Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laptop

<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 13:23

Laptop

Onze laptop heeft het begeven, echt zwaar klote. Dat was onze 2e HP in korte tijd. Dus HP nemen we niet meer.
Maar welk ander merk is wel goed? Iemand tips?
Het moet een 15 of 17 inch zijn, zolang er maar een numpad op zit.
Ik had laatst gelezen dat sony vaio goed is, alleen die worden niet meer gemaakt. Je kan ze nog wel kopen, maar ik weet niet of dat dan wel zo handig is.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2014 13:28

Re: Laptop

Ik ben zelf fan van acer of toshiba . En nooit meer een packard bell
Afbeelding
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Sep 2014 13:30

Re: Laptop

Ik heb een Toshiba, zeer tevreden mee. Mijn vorige was ook een Toshiba.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 13:32

Re: Laptop

Ik heb al 7 jaar een toshiba. Ik heb er alleen vorig jaar een SSD hardeschijf ipv een hdd harde schijf ingezet. Verder nooit wat meegehad.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Sep 2014 13:37

Re: Laptop

HP inderdaad ook alleen maar slechte ervaringen mee dat ding heeft meer in de winkel gelegen dan dat ik er zelf de beschikking over had dus daarna heb ik gekozen voor een sony vaio erg tevreden over maar lees nu dat ze niet meer gemaakt/verkocht worden hier dat zou natuurlijk nog problemen kunnen opleveren als je in het begin een onderdeel moet laten vervangen. Ik heb geen garantie meer dus voor mij maakt dat niet meer zoveel uit aangezien repareren meestal toch erg prijzig wordt in verhouding.

Daarvoor heb ik 6 jaar een toshiba gehad daar ben ik altijd erg tevreden over geweest maar die was op een gegeven moment gewoon op. Maar verder nooit problemen mee gehad!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 13:44

Re: Laptop

Ik ben juist helemaal fan van mijn Packard Bell nadat mijn Acer een drama was. Mijn vriend heeft een Compaq en dat is echt een vreselijk ding.

Ik zou de volgende keer weer een Packard Bell kopen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Sep 2014 13:53

Re: Laptop

Ik geef de voorkeur aan Asus boven Acer. Mijn vorige laptop was een Acer en die accu deed het vrij snel al helemaal niet meer. Nu heb ik een half jaar een Asus en deze bevalt heel goed.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Sep 2014 13:54

Re: Laptop

Ik ben juist voorstander van HP. Ik heb de mijne al meer dan 7 jaar en werkt nog steeds prima. Ik heb er ook een printer van en de service is altijd prima.

Het ligt er misschien ook aan wat je met de laptop wilt doen. Voor gamen heb je een hele andere laptop nodig dan voor Office en wat zylom spelletjes.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 16 Sep 2014 13:55

Re: Laptop

Mijn asus bevalt na 5 jaar nog steeds goed. Mijn vriend (it'er) raad acer af. Waarom geen idee. Hp of Toshiba zouden volgens hem ook goed moeten zijn. Al is dat bij hp in jullie geval niet zo.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Sep 2014 13:59

Re: Laptop

Als ik nu een nieuwe laptop zou kopen dan zou ik voor een MacBook gaan. Ik heb meerdere laptops versleten de afgelopen jaren, maar ik vond dat toch wel het fijnste.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2014 14:20

Re: Laptop

Ik ben ook HP fan haha. Sorry. Heb nu een chromebook van HP en vind het heerlijk.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:27

Re: Laptop

Cotton: Compaq is HP
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 14:30

Re: Laptop

Alibi schreef:Cotton: Compaq is HP

Ja klopt.

Ik begrijp even niet wat je wilt zeggen.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:33

Re: Laptop

Cotton schreef:
Alibi schreef:Cotton: Compaq is HP

Ja klopt.

Ik begrijp even niet wat je wilt zeggen.


Huh verkeerd gelezen van mij.
Jans schreef dat ze geen HP meer wilde, vervolgens schreef jij iets over compaq en doordat ik te snel las, dacht ik dat je schreef dat je helemaal blij was met de compaq. Maar het is nu duidelijk. Compaq is ook drama.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 14:35

Re: Laptop

Alibi schreef:
Cotton schreef:
Alibi schreef:Cotton: Compaq is HP

Ja klopt.

Ik begrijp even niet wat je wilt zeggen.


Huh verkeerd gelezen van mij.
Jans schreef dat ze geen HP meer wilde, vervolgens schreef jij iets over compaq en doordat ik te snel las, dacht ik dat je schreef dat je helemaal blij was met de compaq. Maar het is nu duidelijk. Compaq is ook drama.

Haha. Ja ik dacht al zoiets. Al die merken en afkortingen ook!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2014 14:40

Re: Laptop

Acer, daar hebben wij echt goede ervaringen mee!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Sep 2014 15:17

Re: Laptop

Hier al jaren een Samsung, ben er nog steeds erg blij mee. Had hiervoor een Acer, maar vond ik drie keer niets.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Sep 2014 15:25

Re: Laptop

Ik had hiervoor een Packerd Bell en heb nu een Compaq. Ik vind het beide prima laptops, maar dat ligt er denk ik ook aan wat je er mee doet. Voor dat huis-tuin-keuken-internet van mij voldoet een Compaq prima.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Sep 2014 19:34

Re: Laptop

MSI, Toshiba, Samsung, Lenovo of Dell.
Je moet, bij de aanschaf van een nieuwe laptop, ook kijken waarvoor je hem gebruikt. Als je veel zware programma's gebruikt of (zware) spellen speelt moet je ook zorgen dat je een laptop hebt die dat aankan.

Ik heb nu zelf een pc en ben er zo blij mee. We hebben de onderdelen los gekocht (gekeken wat ik met de pc wil doen, wat hij aan moet kunnen) en mijn vriend heeft hem in elkaar gezet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 16 Sep 2014 19:37

Re: Laptop

Hier geen problemen met HP.

Heb ook jaren een Acer gehad, ook een fijn ding zonder gezeik.

Zou zelf nooit een Asus of een Dell nemen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem114

Bericht 16 Sep 2014 19:39

Re: Laptop

Hier een Acer-fan!
<<

Fiene

Bericht 17 Sep 2014 22:21

Re: Laptop

Hier ook een Acer.
<<

Anoniem186

Bericht 18 Sep 2014 06:51

Re: Laptop

Iemand toevallig nog ervaring met lenovo?

Susan, dat zou ik ook heel graag willen. Alleen is dat jammer genoeg ver boven ons budget.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers