Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

<<

Anoniem140

Bericht 17 Sep 2014 20:01

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Marin, je bent sowieso heel erg van het plannen, ik veroordeel dat of jou ook helemaal niet, maar kijk in het trouwtopic, je wil echt alles tot in de puntjes van te voren uitgestippeld hebben. Zelfs de eerste blik van je vriend, hoe jullie staan en waar. Is niet erg, maar misschien moet je soms iets meer los laten. Als je nu die kamer inricht als werkplek, of rommelkamer en je raakt zwanger, dan komt de oplossing vanzelf wel. Practische zaken zijn altijd op te lossen.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Sep 2014 20:10

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Wij hebben een inbouwkledingkast, kasten en enorm veel spullen in de toekomstige kinder kamer. Tja, wordt opruimen en weggooien en schuiven tegen die tijd, maar benut nu graag die ruimte voor m'n prioriteiten nu. Tijd komt vanzelf en oplossingen ook zeker!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Sep 2014 20:17

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Wat ik nog niet gezegd heb: die gratis kast is best wel lelijk, dus hup, weg ermee! Als jullie er nog geld voor hebben moet je een mooie op maat gemaakte kast maken voor in dat hoekje. Super mooi voor al je boeken!!
Alsnog kun je de kinderkamer/lege kamer dan goed als werkplek gebruiken totdat het een ander doel krijgt. (En dan de overloop nog een relax stoel naast je boekenkast?!)
Ik wist het wel... ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2014 21:18

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Marin mocht er hier nog een kindje komen dan is die kamer zo leeg en kunnen de spullen op een andere kamer. Toevallig staan er ook Billy boekenkasten.

Hoe ziet die gratis kast er in het echt uit. Nog netjes?
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 17 Sep 2014 22:14

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Niet echt mijn smaak, voornamelijk heel handig haha. Er achter is de muur helemaal geel omdat die kast er al twintig jaar staat ofzo.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 17 Sep 2014 22:20

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Gewoon benieuwd: heb je ook al gedacht over een linnenkast en andere praktische opbergplekken? of nog alleen maar over de leukere onderdelen? Je hebt nu natuurlijk wel de kans om een pracht van een linnenkast te scoren of te gaan gebruiken zodat je eindelijk de kans hebt om ook van die prachtige stapeltjes met handdoeken, slipjes ed te maken waar anderen zo veel lol aan beleven in plaats van uit een wasmand te leven...
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 17 Sep 2014 22:24

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Ja in de kinderkamer staat een grote mooie witte pax kast die ook gratis achter blijft. Dus daar willen we linnenkast van maken. Grote kans dat die kast later dan gevuld wordt met kinder kleertjes voor een deel, maar deel kan dan wel linnen blijven denk ik. Daarvan denk ik juist wel weer ach dat zien we later wel haha.
Sowieso blijven er veel kasten achter, namelijk nóg een pax kast, ook in onze eigen slaapkamer, terwijl we onze eigen pax ook graag mee willen verhuizen. Omdat er geen inbouw kasten zijn is dat wel heel handig. Maar twee pax kasten in de slaapkamer is te veel en wordt te vol, dus moeten we nog maar kijken wat we daar mee doen.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Sep 2014 22:26

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Haha oh en ik leef allang niet meer uit een wasmand hoor, no worries. Ik vouw m'n ondergoed niet op omdat ik dat onzin vind, maar ben tegenwoordig bijna altijd bij met de was. Jeej.
<<

Anoniem132

Bericht 18 Sep 2014 04:14

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar ok ;) Wij zijn onlangs verhuisd en hebben onze hopelijk toekomstige babykamer gewoon ingericht. We willen als het allemaal lukt ook met een jaar of twee drie voor een kindje gaan. Tegen die tijd zien we dan wel weer wat we met die spullen doen. Ik zou het namelijk zonde vinden van de ruimte om er nu niks mee te doen. Daarnaast mochten er nooit kinderen komen zou ik bang zijn dat de kamer te beladen wordt. Maar ok jullie hebben ruimte zat toch? Dan is het weer wat anders. Ik zou de kast trouwens wel weg doen en er iets mooiers voor in de plaats zetten. Een muur verven is zo gepiept :)
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 18 Sep 2014 05:23

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Wij weten ook al vanaf het begin wat de kinderkamer gaat worden. Maar deze kamer is nu nog gewoon ingericht als kantoor. Als er een kindje komt dan gaat het kantoor naar zolder. Hopelijk lukt het om twee kindjes te krijgen. Die blijven dan eerst nog op de eerste verdieping. Als ze groot genoeg zijn gaat het kantoor weer naar beneden en gaan de kinderen naar zolder. Deze is echt groot en met een vaste trap te bereiken. Maar we gebruiken de ruimte nu wel gewoon. Zou het zonde vinden om die kamer leeg te laten staan.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem122

Bericht 18 Sep 2014 08:08

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Vind de reacties over het teveel willen plannen wel beetje overdreven namelijk. Ja misschien heeft Marin dat sterker als de meeste hier en valt het daarom meer op maar in dit geval snap ik het ook wel. Het is toch niet zo gek om daar nu al rekening mee te houden. Je stopt zo'n kast idd helemaal vol met troep waar je dan zodra je zwanger bent weer een oplossing voor moet zoeken, zou dat ook voor willen zijn. En volgens mij is dat vooral waarom ze hier zo mee bezig is. Krijg helemaal niet het idee dat ze die kinderkamer niet wilt gebruiken, maar alleen niet straks met dat probleem wilt zitten.
En het feit blijft ook dat bij het merendeel van de mensen een zwangerschap wel gewoon lukt. Vind het eerder raar om daar nu al zoveel mee bezig te zijn. Dat zie je dan wel weer.
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2014 08:36

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Gezeik hier. Iedereen die het huis heeft gezien (i love it Marin!!!) weet gewoon dat zo'n huis gekocht is op een toekomstbeeld. Misschien krijgt ze geen kinderen, maar wellicht krijgt ze er wel 3. Als ze straks 45 is en de kans op een kindje wellicht vergeven is dan kan ze natuurlijk alsnog de kamer een andere bestemming geven. Jullie doen gelijk alsof ze ookal een babykamer en complete uitzet heeft voor het kindje. Stom.
<<

Anoniem140

Bericht 18 Sep 2014 09:07

Re: Wat moet ik nou met mijn boeken(kasten)?

Nou nee, dat zegt eigenlijk niemand. Maar een kamer kan ik de loop van de jaren een andere bestemming krijgen, en de oplossing komt dan vanzelf.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers