Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand enig idee?

<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 16 Sep 2014 12:27

Iemand enig idee?

Ik ben op zoek!

Ben verliefd geworden op onderstaand model (Mac) jas. Merk maakt niet uit, alleen wil ik hem graag in het (donker)grijs. Iemand enig idee?

Afbeelding

Afbeelding
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 16 Sep 2014 21:45

Re: Iemand enig idee?

Thanks. Die links lijken net iets meer richting trenchcoat te gaan, ik vind juist dit type met die 'flappen' zo mooi. Misschien iemand anders een idee? Boohoo, Asos en Newlook leverde niets op.. vind ze zooo mooi!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Sep 2014 23:13

Re: Iemand enig idee?

If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 17 Sep 2014 08:21

Re: Iemand enig idee?

Dat is inderdaad de jas die ik gepost heb
Bij mij geeft hij aan hem alleen in deze kleur te hebben? Ik zoek echt een grijze..
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Sep 2014 21:20

Re: Iemand enig idee?

Oh ik heb er denk ik overheen gelezen dat je op zoek bent naar een (donker)grijze haha. Ik zie hem bij Asos ook niet in het grijs.

Hopelijk vindt je hem in de kleur die je wilt. En anders die op Asos zelf verven in de gewenste kleur? Ik weet niet of dat überhaupt kan met een jas.. Heb zelf nooit kleding geverfd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers