Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


heel slim...

<<

Anoniem114

Bericht 15 Sep 2014 11:16

Re: heel slim...

Oh god ja sinds al die touchscreen schermen zit ook regelmatig over m'n afstandbediening te swipen..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Sep 2014 11:20

Re: heel slim...

Als ik mijn vader iets laat zien op mijn laptop vergeet hij ook altijd dat het geen touchscreen is, hij is zo gewend geraakt aan de iPad.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2014 11:51

Re: heel slim...

Oh dat heb ik met onze werkmobiel. Dat is gewoon een hele oude en sms krijgen we sms..dan wil ik hem lezen en beantwoorden op de manier hoe ik gewend ben...en dat lukt dan niet echt hahah.
<<

Anoniem152

Bericht 15 Sep 2014 12:23

Re: heel slim...

Ik wilde laatst een fotootje uit de krant uitvergroten door er met mijn vingers overheen te gaan. Ook swipen door een normaal boek heb ik eens geprobeerd.
En laatst probeerde ik met mijn badge van het werk mijn eigen voordeur te openen.
<<

Anoniem140

Bericht 15 Sep 2014 12:38

Re: heel slim...

Haha wat een grppige en herkenbare dingen komen er voorbij.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Sep 2014 12:46

Re: heel slim...

Cotton schreef:
Snooki schreef:Ja, ik ben haar ook wel spuugzat, hoor. Volgens mij heb ik in tijden niet zo weinig op 't forum gezeten en zij is gewoon groot deel van de oorzaak. Heel jammer. Vooral omdat ik haar nog steeds niet geloof :/ Fakers waren zo'n big no-no, maar hier zijn er genoeg meiden die haar leugens opvreten alsof 't E-nummers-vrije zoete broodjes zijn. Da's ook irritant!

Dat geldt voor heel veel forumsters.


Ik ben zo'n forumsters die nog amper komt, o.a. vanwege Nougat. Ik erger me groen en geel aan haar, er om heen leze kan ik niet meer, nare reacties tegen haar plaatsen wil ik maar al te graag maar ik wil me niet tot dat niveau verlagen.. Oftewel: voor alle kanten is het beter dat ik weg blijf op dit moment.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Sep 2014 12:51

Re: heel slim...

En om even aan het topic mee te doen:
Ik probeer heel vaak m'n knipperlicht aan te zetten als ik links of rechts af wil slaan.. Op de fiets :palm:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Sep 2014 18:14

Re: heel slim...

Serendipity schreef:En om even aan het topic mee te doen:
Ik probeer heel vaak m'n knipperlicht aan te zetten als ik links of rechts af wil slaan.. Op de fiets :palm:


Haha ik steek altijd mn hand uit als ik de rotonde af ga. In de auto :palm:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2014 18:58

Re: heel slim...

Oh ja op de fiets wil ik soms ook in de zijspiegels kijken of achteruitkijkspiegel :palm:
<<

Anoniem280

Bericht 15 Sep 2014 19:04

Re: heel slim...

Alibi schreef:Ik ben al eens opzoek geweest naar mijn telefoon, terwijl ik in tussen tijd aan het bellen was.

Toen diegene vroeg wat ik allemaal aan het doen was, zei ik dat ik mijn telefoon zocht. Vervolgens zei diegene dat ik die in mijn hand had. Met mijn slimme hersens vroeg ik toen ook nog hoe zij dat wist :palm:



Haha, dit had mijn pa laatst ook. Hij zei ik heb je net een appje gestuurd, maar ik weet nu niet waar mijn mobiel is. Toen ik vroeg wat hij nu aan zijn oor had, zei hij nog, hoezo? Ik zei, ik bel toch met je op de mobiel. Mijn pa voelde zich enorm dom en oud. En ik lag dubbel.
<<

Anoniem131

Bericht 15 Sep 2014 19:17

Re: heel slim...

Ik blieb regelmatig met m'n autosleutel als ik voor de deur sta.... van mijn huis!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2014 21:33

Re: heel slim...

Haha, prachtig :thumbup:

Ik heb laatst mijn auto in een aflopende berm geparkeerd.
Kom ik terug, is m'n auto de sloot half in gerold :palm: Handrem vergeten. Gelukkig wel een droge en niet heel diepe sloot, maar :cry: , wat baalde ik! Ik durfde er zelf niet in te stappen, want hij stond wel heel scheef, dus heb m'n man het klusje laten klaren.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 15 Sep 2014 22:24

Re: heel slim...

Haha, ik heb hier hardop zitten lachen!

Ik was laatst op zoek naar de autogordel om om te doen, terwijl ik op mijn fiets stapte!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Sep 2014 23:44

Re: heel slim...

Ik doe dat ook altijd, in de tijdschrift een foto proberen te vergroten d.m.v. touchscreenfunctie, wat dus niet lukt.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 17 Sep 2014 14:02

Re: heel slim...

Exogenesis schreef:Haha, prachtig :thumbup:

Ik heb laatst mijn auto in een aflopende berm geparkeerd.
Kom ik terug, is m'n auto de sloot half in gerold :palm: Handrem vergeten. Gelukkig wel een droge en niet heel diepe sloot, maar :cry: , wat baalde ik! Ik durfde er zelf niet in te stappen, want hij stond wel heel scheef, dus heb m'n man het klusje laten klaren.


De parkeervakken hier aan de overkant lopen schuin af richting de straat. Het had gevroren, ik wilde mijn ruiten schoonmaken en alvast de verwarming aanzetten. Ik trek dus serieus met mijn stomme kop terwijl ik naast de auto sta de versnelling in zijn vrij zonder dat de handrem erop staat. De auto begint te rollen richting straat, ik nog geprobeerd tegen te houden.... Goed idee.... Wat was ik blij dat de buurman die dag zijn auto eens niet voor zijn huis parkeerde zeg, anders had mijn auto vol zijn auto in de zijkant geramd. Nu knalde hij alleen heel hard tegen de ( gelukkig hoge) stoep.
<<

Anoniem321

Bericht 17 Sep 2014 15:31

Re: heel slim...

Francaise schreef:Ik blieb regelmatig met m'n autosleutel als ik voor de deur sta.... van mijn huis!


Haha, ja dat doe ik ook wel eens! Dat ze dat eigenlijk nog niet uitgevonden hebben. Als je weggaat dat je dan met 1 druk op de knop alles op slot kunt doen. Zie je de verlichting binnen nog 3 x knipperen :lol:
<<

Anoniem304

Bericht 17 Sep 2014 15:35

Re: heel slim...

Ik gok dat het wel uitgevonden is, maar dat Jan Modaal daar niet voor gaat betalen :P
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers