Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 15 Sep 2014 20:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus: Fijn dat het bij jou ook achter de rug is. Nu lekker uitrusten. Het is ook niet niks wat ze doen. Woensdag weer een spannende dag. Ga voor je duimen!

Sophie: ze kijken vandaag en morgen nog naar de eitjes en als ze goed genoeg zijn vriezen ze ze in. Krijg daar binnen2/3 weken een brief over.
Hier gaat de vrouw eigenlijk bijna nooit mee. Ik ben ook 2 dagen thuis gebleven. Had niet echt pijn, maar wel heel erg moe.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem328

Bericht 16 Sep 2014 08:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus Sophie en Sabje, kanjers zijn jullie hoor.
Sabje zullen inderdaad twee lange weken wachten worden. Slopend lijkt me dat. Ik duim zo voor je!
Sophie jij net als Guus dus morgen de tp. Spannend joh. Fijn dat de punctie je toch wat mee viel.
Guus wat vervelend dat de punctie zo pijnlijk was. Voel je je vandaag al wat beter dan gisteren? Gewoon lekker rustig aan doen en dan hopelijk morgen helemaal klaar voor de tp. Ik duim voor jullie alledrie!

Ik moet trouwens na de punctie ook alleen achterblijven en m'n vriend mag dan met het koffertje op pad. Hopelijk gaat het mij allemaal ook een beetje meevallen. Morgen eindelijk de eerste spuit erin :banaan:
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 16 Sep 2014 17:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik heb vandaag de fm gehad en de clomid heeft zijn werk gedaan. Er zaten 2 mooie eitjes die 1 deze dagen gaan springen. Erg benieuwd! Dit worden weer spannende weekjes.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Sep 2014 17:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje wat ben je heerlijk vrolijk!
Ik zie je al helemaal vol enthousiasme die spuit erin zetten morgen haha. Hoop dat het je allemaal mee gaat vallen!
Morgen idd de terugplaatsing, maar eerst het spannende belletje of er wel/geen bevruchtingen zijn. Pff ik kan er nu al een knoop van in mijn maag hebben. Hebben meer meiden daar de zenuwen voor of ben ik een te erge stresskip/doemdenker?

Marinaa, wat een goed nieuws!! Heerlijk joh! En 2 eitjes, dus dubbele kansen!! :-)
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 16 Sep 2014 18:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zenuwen: check! Knoop: check! Tiramisu en mn favo salade om het goed te maken: check!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Sep 2014 19:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Haha die tiramisu is een goede, lekker jezelf verwennen!
Enne Guus ik ben echt blij met jou! Niet dat ik jou dezelfde zenuwen 'gun', maar tis wel een beetje gedeelde smart zo :-)
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 16 Sep 2014 19:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje: veel succes morgen met de spuit zetten! Mag je ook eindelijk beginnen.

Guus+sophie: ik was ook zenuwachtig hoor. Bij ons was het als ik niet gebeld zou worden 's morgens was het goed. Belt mijn man toch om 10.15 mijn hart zat in mijn keel. Zag gelukkig snel dat hij het was ( ziekenhuis zou mij bellen).
Succes morgen allebei. Laten jullie het weten. Ik vind het ook spannend.

marinaa: Wat een goed nieuws! Voor jou nu ook spannend!
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem328

Bericht 17 Sep 2014 08:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus ik moest wel lachten om jouw post. Tiramisu is overigens de oplossing voor alles :smile:
Heeeel veel succes vandaag meiden! Ik hoop toch zo dat er voor jullie beide een goede terugplaatsing gaat plaatsvinden vandaag. Fingers crossed hier!!

Sabje hoe gaat het met jou nu een paar dagen na de tp?

Marinaa wat fijn dat de clomid aanslaat. Veel plezier de komende dagen en veel succes op het wachtbankje!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Sep 2014 09:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

hej meiden. t verlossende telefoontje gehad. 4 embryootjes!
Niet heel veel (van de 10 eitjes) maar in ieder geval genoeg en ze zagen er heel mooi uit zei ze.
Vanmiddag terugplaatsing. Pff. Wat een spanning joh, ik ben gewoon echt in huilen uitgebarsten na het telefoontje.

Dankjewel voor t meeleven iedereen!!

Guus weet jij al meer?
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 17 Sep 2014 10:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie: wat een goed nieuws! En vier is idd genoeg. Je hebt er nu maar 1 nodig. Veel succes vanmiddag!

Olijfje: met mij gaat het wel goed. Alleen heel er moe. Zal wel door de hormonen komen. Verder nog niet echt zenuwen, maar dat zal volgende week wel komen.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem328

Bericht 17 Sep 2014 10:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie wat goed 4! Logisch dat je even breekt. Alle spanning komt eruit. Heeeel veel succes meid vanmiddag :thumbup:
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2014 10:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bisq, wat vreselijk moeilijk voor jullie. Ik had zo gehoopt dat jullie wens nu vervuld zou worden. Veel sterkte meis :hug:

Ook voor de andere meiden in dit topic een :hug:
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Sep 2014 11:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik heb net de terugplaasting gehad! Gek gevoel, er zit er een in mij! En bij alsjeblieft alsjeblief alsjeblieft plakken want uit mijn 6 eicellen is maar een embryo gekomen... Maar deze gedroeg zich wel voorbeeldig volgens het boekje zeiden ze dus ik hoop met alles in mn lijf dat het goed gaat!

Dus vier is super Sophie! Terugplaatsen is iig zo gebeurd, dus dat scheelt!

En Aagje dat is goed nieuws!

Ik vind het bijna eng hoe voorspoedig het hier nu gaat... Hopen dat het voor ons allemaal doorzet!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Sep 2014 13:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Mijn duimen draaien overuren voor jullie! Toitoitoi!!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Sep 2014 15:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh meiden wat zijn jullie allemaal lief! :heart:

Ah Guus jij ook goed nieuws gehad dus! En idd, 1tje is genoeg, zeker als ie zich voorbeeldig gedraagt ;-)
(en ik hoop voor je dat dan gelijk iets zegt over de toekomst, voorbeeldig kindje wordt t!!)
Bij mij is de terugplaatsing ook geweest, ging allemaal goed. Voel me blij! Nou maar hopen dat kleine frummel blijft zitten. :-)

Sabje, fijn dat er nog geen zenuwen zijn. Lekker even van genieten nu! In het traject zelf al genoeg zenuwen gehad ;-)
<<

Anoniem173

Bericht 17 Sep 2014 15:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend allebei Sophiezmy en Guus! Ik hoop voor jullie dat jullie over 2 weken positief testen.

Bisq :hug:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Sep 2014 16:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje, hoe ging t met de decapeptyl?
<<

Anoniem328

Bericht 17 Sep 2014 18:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ging prima:)
De spuit lijkt wel wat botter dan de gonal f trouwens.
Eindelijk begonnen jippie!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 17 Sep 2014 18:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus+Sophie: Raar he dat er nu iets in de buik zit. Hoop dat het bij ons alle drie nu lekker aan het nestelen is en groeien gaat.

Olijfje: Ik vond de decapeptyl ook 'pijnlijker'. Alleen spoot ik puregon (met een soort pen). Maar fijn dat het goed gegaan is.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 18 Sep 2014 17:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje, fijn dat t goed ging! Officieel begonnen nu!! :-)

Sabje, heel raar idee inderdaad. Oh ik hoop het zo!

Ik kreeg vandaag telefoontje dat er 1 embryo van de 3 overgebleven embryo's ingevroren kan worden.
Op zich natuurlijk heel goed nieuws en daar ook wel blij mee. Maar ben toch ook wel beetje sip, die andere 2 waren gestopt met groeien. Terwijl ze gister allemaal echt topkwaliteit (10cellig) waren en ze zeiden dat t eigenlijk niet beter kon.
En dan ineens een dag later zijn er twee dus helemaal niet meer bruikbaar?! Wat nou als die ene in m'n buik ook plotseling besloten heeft te stoppen met groeien. Dan is het in theorie dus nu al kansloos! Pff nare gedachte. En ik baal, want ik was gister zo vrolijk en hoopte dat gevoel iig een weekje of zo vast te kunnen houden. ;-) Maar goed, misschien komt het nog weer terug. ;-)

Succes allemaal komende tijd meiden!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 18 Sep 2014 18:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie, natuurlijk fijn dat er 1 ingevroren kan worden maar begrijpelijk dat je toch ook wel sip bent. Hopelijk is het niet eens nodig en blijft deze mooi plakken! Succes de komende weken! Hopelijk kan je toch een beetje je gedachten verzetten de komende weken.

Guus, ook voor jouw heel veel succes in de wachtweken.

Olijfje, wanneer heb je de eerste meting?

Ik kan ook weer eens wat melden. Vanmorgen een gesprek gehad en mag vanavond weer gaan spuiten. HSG wil ze toch nog mee wachten want aangezien ik al zwanger ben geweest is er zeker 1 eileider open. En daar zou het dan ook mee moeten lukken. Waarschijnlijk is de progesteron het probleem.. Na mijn eisprong is ie maar 1.0 (komen ze na een jaar spuiten achter). Moet na m'n eisprong met utrogestan gaan gebruiken. En zodra ik zwanger ben mee doorgaan tot er een goede zwangerschap is vast gesteld.

Ben wel blij dat we weer aan de slag kunnen.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 18 Sep 2014 19:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, dat is fijn! dus goede nieuwe kansen :)

Ik ken het gevoel hoor Sophie, ik ben er ook echt een beetje sip van dat we maar een embryo hadden. Tuurlijk heb je er in princiepe maar een nodig maar de kans dat het in een keer goed gaat is zo klein! en dan moeten we weer helemaal opnieuw beginnen! en inderdaad als die andere er zomaar mee op konden houden dan kan deze dat ook...

Bah, ik ben echt heel lang vol goede moed geweest, erg positieve instelling gehad. Maar ik heb echt even een dipje te pakken (en het is pas dag een haha)

Ik wil zo graag dat dit lukt, en mijn man stuurde vandaag een appje met: Als ik eraan denk dat er iets in jouw buik zit krijg ik helemaal kriebels in mijn buik! blijf maar lekker zitten! Eindelijk een kindje? spannend he?!

Ook heb ik echt een super drukke periode voor de bode op werk en de stress zat er vandaag alweer in, ik had mijzelf zo voorgenomen om dat niet te doen maar het is zo druk! Ik hoop maar dat het er niks van merkt daar in mn buik.

Houden jullie trouwens nog ergens rekening mee? qua dieet of dingen doen? Zijn jullie ook gewoon aan het werk?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem328

Bericht 19 Sep 2014 08:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus wat een ontzettend lief berichtje van je man :love:
Kan me voorstellen dat je steeds wisselt qua emoties. Je wilt positief blijven maar bent zo bang dat het niet gelukt is.
Het lijkt me echt killing die wachtweken.
Ik duim zo voor jullie!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 19 Sep 2014 08:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hai Shally, fijn dat je nog even geen HSG hoeft. En wie weet is utrogestan de truc! Hoop het voor je! :-)

Guus, ja raar is dat he, op dag 1 al een dip. Misschien komt dat ook omdat we er nu zelf niks meer aan kunnen doen en dat het dus toch een stukje spanning is die eruit komt of zo? Tis hier nu alweer iets beter en 50-50.
Ik had me gewoon, heel naïef misschien, nooit gerealiseerd dat goede embryootjes er gewoon ook vanzelf weer mee op konden houden. Dus ik dacht het is alleen nog de innesteling wat we moeten overwinnen, maar nu blijkt er gevoelsmatig toch nog een extra drempel te zijn. Maar er zijn altijd meiden waarbij het wel lukt, dus misschien horen wij gewoon bij die gelukkigen!

(ik vind t overigens wel, na al deze stappen en deze gigantische afvalrace, een wonder dat er überhaupt vrouwen zijn die spontaan zwanger raken! Het lijkt gewoon bijna onhaalbaar zeg maar.)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 19 Sep 2014 08:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik houd trouwens verder nergens rekening mee. Ja geen alcohol maar dat drink ik sowieso al zelden. ;-)
Ik werk dus ook gewoon en ook bij mij is het stressvolle periode (vooral veel nieuwe dingen en voor de groep staan om sessies te geven), maar goed dat zou niet uit moeten maken. Sterker nog t leidt lekker af en dat is misschien alleen maar goed!

Olijfje, lief, dankjewel!!
Jij klinkt veel meer zenn dan ik haha, houd dat vast! ;-)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers