Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinger tussen de deur

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Sep 2014 20:53

Vinger tussen de deur

Ik heb daarstraks mijn wijsvinger tussen de deur gestoken (potverdikke, wat een verschrikkelijke pijn). Het valt al bij al nog mee; een flinke zwelling, moeilijk te bewegen, kloppend gevoel, een bloedblaar (die hebben we opengeprikt en het meeste bloed is eruit) en wat bloed onder de nagel. En aan de vinger zelf een barstwonde.

Ik vraag mij af of iemand dit al voorgehad heeft (vast wel) en hoelang heb je er last van gehad? Ik heb vrijdag een hele namiddag labo en heb dus beide handen nodig met alle vingers. En maandag ga ik op stage.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 17 Sep 2014 20:56

Re: Vinger tussen de deur

Autsj, pijnlijk! Daar heb je wel even last van, dat is vrijdag niet over.
Je kunt een bloedblaar overigens beter niet open prikken i.v.m. bacteriën.. maar nu al te laat. Even goed koel houden en afwachten. Verder kun je niks doen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Sep 2014 20:58

Re: Vinger tussen de deur

He balen, ik heb echt nog oefening nodig. Ja ik weet het, ik was aan het twijfelen, maar uiteindelijk heeft het wel veel verlichting gegeven. Natuurlijk wel ontsmet (heb gelukkig genoeg materiaal van school meegepakt, haha).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:38

Re: Vinger tussen de deur

Geen tips en ervaring, maar ik wil je veel beterschap wensen. Ik ben daar ook altijd zo bang voor!
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 18 Sep 2014 20:57

Re: Vinger tussen de deur

Vrijdag en ook maandag is dat niet over. Ik heb het ook eens gehad en dat heeft wel even geduurd, met name de nagel duurde lang. Ik heb uiteindelijk de nagel zelf doorgeprikt en dat scheelde veel in de pijn. Wat ook helpt tegen de pijn en infectie is een nat verband. Dit dan ook nat houden.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Sep 2014 21:07

Re: Vinger tussen de deur

Pijnlijk joh! Ik hoop dat het snel beter wordt!

PS; als ik jouw posts lees hoor ik in m'n hoofd altijd een Belgisch accent :D
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Sep 2014 21:22

Re: Vinger tussen de deur

Dank jullie; Is op zich natuurlijk niet zo'n ramp, heb alleen morgen wel heel de dag praktijk en heb vandaag al gemerkt dat ik niet deftig kan werken. Balen, want ik verlies er veel oefenmomenten mee.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 18 Sep 2014 23:51

Re: Vinger tussen de deur

Auwtsj. Mijn vingers trekken al krom na het lezen van je bericht.
Heb ooit mijn vinger ook eens goed tussen de deur gehad, maar ik denk dat daar een breuk bij heeft gezeten. Zit een nare bobbel en litteken op de knokkel.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers