Bij ons (en hoorde later van vriendinnen dat zij dat ook allemaal hadden) kwamen er toch een aantal mensen op het laatste moment niet (ziekte, geen oppas etc).
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 21 Sep 2014 18:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat nou als het niet klikt in bed? Ik bedoel, hartstikke leuke jongen...maar de seks is het gewoon niet. Niet dat hij nou per se een enorme piemel moet hebben, maar dit is wel erg ehhh weinig. Zowel qua lengte als qua dikte. En dan ben ik blijkbaar ook nog zo'n oppervlakkige trut die hem dan meteen een heel stuk minder leuk vind...
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 21 Sep 2014 19:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Wat nou als het niet klikt in bed? Ik bedoel, hartstikke leuke jongen...maar de seks is het gewoon niet. Niet dat hij nou per se een enorme piemel moet hebben, maar dit is wel erg ehhh weinig. Zowel qua lengte als qua dikte. En dan ben ik blijkbaar ook nog zo'n oppervlakkige trut die hem dan meteen een heel stuk minder leuk vind...

Ik weet niet hoe vaak jullie al met elkaar naar bed zijn geweest. Zijn er wel dingen in bed die wel leuk en lekker zijn? En kunnen jullie er met elkaar over praten?

Hoe lullig het ook klinkt, als het niet beter wordt zou slechte seks voor mij ook wel een breekpunt zijn. Daarvoor vind ik het te belangrijk. Maar ik zou dus wel eerst proberen om daarin naar elkaar toe te groeien.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers